Gözlerimi midemden yükselen safrayla açtım. Aniden yataktan kalkıp odanın içerisindeki banyoya koştum. Hamileliğimin hem ruhen hem de bedenen en zorlandığım dönemindeydim.
Klozetin önüne çöküp boğazımı yakan safrayı çıkartırken önüme düşen saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdım. Banyonun kapısı tıklatıldığında nefes nefese kafamı kaldırdım. Ben yataktan kalkarken Giancarlo yoktu. Banyoya giren Giancarlo hızla yanıma gelip yanımda diz çöktü.
Ellerini başımın iki yanına koyup yüzüme baktı. "İyi misin, bir doktora görünmek ister misin?" diye sordu.
Zorlukla gülümsedim. "İyiyim merak etme. Sadece midem bulandı. Ama bir doktora görüneyim sen de yanımda ol," dedim elinin üzerine elimi koyarken. Giancarlo daha önce bebeğimizi görmemiş kalp atışlarını duymamıştı.
Giancarlo'nun gözleri dolarken zorlukla yutkundu. "Ben onu görmeyi hak ettiğimi sanmıyorum," dedi.
"Carlo sen onun babasısın, kendini affetirmeye bir yerden başlaman gerekiyor. Yanımızda olduğunu, bizi sevdiğini hissettir ona," dedim tebessüm ederek.
Giancarlo bir süre gözlerimin içine baktı. Daha sonra uzanıp alnımdan öptükten sonra alnını alnıma yasladı."Söz veriyorum ikinizi de canım pahasına koruyup seveceğim," dedi.
"Biliyorum sen çok iyi bir baba olacaksın," dedim.
"Sen de çok iyi bir anne olacaksın,"dedi.
Midem tekrardan bulanırken hızla geri çekildim. Yüzümü buruşturarak ayağa kalktım. Ağzımı suyla çalkalarken Giancarlo arkama geçip bana sarıldı. Kafamı kaldırdığımda başını boynuma gömdü." Seni hep böyle rahatsız mı ediyor? "diye sordu.
" Kolay anne olunmuyor. Onu kucağıma aldığımda tüm bunlara değecek," dedim.
" Seni ondan deli gibi kıskanıyorum ama hiçbir şey de yapamıyorum. Bu haksızlık," dediğinde güldüm.
" O senin de bebeğin," dedim yalancı bir sinirle.
" Evet ama doğmadan senin üzerinde hüküm sürmeye başladı. Kim bilir doğduğunda nasıl olur? " diye söylendi.
" Kendi oğlundan da kıskanmazsın be adam, "dedim gülerek.
Boynumdan öpüp kokladığında titremeden edemedim. Bu adamın tek bir dokunuşu beni kendimden geçirmeye yetiyordu."En azından hâlâ üzerinde bir etki bırakabiliyorum. Bunu bilmek güzel," dedi burnunu boynuma sürterken.
"Carlo yapma," dedim yutkunarak. Uzun zamandır yakınlaşmamıştık ve ben onu en az onun kadar arzuluyordum.
Boynumdan bir kez daha öpüp başını kaldırdı. Aynadan yüzüme bakarak "Hadi doktora gidelim. Sormam gereken sorular var," dedi sırıtarak.
"Ne gibi sorular mesela?" diye sordum.
Giancarlo'nun gülüşü büyürken alt dudağını yaladı. "Bir adam hiç mi değişmez?" dedim kınayarak."Seni arzulamamdan daha normal ne olabilir?" diye sordu.
Yönümü Giancarlo'ya döndüm. Ellerimi omzuna yerleştirip "Az önce kustum. Ağzımın kokusundan benim bile midem bulanırken sen bu durumda benden iğrenmen gerekirken beni mi arzuluyorsun?" diye sordum.
"Bebeğim seni daha önce böyleyken kaç kez öptüm ben. O zaman iğrenmedim şimdi mi iğreneceğim?" diye sordu bana doğru eğilirken.
Öpeceğini anlayınca hemen geriye kaçtım. "Yine de sen beni böyleyken öpme," dedim.
Derin bir nefes alıp verdi. "Pekâlâ ne zaman öpebilirim?" diye sorduğunda gözüme çok masum göründü.
"Dişlerimi fırçaladıktan sonra," dedim tebessüm ederek. Elimle kapıyı gösterdiğimde dudak büzdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
La Mia Donna +18 İtalyan "l.ll. Seri" (Tamamlandı)
ChickLitEli açıkta olan bacağımı okşamaya başladığında elimle elini tutup geri ittim. Bir anda belimden tutup beni kucağına oturttu. " Bir daha benim olanı benden saklama Alya." " Yoksa? " " Kadınım olman sana bir şey yapamayacağım anlamına gelmiyor. Şans...