56 🌑 🌹

4.8K 311 103
                                    

Kulağımdaki telefonu öfkeyle arabanın ön tarafına fırlattım. Direksiyon başındaki Federico ulaşabildiği korumalardan birisiyle telefonda konuşuyordu. Telefonu hoparlöre alıp "Şimdi söyle Tom," dedi.

Tom "Saldırı dışarıdan değil içeriden oldu efendim. İçimizde adamları varmış. Birçok adamımızı kaybettik. Eve giremiyoruz yaklaşanı indiriyorlar,"dedi.

"Alya'dan haberin var mı? Onu gördün mü?" diye sordum.

Eve 5 dakikadan daha az bir süre kalmıştı. Tom "Patroniçeyi kısa bir süre balkonda gördüm. Daha sonra kendisini göremedim," dedi.

Enrico arka koltukta otururken ofladı. Enrico "Bunların başında birisi falan yok mu? Ne istediklerini söyleyen olmadı mı?" diye sordu.

Tom "Hayır hiç kimse bizimle irtibata ge-" Tom lafını tamamlayamadan bir el silah sesi duyuldu. Daha sonra telefonun yere düşme sesinden sonra arama sonlandı. İçimdeki korku büyüdükçe nefes alamadığımı hissettim. Alya'nın yanından ayrılmamam gerekirdi. Hepsi tamamen benim hatamdı.

🌹

Uykumdan uyandığımda hava karanlık yanımdaki yastık da boştu. Giancarlo gecenin bir vakti nereye gitmişti? Tuvalet ihtiyacıyla yataktan kalkarken dışarıdan bir eşyanın devrilme sesini duydum. Daha sonra bakarım düşüncesiyle hızla banyoya girdim. Hemen ihtiyacımı giderip ellerimi yıkamaya başladım. Suyu kapattığım sırada odanın kapısının açıldığını duydum. Gelenin Giancarlo olduğunu sandım ta ki yabancı bir erkeğin sesini duyuncaya kadar. Hemen banyonun ışığını kapatıp banyodaki süs amaçlı bulunan biblolardan birini elime aldım.

Banyonun kapısı yavaşça açılırken adam "Kız odada değil efendim. Şimdi banyoya bakıyorum," dedi. Kapının arkasına iyice saklanıp nefesimi tuttum. Adam ışığı yaktığında sırtı bana dönüktü. "Efendim banyoda cam kırıkları var. Ve burada kimse yok,"dedi. Bir süre bekleyip "Tamam efendim," dedikten sonra elini kulağından çekti. Elimdeki bibloyu adamın ensesine sertçe vurup yere düşmesini sağladım. Adam bayılmayınca bu sefer kafasına ardı ardına vurdum. En sonunda adamın gözleri kapanınca geriye çekildim. Bu adam bizim korumalığımızı yapan adamlardan biriydi.

Yaşadığım şok ve korkuyla geriye doğru sendeledim. Neler dönüyordu ve benim kocam neredeydi? Şu an sakin kalmam lazımdı. Derin derin nefes alıp verdim. Adamın belinden silahı ve bıçağı alıp odaya geri döndüm. Koridordan gelen ayak seslerini duyunca hızlıca giysi odasına girip kapıyı yavaşça kapattım. Elimdeki silah ve bıçağı makyaj masasına bırakıp hızlıca üzerime bir tişört ve kot pantolon giyindim. Silahı ve bıçağı belime yerleştirip saçlarımı bir tokayla topladım.

Kulağımı kapıya dayayıp dinlemeye başladım. Odanın içerisinde dolanan adım sesleri bana doğru yaklaştığında elimi silaha götürdüm uzaktan duyulan silah sesiyle ayak sesleri durdu. Daha sonra sesler uzaklaşmaya başladı. Bir süre bekledikten sonra kapıyı aralayıp odaya göz gezdirdim. Kimsenin olmadığını görünce odaya girdim. Bahçeden gelen silah sesleriyle balkona doğru yürüdüm. Kendimi göstermemeye çalışarak aşağıya göz gezdirdim. Kendi adamlarımız ellerindeki silahları yine kendi adamlarımıza doğrulttu. Aynı anda ateşlenen silahlarla elimi ağzıma götürüp kapattım. Yaklaşık 10 kişinin cansız bedenleri yere yığıldı.

İçlerinden birisi "Giancarlo gelmeden hemen kızı bulun! "diye emretti. Geriye doğru adımlarken ayağım yerdeki saksılardan birine çarptı. Hepsinin bakışları balkona çevrilirken hızlıca odaya döndüm. Giydi odasının kapısını kilitleyip anahtarı yatağın altına attım. Bu onları bir müddet oyalardı. Merdivenlere koşup üst kata çıkarken alt kattan sesler gelmeye başlamıştı. Üst kata daha önce hiç çıkmamıştım. Burada ne var ne yok bilmediğim için orta katta bizim odamıza denk gelen odadan içeriye girdim. Odanın içerisi zifiri karanlıktı. Ellerimle etrafımı kontrol ederek yürümeye başladım. Ayağım bir şeye çarpınca elimle kontrol ettim. Bunun yatak olduğunu anladım. Burası bizimkiyle aynıysa balkon da olmalıydı.

La Mia Donna +18 İtalyan "l.ll. Seri" (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin