"Sakin olun. Bebeklerinizin durumu gayet iyi," dediğinde kadının yüzüne bakakaldım. Bebeklerim?
Kadının gülümseyen suratından bakışlarımı çekip kocama çevirdim. Giancarlo bir tane bebeğimiz olacağını yeni kabullenmişken şimdi ikincisini öğreniyordu. Ben bu şoku bir şekilde atlatırdım da o atlatabilir miydi? İşte orası muamma.
Giancarlo öylece ekrana bakarken gözlerini bile kırpmıyordu. Avuçlarının içindeki ellerimden birisini kurtarıp yanağına götürdüm. "Carlo," diye seslendiğimde bakışlarını yavaşça gözlerime çevirdi.
"Haberin var mıydı?" diye sordu.
"Hayır ben de şimdi seninle birlikte öğreniyorum," dedim.
Şaşkın surat ifadesiyle gözlerime bakmaya devam etti. "Bizim iki tane oğlumuz mu olacak şimdi?" diye sordu şaşkınlıkla.
Doktor "Hayır," dediğinde ikimiz de doktora baktık.
"Ne demek hayır?" diye sordum.
Doktor bir müddet ekrana baktıktan sonra tekrar bana döndü. "İki tane oğlunuz olmayacak. Bir oğlunuz bir de kızınız olacak," dedi tebessüm ederek.
Ağzım üst üste yaşadığım şoktan dolayı açık kalırken kadına bakakaldım. Benim bir kız bir erkek iki tane bebeğim mi vardı şimdi? Ama neden bana sadece erkek bebekten bahsetmişlerdi? Yine nasıl bir oyunun içine düşmüştüm ben?
Kuruyan dudaklarımın üzerinden dilimle geçip yutkundum. "Siz emin misiniz? Bana sadece bebeğimin erkek olacağını söylediler ve ikizlerden falan bahsetmediler," dedim.
"Ayrıntılı ultrasonda her şey daha nettir hanımefendi. Zaten normal ultrasona girseniz bile kolaylıkla bebeklerin ikiz olduğu anlaşılır. Daha önceki doktorunuzun bilmemesine imkan yok,"dedi.
Giancarlo elimi sıkmaya başladığında ona baktım. Öfkeyle doktora bakıyordu. Öfkelendiği kişi Greta'ydı eminim. Bu hem benim kızımla hem de Giancarlo'nun bebeklerimizle ilk tanışmasıydı. Şu an dış dünyaya yarım saat ara vermek istiyordum. Giancarlo'nun elini dudaklarıma götürdüm. Avuç içini öptüğümde daha sakin bir şekilde bana baktı. Ona içtenlikle tebessüm ettim. "Buradan çıktıktan sonra istediğin kadar öfkelen ama şimdi değil. Bu sizin ilk tanışmanız. Şu an dış dünyaya kulaklarını kapat olur mu?" dedim.
Bana gülümseyip başını salladı. Elimi dudaklarına götürüp avuç içimi uzunca öptü. Doktora baktığımda tebessüm ederek bize bakıyordu."Kalp atışlarını dinleyebilir miyiz?" diye sordum.
"Elbette," dedikten sonra bilgisayara döndü. Giancarlo elimi avuçlarının arasına alıp dirseklerini sedyeye dayayıp eğildi. Gözleri ekrandayken oldukça heyecanlı görünüyordu. Dudaklarıma yerleşen gülümsemeyle ben de ekrana baktım. Az sonra bebeklerin kalp atışlarını duymaya başladığımda gözlerim doldu. Bir süre kalp atışlarını dinledik.
Elime düşen ıslaklığın ne olduğuna baktığımda bunun Giancarlo'nun gözyaşları olduğunu gördüm. Kaşlarını eğmiş ıslak gözlerle ekrana bakıyordu. Onun bu hali beni daha çok duygulandırırken gözyaşlarımı özgür bıraktım. Gözlerimi kapatıp kulağımda bebeklerimin kalp atışları varken içimden Tanrı'ya dua ettim. Bizim için güzel günler diledim.
Gözlerimi açtığımda Giancarlo ayağa kalkıp yüzüme eğildi. Alnıma uzun bir öpücük kondurup alnını alnıma yasladı. "Onlardan vazgeçmediğin, bana baba olmayı layık gördüğün için teşekkür ederim sevgilim. Nefes aldığım sürece sadece sizin için savaşacağıma yemin ederim," dedi.
Gözlerinden akan yaşlar yüzümü ıslatırken dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum. "Seni hep seveceğim," dedim fısıltıyla.
"Seni hep seveceğim," dedi fısıltıyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
La Mia Donna +18 İtalyan "l.ll. Seri" (Tamamlandı)
ChickLitEli açıkta olan bacağımı okşamaya başladığında elimle elini tutup geri ittim. Bir anda belimden tutup beni kucağına oturttu. " Bir daha benim olanı benden saklama Alya." " Yoksa? " " Kadınım olman sana bir şey yapamayacağım anlamına gelmiyor. Şans...