Όταν ανάρρωσε πλήρως η Ιφιγένεια από τα τραύματα της, θεράπευσε και τους δύο φίλους της, τον Γιάννη και τον Ηρακλή, ενώ ο Ιάσονας είχε θεραπευτεί ήδη από μόνος του χάρη στη μαγεία του. Μίλησε και σε εκείνους ο Ιάσονας για τη συνάντηση που είχε με τον Λόρδο Ντέριο και για τη συμφωνία η οποία πλέον θα έδενε την ψυχή του με το σπαθί μέσα στο οποίο βρισκόταν παγιδευμένη η ψυχή του ανθρώπου εκείνου. Το σοκ ήταν μεγάλο, αλλά σεβάστηκαν την απόφαση του. Η αστυνομία κατάσχεσε ξανά το σπαθί, όταν όμως ο Ιάσονας πήγε να τους εμποδίσει, η φωνή του Ντέριου τον σταμάτησε:
«Θα συναντηθούμε ξανά σύντομα, μικρέ. Ό,τι και να κάνουν, δεν θα μπορέσουν να με κρατήσουν για πολύ μακριά από εσένα.» Ώστε μπορούσε να του μιλάει και στον πραγματικό κόσμο μέσω του σπαθιού; Λογικό από μία άποψη, αφού με αυτό τον τρόπο τον είχε καλέσει την πρώτη φορά που το αντίκρισε στο Παλιό Παλάτι.
Οι τέσσερις φίλοι, έχοντας πλέον επιστρέψει στα σπίτια τους, είχαν πάρει άδεια για λίγες μέρες απ' το σχολείο κατόπιν διαταγής της Βασίλισσας, για να συνέλθουν από τυχόν σοκ που είχαν πάθει και να ανακτήσουν τις δυνάμεις τους, όπως είπε, παρόλο που εκείνοι διαβεβαίωναν πως ήταν καλά, και σκέφτονταν όλοι μαζί πώς θα αντιμετώπιζαν όσα θα έρχονταν. Οι γονείς της Ιφιγένειας έφτασαν για μία ακόμα φορά στον Νότο, ανακουφισμένοι που έβλεπαν σώα και ασφαλή την κόρη τους και αυτή τη φορά τη διαβεβαίωσαν ότι θα έμεναν για όσο χρειαζόταν μαζί της, ενώ είχε και μία ευχάριστη έκπληξη: είχε έρθει μαζί τους ο ίδιος ο Άρχοντας Έλιος και φιλοξενούνταν στο Παλάτι του Νότου, γιατί σε λίγες μέρες η Βασίλισσα Αλεξάνδρα θα διοργάνωνε συμβούλιο για να μιλήσουν για όσα ήξεραν και να αποφασίσουν τις επόμενες κινήσεις τους. Η αλήθεια σχετικά με τον Ζαχαρία και τη Χρυσάνθη, ότι είχαν στείλει μόνη της την κόρη τους εδώ και αρκετούς μήνες στο βασίλειο και αναγκαζόταν να λέει ψέματα, αποκαλύφθηκε, και παρόλο που οι γονείς του Ιάσονα ένιωσαν μια μικρή απογοήτευση, μπόρεσαν τελικά να τους καταλάβουν και να τους δικαιολογήσουν.
Είχε προκληθεί ένα μικρό χάος μεταξύ των πολιτών μετά το περιστατικό στο Μεγάλο Ξέφωτο, το οποίο, παρά τις προσπάθειες της βασίλισσας να το αποκρύψει, έγινε γνωστό παντού όχι μόνο στον Νότο, αλλά και στα υπόλοιπα τέσσερα βασίλεια. Πολλοί είχαν τραβήξει βίντεο τη μάχη του Ιάσονα με τον Αντίνοο και οι θεωρίες σχετικά με εκείνον και τον Ωρίωνα έδιναν κι έπαιρναν. Οι περισσότεροι πολίτες των Πέντε Βασιλείων είχαν τρομοκρατηθεί, υπήρχαν και άλλοι όμως που δεν ανησυχούσαν ιδιαίτερα, καθώς και κάποιοι που έβρισκαν εκείνους τους σκοτεινούς τύπους τρομερά ενδιαφέροντες και γοητευτικούς, όποιοι κι αν ήταν οι σκοποί τους.
YOU ARE READING
Μαγικός, Βιβλίο 1 #SCBC2024
FantasyΟ Ιάσονας, ένας δεκαεφτάχρονος μαθητής Λυκείου του Νοτίου Βασιλείου, με μαγικές δυνάμεις και όνειρα που τον ταράζουν, προσπαθεί να ζήσει μια φυσιολογική ζωή με τους φίλους του Γιάννη και Ηρακλή. Όταν όμως εμφανίζεται στο σχολείο τους μια νέα μαθήτρι...