Κεφάλαιο 17: Μάντης ή Προφήτης;

96 12 110
                                    


Ο Ιάσονας είχε φτάσει σε αδιέξοδο. Να μιλούσε στους φίλους του για όσα είχε δει ή όχι; Τον τελευταίο καιρό, έναν μήνα περίπου μετά την Πρωτοχρονιά, οι εφιάλτες του επέστρεψαν ακόμα πιο έντονοι, με περισσότερες λεπτομέρειες και διάρκεια, πιο ζωντανοί. Εκτός από το γνωστό τέρας, που ιδέα δεν είχε τι συμβόλιζε ή ποιος ήταν, έβλεπε σκηνές από μάχες μεταξύ ξωτικών, μάγων και ανθρώπων, έβλεπε πολύ αίμα και θάνατο.

Έβλεπε τους φίλους του να κινδυνεύουν και εκείνος να μη μπορεί να κάνει τίποτα για αυτό. Έβλεπε τον εαυτό του ξανά να πάει να κάνει κακό στην Ιφιγένεια για άγνωστο λόγο, ύστερα τον Γιάννη να παγώνει, τον Ηρακλή να κλαίει και να φωνάζει, ενώ ποτέ πριν δεν τον είχε ξαναδεί έτσι. Το χειρότερο ήταν, ότι μέσα σ' αυτά τα όνειρα ένιωθε ένα βάρος στην καρδιά του, σαν ένα πολύ άσχημο προαίσθημα.

Δεν θα τον πείραζε και τόσο αν έβλεπε απλά τον εαυτό του να παλεύει με εκείνο το τέρας. Δεν θα τον ένοιαζε αν κινδύνευε αυτός. Τώρα όμως, έβλεπε τους φίλους του να κινδυνεύουν και αυτό δεν θα επέτρεπε να συμβεί.

Πολλές φορές πήγαινε ξενυχτισμένος στο σχολείο ή δεν πήγαινε καθόλου για να προσπαθήσει να κοιμηθεί την ημέρα αφού δεν μπορούσε τη νύχτα, αλλά και πάλι χωρίς αποτέλεσμα. Οι γονείς του και οι φίλοι του με πρώτη και καλύτερη την Ιφιγένεια ανησυχούσαν ότι κάτι κακό του συνέβαινε, όσο και αν εκείνος προσπαθούσε να τους πείσει για το αντίθετο. Προσπαθούσε να φαίνεται χαρούμενος και έλεγε ότι απλά υπέφερε από αϋπνίες, αλλά δεν ακουγόταν και τόσο πειστικός...

Ο Γιάννης υποστήριξε πως πίστευε, ότι του συνέβαινε κάτι σχετικό με τη μαγεία του και φοβόταν ότι είχε αρχίσει να γίνεται χαοτική. Ο Ηρακλής, από την άλλη μεριά, ήξερε πολύ καλά γιατί ο φίλος τους ήταν έτσι, αφού του είχε μιλήσει λίγο για τους εφιάλτες του εκείνη τη νύχτα που τον ξύπνησε άθελα του στο σπίτι της Ιφιγένειας. Όμως δεν μιλούσε, είχε δώσει όρκο σιωπής στον Ιάσονα έως ότου νιώσει εκείνος έτοιμος να μιλήσει. Τώρα όμως ανησυχούσε πραγματικά και αναρωτιόταν αν θα έπρεπε να το πει στους φίλους τους για να βρουν μια λύση και να τον βοηθήσουν.

Ένα βράδυ, που ξύπνησε απότομα στο μέσον της νύχτας από έναν τέτοιο εφιάλτη, αφού δεν μπορούσε να κοιμηθεί άλλο άνοιξε τον υπολογιστή του αποφασισμένος να ψάξει τι μπορεί να σημαίνουν αυτά τα όνειρα.

Ζωντανοί εφιάλτες πληκτρολόγησε και το πρώτο λήμμα που του εμφανίστηκε στην οθόνη ήταν αρκετά ενδιαφέρον, σαν να γράφτηκε ακριβώς για την περίπτωση του:

Μαγικός, Βιβλίο 1 #SCBC2024Donde viven las historias. Descúbrelo ahora