Κεφάλαιο 34: Ένας Νέος Φίλος

57 11 51
                                    


Ο Ιάσονας πήρε θέση απέναντι από τον Αδριανό στο κέντρο περίπου του ξέφωτου προπόνησης. Ήξερε πως αυτό δεν ήταν καλή ιδέα, όμως τώρα δεν μπορούσε να κάνει πίσω. Κρατούσε γερά στα χέρια του το σπαθί του Ντέριου και τον κοιτούσε με σταθερό βλέμμα.

«Τον έχουμε τον αλήτη.» άκουσε και τον Ντέριο να του λέει αποφασισμένος. Ο Αδριανός είχε κι εκείνος τραβήξει το σπαθί του, ομολογουμένως ήταν πολύ όμορφο, είχε μια σκαλιστή ασημένια λαβή.

«Είσαι έτοιμος;» τον ρώτησε ο Ιάσονας.

«Πάντα είμαι έτοιμος.» είπε ο αντίπαλος του καθώς έπαιρναν θέσεις επίθεσης.

«Έτοιμοι;! Πάμε!» φώναξε ο Σωκράτης και αμέσως τα ξίφη συγκρούστηκαν σφοδρά. Ο Ιάσονας έμεινε έκπληκτος από την δεξιοτεχνία με την οποία ο Αδριανός είχε φέρει το σπαθί σε σύγκρουση με το δικό του. Κοιτάχτηκαν για λίγο με ένταση. Όλοι οι φίλοι τους παρακολουθούσαν με αγωνία και ο Σωκράτης σκεπτικός και με ενδιαφέρον για την έκβαση του αγώνα αυτού. Άραγε ο νεαρός μάγος Ιάσονας θα κατάφερνε να μην αφήσει την οργή του να τον παρασύρει; Αυτός ήταν και ο κύριος λόγος που τους άφησε να παλέψουν.

«Μη με υποτιμάς, μάγε. Θα σου δείξω πώς πολεμάμε εμείς οι θεραπευτές.» του είπε και έσπρωξε με δύναμη το σπαθί του. Έπειτα επιχείρησε ένα χτύπημα, όμως ο Ιάσονας τον απέκρουσε ξανά. Άφησε το ένα του χέρι απ' τη λαβή του σπαθιού, έβγαλε πράσινη φλόγα και λίγο έλειψε να χτυπήσει τον Αδριανό με αυτήν, όμως εκείνος με έναν ελιγμό την απέφυγε, χτυπώντας άλλη μια το σπαθί του επάνω στου Ιάσονα και έπειτα έτρεξε μακριά.

Ο Αδριανός μπορεί να μη διέθετε μαγεία ούτε στοιχεία της φύσης, ήταν όμως πολύ γρήγορος, άριστος ξιφομάχος και με τέλεια αντανακλαστικά. Έτρεξε ξανά με μεγάλη ταχύτητα και προτού το καταλάβει ο Ιάσονας, το σπαθί του βρέθηκε ξανά σε σύγκρουση με το δικό του, αφού λίγο έλειψε η ταχύτητα του αντιπάλου να ξεπεράσει τα αντανακλαστικά του.

Είναι καλύτερος από όσο πίστευα. Είπε από μέσα του. Δεν ξέρω πόσο θα διαρκέσει η μάχη μας και τι θα συμβεί. Από τη μια το θεωρώ βλακεία και θέλω να παλέψω μόνο για να τελειώσει όλο αυτό, από την άλλη όμως θέλω πολύ να του δώσω ένα γερό μάθημα για να με σεβαστεί επιτέλους.

Μια ακόμα σύγκρουση των σπαθιών διέκοψε τις σκέψεις του.

«Η Ιφιγένεια θα δυστυχήσει στο πλάι σου.» του είπε ο Αδριανός, κοιτάζοντας τον με φθόνο. «Δεν θα σας επιτρέψουν ποτέ να είστε μαζί.»

Μαγικός, Βιβλίο 1 #SCBC2024Where stories live. Discover now