85 χρόνια πριν...
«Ώστε δεν την έχεις ξεπεράσει ακόμα...» συμπέρανε ο Άνθιμος με μια έκφραση απογοήτευσης, όταν ο Αδάμ του ζήτησε για ακόμα μια φορά να πάρουν την Εύα στο πλευρό του στη Σκοτεινή Διάσταση. «Και δεν απορώ καθόλου. Εδώ και καιρό τη βλέπω στις σκέψεις σου. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς συμβαίνει αυτό... Την ήξερες μόνο μία ημέρα, Αδάμ! Πώς γίνεται να την αγάπησες; Και κυρίως, πώς παρέμεινε αυτή η αγάπη ζωντανή ακόμα και μετά τη μεταμόρφωση σου;»
«Επειδή είναι αληθινή.» απάντησε ο Πρώτος και μοναδικός ακόμα Λοχαγός. «Και δεν μου πήρες τα συναισθήματα όταν με άλλαξες. Ποτέ δεν θα μου τα πάρεις. Απαιτώ να έρθει η Εύα εδώ, διαφορετικά θα...»
«Τι; Τι θα κάνεις, Αδάμ; Θα παραιτηθείς; Θα φύγεις από τη Σκοτεινή Διάσταση;» τον ρώτησε ο Άνθιμος διακόπτοντας τον και πλησιάζοντας σε απόσταση αναπνοής. «Δεν έχεις που να πας. Ο Κόσμος θα σε θεωρεί τέρας και θα πρέπει συνέχεια να κρύβεσαι σαν ένας κοινός βρικόλακας!»
Ο Αδάμ τα παράτησε. Είχε δίκιο, έπρεπε να βρει άλλο τρόπο να τον πείσει. Ο Άνθιμος άλλαξε θέμα:
«Τέλος πάντων... Ήθελα τη γνώμη σου για κάτι πιο σημαντικό από έρωτες. Παρακολουθώ εδώ και καιρό ένα ξωτικό, ο οποίος θα μας ήταν εξαιρετικά χρήσιμος και ικανός ο Δεύτερος Λοχαγός. Ονομάζεται Αρίσταρχος και είναι γιος ενός άρχοντα σε μια πόλη των Ξωτικών. Είναι ένα πολύ ισχυρό Ξωτικό της Φωτιάς, που όταν ήταν μικρός αδυνατώντας να ελέγξει τη δύναμη του, έκαψε μέχρι θανάτου τη μητέρα του. Τότε ο πατέρας του, για να τον τιμωρήσει, του κατέστρεψε τα χέρια, παραμορφώνοντας του τα δάχτυλα για να μη μπορέσει να χρησιμοποιήσει ξανά τη φωτιά. Έτσι έχει μείνει έως σήμερα, ενήλικας πλέον, κλεισμένος στο αρχοντικό. Ο πατέρας του, του παρέχει ότι θελήσει, εκτός απ' την ελευθερία του. Πιστεύω πως θα μας ακολουθούσε πρόθυμα αν τον πλησιάζαμε για να τον στρατολογήσουμε, γιατί στην ουσία θα τον σώζαμε. Όχι ακόμα όμως. Κάθε δεκαετία θέλω να στρατολογώ έναν καινούργιο λοχαγό.»
«Γιατί;»
«Επειδή το δέκα είναι ο αγαπημένος μου αριθμός.» του είπε κλείνοντας του το μάτι. «Και οι Λοχαγοί συνολικά θα είναι δέκα. Ύστερα δεν θα χρειαζόμαστε άλλους. Δέκα Λοχαγοί με δέκα πανίσχυρους λόχους, και ο κάθε ένας από αυτούς θα έχει έναν σημαντικό ρόλο στη Σκοτεινή Διάσταση. Λοιπόν, τι λες για τον Αρίσταρχο;»
«Κάνε ό,τι νομίζεις.» σχολίασε ο Αδάμ με σταυρωμένα τα χέρια. «Θα πάω στο δωμάτιο μου.» και απομακρύνθηκε.
DU LIEST GERADE
Μαγικός, Βιβλίο 1 #SCBC2024
FantasyΟ Ιάσονας, ένας δεκαεφτάχρονος μαθητής Λυκείου του Νοτίου Βασιλείου, με μαγικές δυνάμεις και όνειρα που τον ταράζουν, προσπαθεί να ζήσει μια φυσιολογική ζωή με τους φίλους του Γιάννη και Ηρακλή. Όταν όμως εμφανίζεται στο σχολείο τους μια νέα μαθήτρι...