Κεφάλαιο 43: Σκοτεινό Δείπνο

73 10 57
                                    

Όλα ξεκίνησαν από έναν βρικόλακα, ένα ξωτικό και έναν μάγο, που ήθελαν ο καθένας να αλλάξει τον κόσμο για τους δικούς του εγωιστικούς σκοπούς. Ο βρικόλακας ήθελε να δημιουργήσει έναν κόσμο όπου ο Άνθρωπος δεν βρίσκεται στην κορυφή της τροφικής αλυσίδας, αλλά ο μόνος λόγος για τον οποίο χρησιμεύει είναι να τρέφεται το είδος του Βρικόλακα με το αίμα του. Ο μάγος ήθελε να μετατρέψει τον κόσμο σε ένα μέρος όπου μονάχα οι μάγοι επιβίωναν, απαλλαγμένοι από τους ανθρώπους και από τις ενοχλητικές αδυναμίες της θνητής τους φύσης.

Το ξωτικό, από την άλλη μεριά, ήθελε να δημιουργήσει έναν καλύτερο κόσμο για το είδος του, όπου να μπορούσαν όλοι να παντρεύονται το άτομο που αγαπούν και να κάνουν όσα παιδιά θέλουν, χωρίς να κινδυνεύουν από υπερπληθυσμό. Ο μόνος τρόπος για να το πετύχουν αυτό ήταν να κατακτήσουν τον Κόσμο των Ανθρώπων, εκείνον τον κόσμο που οι άνθρωποι κατέστρεφαν παρά την τόσο σύντομη ζωή τους, όμως κανένας δεν πήρε ποτέ στα σοβαρά την πρόταση του αυτή. Δεν ήθελαν να βλάψουν κανένα άλλο πλάσμα και αυτή ήταν η αδυναμία τους που τους έκαναν να ζουν καταπιεσμένοι και περιορισμένοι σε ένα μονάχα νησί, ενώ θα μπορούσαν να έχουν πολλά περισσότερα.

Και οι τρεις ζούσαν απελπισμένοι, ώσπου συναντήθηκαν. Ο βρικόλακας μεταμόρφωσε πρώτα τον μάγο και λίγο καιρό μετά, γνώρισε το ξωτικό και το μεταμόρφωσε και εκείνο, αφού πρώτα συμφώνησε και αυτός να συνεργαστεί μαζί του και με τον μάγο και να συνδυάσουν τα σχέδια τους. Θα δημιουργούσαν δηλαδή, έναν κόσμο όπου μόνο οι δυνατοί κι όσοι διέθεταν μαγεία θα επιβίωναν, κρατώντας τους ανθρώπους και εκτρέφοντας τους μόνο ως τροφή για το αίμα τους, ενώ συγχρόνως όλοι θα ήταν ελεύθεροι να αγαπούν και να επιλέγουν όποιον σύντροφο ήθελαν.

Μαζί και συνδυάζοντας τις δυνάμεις και τα σχέδια τους θα κατάφερναν πολλά.

{...}

Ο Λόρδος Άνθιμος κοίταξε την Ιφιγένεια και αφού ήπιε άλλη μια γουλιά απ' το αίμα του και σκούπισε τα χείλη του, συνέχισε την ιστορία:

«Το ξωτικό της ιστορίας, από ότι κατάλαβες ήμουν εγώ. Γνώριζα φυσικά για τους βρικόλακες, είχα διαβάσει και ακούσει αμέτρητους θρύλους σχετικά με αυτούς και ήξερα τι συμβαίνει στους θνητούς όταν μεταμορφώνονται σε βρικόλακες. Αποκτούν αθανασία, απεριόριστη αντοχή, υπεράνθρωπη δύναμη, όλες οι αισθήσεις οξύνονται. Τι γίνεται όμως όταν κάποιο άλλο είδος με ήδη υπερφυσικές ή μαγικές δυνάμεις μεταμορφωθεί σε βρικόλακα, όπως για παράδειγμα ένα ξωτικό; Αυτή ήταν η αιώνια απορία μου.

Μαγικός, Βιβλίο 1 #SCBC2024Where stories live. Discover now