Κεφάλαιο 9: Θεραπεία

131 16 118
                                    

Λίγη ώρα μετά το περιστατικό του καυγά, ο Ιάσονας, ο Τεό και η Ιφιγένεια βρίσκονταν στο γραφείο του διευθυντή και του εξήγησαν τι ακριβώς είχε συμβεί, ο καθένας απ' τη δική του πλευρά όπως ήταν φυσικό. Μερικοί καθηγητές παρίσταντο και εκείνοι, με σκοπό να βοηθήσουν ώστε να βρεθεί μια λύση, ενώ ο Ηρακλής και η Έλενα η οποία ανησυχούσε για τη φίλη της, περίμεναν απ' έξω, χωρίς να νοιάζονταν ότι είχαν μάθημα κι ότι θα έπαιρναν απουσία.

«Δεν ήταν σωστό αυτό που έκανε ο Θοδωρής, Ιάσονα, όμως κι εσύ δεν χρειαζόταν να του επιτεθείς.»

«Προσπάθησε να τη φιλήσει χωρίς τη θέληση της! Δηλαδή τι έπρεπε να κάνει για να χρειαστεί να επέμβω, να επιχειρήσει να τη βιάσει;!» αναφώνησε ο νεαρός μάγος υπερασπιζόμενος τον ίδιο και τη φίλη του. «Αφήστε που εκείνος μου επιτέθηκε πρώτος. Εγώ το μόνο που έκανα ήταν να του ζητήσω να την αφήσει ήσυχη.»

«Είναι αλήθεια αυτό, Θοδωρή παιδί μου;»

«Ήτανε μια πλάκα, ένα αστείο που κάναμε με τους φίλους μου!» αναφώνησε ο Τεό, ή αλλιώς Θοδωρής όπως ήταν το κανονικό του όνομα. «Κι αν θέλετε να ξέρετε, ο Ιάσονας ήταν επιθετικός μαζί μου απ' την αρχή!»

«Η πλάκα στην οποία το άτομο που πέφτει θύμα της δεν διασκεδάζει, δεν θεωρείτε πλάκα αλλά μπούλινγκ, κύριε διευθυντά. Ή αλλιώς τραμπουκισμός, ή αλλιώς σχολικός εκφοβισμός.»

«Δεν διαφωνώ. Όμως ήταν ανάγκη να τον προκαλέσεις και στη συνέχεια, να ασκήσεις μαγεία επάνω του, τραυματίζοντας τον;»

«Ναι. Αφού δεν κάνετε κάτι εσείς για αυτό...» Μερικά επιφωνήματα ακούστηκαν από τη μεριά των πέντε καθηγητών που παρακολουθούσαν.

«Ησυχία σας παρακαλώ, κύριοι καθηγητές.» επέβαλλε την τάξη ο διευθυντής. «Η δεσποινίς Ζαχαραίους τι έχει να πει για αυτό; Ιφιγένεια, είναι αλήθεια ότι σε πείραξε αυτό που σου έκανε ο συμμαθητής σου;» Η Ιφιγένεια έριξε μια ματιά προς το μέρος του Τεό, ο οποίος απέφυγε το βλέμμα της.

«Είναι αλήθεια, κύριε διευθυντά.»

«Και τότε, αφού σε πείραξε, γιατί τον θεράπευσες αμέσως μετά την επίθεση του Ιάσονα;»

«Ήταν άμυνα!» διόρθωσε διαμαρτυρόμενος ο Ιάσονας, μα ο λυκειάρχης τον σταμάτησε με μια κίνηση του χεριού και περίμεναν όλοι την απάντηση της Ιφιγένειας.

Εκείνη, αφού έσκυψε το κεφάλι μονάχα για λίγο, απάντησε κάπως διστακτικά:

«Επειδή... Δεν αντέχω να βλέπω άτομα να πληγώνονται, κύριε. Ακόμα και αν είναι εχθροί μου.» Αυτή τη φορά οι καθηγητές την κοίταξαν με θαυμασμό αλλά και απορία συγχρόνως. Ο Τεό είχε γουρλώσει τα μάτια με έκπληξη, εξακολουθώντας να μη θέλει να κοιτάξει ούτε τον Ιάσονα, ούτε την Ιφιγένεια.

Μαγικός, Βιβλίο 1 #SCBC2024Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ