Το Κάστρο των Ιπποτών ήταν πολύ εντυπωσιακό, χτισμένο με πέτρα όπως και τα υπόλοιπα χτίσματα και όλοι οι μαθητές κοιτούσαν εντυπωσιασμένοι γύρω τους, ενώ ο Ιάσονας και οι φίλοι του είχαν ξεχαστεί από το περιστατικό που προηγήθηκε με τη σφαίρα της ενόρασης. Σε όλους τους τοίχους υπήρχαν κρεμασμένα ιστορικά σπαθιά, σημαίες του Νότου και σύμβολα του Σώματος των Ιπποτών.
Ξεναγήθηκαν μέσα στις αίθουσες και τα διαμερίσματα που διέμεναν οι ιππότες και οι φρουροί, με το μεγαλύτερο και το ομορφότερο εκείνο του Αρχηγού των Ιπποτών, στο οποίο είχαν ζήσει πολλοί ξακουστοί Αρχηγοί Ιππότες, όπως η Ιππότης Ελένη, που έγινε αργότερα σύζυγος του Μάγου Γιλβέρτου κι έμεινε στην ιστορία ως η πρώτη γυναίκα Αρχηγός Ιππότης. Η ιστορία της την οποία αφηγήθηκε περιληπτικά η ξεναγός ήταν πολύ συγκινητική και τα έργα της για το Βασίλειο του Νότου πάρα πολλά και σημαντικά, ώσπου επέλεξε να ακολουθήσει τον Γιλβέρτο στο νησί στο οποίο ιδρύσαν τη Χώρα των Μάγων. Ο γιος της, ο Ιππότης Φώτης, ο οποίος αργότερα έγινε στρατηγός του Νότου, ήταν μια εξίσου σημαντική προσωπικότητα.
Η επόμενη και τελευταία επίσκεψη για την Τρίτη τάξη ήταν το κυρίως κτίσμα του Παλατιού. Μπήκαν σε μια μεγάλη και εντυπωσιακή πέτρινη αίθουσα, στο βάθος της οποίας δέσποζε ένας θρόνος στρωμένος με ένα μπλε ύφασμα. Στο πάτωμα υπήρχε ένα μεγάλο μπλε χαλί με το σύμβολο του Νότου, τον λευκό αετό, στο κέντρο του, ενώ ίδιες σημαίες κρέμονταν από το ταβάνι ως το πάτωμα στους τοίχους.
«Το Παλάτι αυτό χτίστηκε περί τα 1.200 και φιλοξένησε αρκετούς βασιλείς, άρχοντες αλλά και τύραννους του Νότου.» ξεκίνησε η ξεναγός την αφήγηση. Όλοι την παρακολουθούσαν με προσοχή και ενδιαφέρον, εκτός απ' τον Τεό και την παρέα του, οι οποίοι είχαν βαρεθεί κι έλεγαν βλακείες για να περάσει η ώρα κρυφογελώντας. Ο Ιάσονας τους κοίταξε ενοχλημένος αρκετές φορές, καθώς οι παρατηρήσεις του διευθυντή να σωπάσουν δεν έκαναν και πολλά.
«Στο Παλάτι επίσης διέμεναν διάφορες άλλες προσωπικότητες, όπως στρατηγοί, αυλικοί αλλά και ο Αρχηγός των Κατασκόπων, στην ανατολική πτέρυγα την οποία θα επισκεφθούμε αργότερα. Δεν είναι τόσο μεγάλο όσο το σημερινό Παλάτι του Νότου, όμως για τα δεδομένα της εποχής στην οποία χτίστηκε ήταν ένα αρκετά εντυπωσιακό οικοδόμημα. Αυτή εδώ είναι η αίθουσα του θρόνου...» Συνέχισε περιγράφοντας διάφορες λεπτομέρειες σχετικά με την αίθουσα και ύστερα προχώρησαν σε άλλες αίθουσες, όπως για παράδειγμα στην Αίθουσα Συμβουλίων, όπου είδαν αρκετούς χάρτες της τότε εποχής, χάρτες του Νότου, των Πέντε Βασιλείων αλλά και των γύρω νησιών, καθώς και στη μεγάλη τραπεζαρία, με όσα τραπέζια και καρέκλες είχαν διασωθεί απ' τον Μεσαίωνα, αλλά και βαρέλια μέσα στα οποία αποθήκευαν τότε τα ποτά.
ESTÁS LEYENDO
Μαγικός, Βιβλίο 1 #SCBC2024
FantasíaΟ Ιάσονας, ένας δεκαεφτάχρονος μαθητής Λυκείου του Νοτίου Βασιλείου, με μαγικές δυνάμεις και όνειρα που τον ταράζουν, προσπαθεί να ζήσει μια φυσιολογική ζωή με τους φίλους του Γιάννη και Ηρακλή. Όταν όμως εμφανίζεται στο σχολείο τους μια νέα μαθήτρι...