46 🌹

6.7K 404 132
                                    

3 Ay önce

"Patron, Bayan Alya'nın artık patroniçe olmadığını söylemedi mi? Neden buraya geldik biz?"

"İki dakika susar mısın Emma? Üçümüz de biliyoruz ki Bayan Alya yeniden patroniçe olacak. Onunla doğru düzgün tanışamadık. Hem tanışmış oluruz."

"Kadın bizi sevdiği adamla yatan kızlar sanıyor. Durum öyleyken bizimle neden tanışmak istesin?"

"Emma sen buraya negatif basmaya mı geldin?"

"İyi tamam sustum!"

Merdivenlerin başında kızları dinlemeyi bırakıp dudaklarıma yerleşen gülümsemeye engel olamazken basamakları inmeye başladım. Hemen arkamdan onları buraya getiren Sophia geliyordu. Iris, Sia ve Emma. Birbirinden güzel bu üç kadın buraya benim davetimle gelmişlerdi.

Benim geldiğimi fark eden kızlar yan yana oturdukları koltuktan kalkarak beklemeye başladılar. Yanlarına gittiğimde yüzümdeki gülümsemeyi bozmadan elimle oturmalarını işaret ettim.

Ben karşılarındaki tekli koltuğa otururken Sophia da sağ çaprazımdaki koltuğa oturdu.
"Beni kırmayıp buraya kadar geldiğiniz için teşekkür ederim," dedim.

Üçü de şaşkınlıkla bana bakakalmıştı. Bu kızların Giancarlo'nun hayatında neden var olduklarını bilmem gerekiyordu artık. İlişki için olmadıklarını hem Giancarlo hem de az önce kızlar kendi aralarında konuşurlarken söylemişlerdi.

Daha önce tanıştığım kız bana bakarak gülümsedi. İsmini söylemişti ama ben yine unutmuştum. "Sizin ricanız bizim için emirdir efendim," dedi.

"İsmin neydi unuttum," dedim.

Kızın yüzü asılırken dudaklarını büzerek "Iris," dedi.

"Seninle daha önce tanışmıştık değil mi Iris?" diye sordum.

"Evet efendim," dedi. Moralinin bozulduğu çok belliydi.

"Iris benim Dissosiyatif bozukluğundan kaynaklı unutma sorunum var. Bazı şeyleri unutuyorum ismini de o yüzden hatırlayamadım kusura bakma lütfen," dedim.

Iris başını iki yana sallayıp "Hayır efendim asıl siz kusura bakmayın yanlış bir izlenim verdim," dedi.

"Seni neden korkusuz olarak hatırlıyorum ben? Şu an çok sakin ve masum geldin gözüme,"dedim. Bu kızla tanıştığımı hatırlıyordum ama nasıl ve neden olduğunu hatırlamıyordum.

" Şey efendim sizinle tanı-" Iris lafını tamamlayamadan yanında oturan kızlar gülmeye başladı. Iris onlara kötü kötü baktıktan sonra bana bakıp gülümsedi.

Kızıl saçlı olan kız "Iris mi masum?" diye sordu gülerek. "Kusura bakmayın ilk önce kendimi tanıtayım, ismim Emma. Sizinle ilk defa tanışıyoruz beni de hatırlamaya çalışmayın diye söylüyorum," dedi alayla.

Sophia sert bir şekilde "Emma!" diyerek onu uyardı.

"Memnun oldum Emma," dedim Emma'nın aksine samimi bir şekilde gülümseyerek. Emma gülmeyi bırakıp başını eğdi. Onun bu haline dudak büzdüm, tuhaf biriydi. Şuan hormonlarımın bana verdiği yetkiyle ağlamak istiyordum. Peki neden mi? Emma başını eğdi diye! Tanrım kafayı yiyeceğim az kaldı.

"Ben de Sia," dedi yanındaki sarışın olan kız. Bu kızı da bir yerden hatırlıyordum ama nereden hatırladığımı hatırlamıyordum. İyice bunadım. Hem de erkenden! Kendimi odama kapatıp sabaha kadar ağlamak istiyorum. Gözlerim dolmaya başlayınca yüzüne baktığım Sia kaşlarını çattı bir anda. "Efendim bir şey mi oldu?" diye sordu.

La Mia Donna +18 İtalyan "l.ll. Seri" (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin