Κεφάλαιο 16: Πρωτοχρονιά

93 13 75
                                    


Όλοι είχαν εντυπωσιαστεί με τους γονείς της Ιφιγένειας, ειδικά με τα μακριά λευκά μαλλιά του Ζαχαρία, τα οποία λαμπύριζαν σε σημεία που φαινόταν σαν να ήταν φτιαγμένα από ζάχαρη, παίρνοντας όλα τα χρώματα της ίριδας ανάλογα το φωτισμό. Πολλοί που γνώριζαν ποιος ήταν και για τα κατορθώματα του μάλιστα, ψιθύριζαν μεταξύ τους με θαυμασμό για εκείνον. Η Χρυσάνθη ήταν εξίσου εντυπωσιακή και όμορφη, αν και όχι τόσο γνωστή ιστορική φιγούρα. Δεν την πείραζε όμως αυτό, γιατί δεν ήθελε να επισκιάζει τον άντρα της σε δόξα.

Και οι δύο γονείς της πάντως φαίνονταν νέοι, ακόμα και αν ήταν γύρω στα 35 με 40 σε αντιστοιχία με ανθρώπινα χρόνια. Το νεαρό ξωτικό έμοιαζε και στους δύο εξίσου, αν και στα χρώματα θύμιζε περισσότερο τη μητέρα της.

Ακόμα και το ντύσιμο τους, όταν έβγαλαν τα παλτά τους, εντυπωσίασε πολλούς, για το λόγο ότι έμοιαζε ανθρώπινο, δεν ήταν αυτό που φαντάζονταν ή θυμούνταν από παλιότερες ιστορίες, με μακριούς χιτώνες και κάπες. Ο Ζαχαρίας φορούσε ένα επίσημο μαύρο κοστούμι με λευκό πουκάμισο και μπλε μεταξωτή γραβάτα, ενώ η Χρυσάνθη φορούσε ένα μακρύ χρυσό φόρεμα, στο χρώμα των μαλλιών της. Και το φόρεμα της Ιφιγένειας όμως ήταν υπέροχο, ήταν ροζ και έφτανε μέχρι λίγο κάτω απ' το γόνατο. Στο πάνω μέρος ήταν στενό και η φούστα από τούλι άνοιγε και φάρδαινε προς τα κάτω, κάνοντας το έτσι να μοιάζει παραμυθένιο.

Η Ιφιγένεια χαιρέτησε τους φίλους της λέγοντας τα ονόματα τους, ώστε να καταλάβουν οι γονείς της ποιοι ήταν, γιατί υποτίθεται ότι τους είχαν δει στο σπίτι της ήδη. Ο Ιάσονας προσπαθούσε να τους μιλήσει φυσιολογικά σαν να τους ήξερε, χωρίς να τα χάσει από την έκπληξη και που τους γνώριζε πρώτη φορά στην ουσία, και έπειτα τους οδήγησε στους γονείς του ώστε να τους συστήσει:

«Από εδώ η μητέρα μου, η Ευτυχία και ο πατέρας μου ο Φαίδωνας. Μαμά, μπαμπά, από εδώ οι γονείς της Ιφιγένειας, ο κύριος Αρχιθεραπευτής Ζαχαρίας και η κυρία Θεραπεύτρια Χρυσάνθη.»

«Χαιρόμαστε πολύ που σας γνωρίζουμε επιτέλους. Η Ιφιγένεια μας έχει πει πολλά για εσάς.» είπε η Ευτυχία και ο Ιάσονας γέλασε μέσα του, γιατί πρώτη φορά την έβλεπε να ντρέπεται που γνώριζε κάποιον για πρώτη φορά καθώς ήταν πολύ κοινωνική. Ο πατέρας του χαιρέτησε πιο συγκρατημένα:

«Χαίρω πολύ.» είπε. «Και δεν σας γνωρίζουμε μόνο μέσα από τις περιγραφές της φίλης του γιου μας, αλλά και μέσα από την ιστορία μας. Όλοι γνωρίζουν τα κατορθώματα σας στις μάχες με τους Βάρβαρους.»

Μαγικός, Βιβλίο 1 #SCBC2024Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora