Επιστρέφουμε για μια ακόμα ιστορία στον κόσμο των Πέντε Βασιλείων, αυτή τη φορά στη λεγόμενη Σύγχρονη Εποχή (σαν τον δικό μας 21ο αιώνα). Αν δεν έχετε διαβάσει τα βιβλία της σειράς "Τα Πέντε Βασίλεια" δεν πειράζει, γιατί αυτό εδώ δεν έχει καμία σχέση μαζί τους πέρα από ορισμένα ονόματα, γεγονότα και τοποθεσίες που απλά θα αναφερθούν. Πρόκειται για μια ανεξάρτητη σειρά που απλά συνδέεται με τη σειρά "Τα Πέντε Βασίλεια".
Τα γεγονότα διαδραματίζονται επίσης στον ίδιο κόσμο, όμως γνωρίζουμε και μια άλλη διάσταση που ονομάζεται Σκοτεινή Διάσταση.
Η ιστορία είναι εμπνευσμένη από κάποια αγαπημένα anime, ταινίες και βιβλία. Εννοείται πως δεν χρειάζεται να τα έχετε δει ή διαβάσει. Επίσης οφείλω να αναφέρω πως δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση για αντιγραφή. Η πλοκή και οι χαρακτήρες είναι δικά μου, εμπνεύστηκα μόνο κάποιες ιδέες από τα παρακάτω:
Anime: Bleach, Avatar The Last Airbender, Demon Slayer
Ταινίες/Βιβλία: Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών, Harry Potter
************************************
Το τραγούδι επάνω πιστεύω πως θα ταίριαζε να είναι το επίσημο soundtrack της ιστορίας αν γινόταν σειρά, ταινία ή anime.
Disclaimer: Το τραγούδι ανήκει στους δημιουργούς, δεν είναι το πραγματικό soundtrack και δεν διεκδικώ κανένα δικαίωμα από αυτό.
Δεν διεκδικώ κανένα δικαίωμα από τα τραγούδια και τις εικόνες που θα αναρτώ σε ορισμένα κεφάλαια. Τα χρησιμοποιώ καθαρά για σκοπούς ψυχαγωγίας και για να βάζω τους αναγνώστες στο κλίμα της ιστορίας.
*****************************************
Επιτεύγματα:
~Δεύτερη θέση στον Καλοκαιρινό Διαγωνισμό 2022 της @Lenaki5 , στην κατηγορία Φαντασίας! 🥈🎉❤
~Νικήτρια ιστορία στο διαγωνισμό Writers' & Readers' Choice Contest 2023 της @DianaRay1 🏆🥳💙 Ως βραβεία, η αγαπητή διοργανώτρια μου έφτιαξε το μαγικό αυτό εξώφυλλο που χρησιμοποιώ, καθώς και τη βεβαίωση και το σελιδοδείκτη παρακάτω.
Η βεβαίωση:
Ο σελιδοδείκτης:
~Πρώτη θέση στο διαγωνισμό Winter Coat Book Contest #wcbc2324 της @_lucifersdaughter_ ,στην κατηγορία Φαντασίας 🥇🎉
Φυσικά, δεν θα μπορούσα να μην κρατήσω εδώ και το παλιό εξώφυλλο, το οποίο ήταν μια δημιουργία της natassap21 , για να το θυμάμαι:
Επίσης, ως δώρο σε έναν ακόμα υπέροχο διαγωνισμό της, το «Blurb Writing Contest 2024», η αγαπητή DianaRay1 μου έγραψε την περίληψη αυτής της ιστορίας.
Η προηγούμενη περίληψη:
Νότιο Βασίλειο, Σύγχρονη Εποχή. Ο Ιάσονας είναι ένας μαθητής Λυκείου που, παρόλο που έχει μαγικές δυνάμεις, ζει μια φυσιολογική ζωή δεκαεφτάχρονου παρέα με τους δύο κολλητούς του, Γιάννη και Ηρακλή. Όλα αλλάζουν όταν έρχεται στο σχολείο τους μια νέα μαθήτρια, η Ιφιγένεια, την οποία έστειλαν οι γονείς της από τη Χώρα των Ξωτικών για να την προστατεύσουν από κάτι που η ίδια δεν γνωρίζει. Η Ιφιγένεια γίνεται φίλη με τα παιδιά και έρχεται πιο κοντά με τον Ιάσονα. Όταν όμως ο Αρχοντας των Σκοτεινών Ξωτικών, που είναι υβρίδια ξωτικών μεταμορφωμένων σε βρικόλακες, εμφανίζεται και αποκαλύπτει τα σχέδια του, ότι δηλαδή θέλει να κατακτήσει όλη τη Χώρα των Ξωτικών ΚΑΙ τον Κόσμο των Ανθρώπων, οι τέσσερις φίλοι θα γίνουν από μαθητές, πολεμιστές και θα παλέψουν για να προστατεύσουν τους κόσμους τους, ενώ ο Ιάσονας θα ανακαλύψει πολλά σχετικά με την ταυτότητα του και τις ρίζες του.
⚠️ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Αν διαβάζετε αυτό το βιβλίο από site όπως το teenfic.net, να ξέρετε πως ένα τέτοιο site είναι παράνομο, παραβιάζει τα πνευματικά δικαιώματα των συγγραφέων του Wattpad και πολύ πιθανών να περιέχει κακόβουλο λογισμικό το οποίο ενδέχεται να βλάψει τη συσκευή σας . Διαβάστε αυτό το βιβλίο από τη σωστή ιστοσελίδα, στο προφίλ μου ElliPam91 στο Wattpad.
Εγώ, η Έλλη Παμπάλου, ως μοναδική κάτοχος του προφίλ ElliPam91 και συγγραφέας του παρόντος βιβλίου, δηλώνω ότι ΔΕΝ δίνω τη συγκατάθεση μου για να δημοσιευθεί το βιβλίο μου σε οποιοδήποτε άλλο site πέραν του Wattpad.
Αν αντιληφθείτε ή πέσετε θύμα οποιασδήποτε τέτοιας απάτης, μπορείτε να κάνετε καταγγελία στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στο παρακάτω link:
https://www.lawspot.gr/nomika-nea/kataggelia-gia-egklimata-kyvernohoroy-nea-ilektroniki-ypiresia-meso-govgrLawspot
BẠN ĐANG ĐỌC
Μαγικός, Βιβλίο 1 #SCBC2024
Viễn tưởngΟ Ιάσονας, ένας δεκαεφτάχρονος μαθητής Λυκείου του Νοτίου Βασιλείου, με μαγικές δυνάμεις και όνειρα που τον ταράζουν, προσπαθεί να ζήσει μια φυσιολογική ζωή με τους φίλους του Γιάννη και Ηρακλή. Όταν όμως εμφανίζεται στο σχολείο τους μια νέα μαθήτρι...