Κεφάλαιο 59: Ωρίων (Μέρος Β)

51 9 63
                                    


Τον τελευταίο καιρό, τα Ορκ τα οποία ζούσαν στο νοτιότερο άκρο της χώρας, είχαν αρχίσει να ξεσηκώνονται και να διεκδικούν συνεχώς καινούργια κομμάτια γης τα οποία ανήκαν στα Ξωτικά, ρημάζοντας τα πάντα. Κατέστρεψαν αρκετές σοδιές στα χωράφια τα οποία ανήκαν στο λαό του Νοτίου Χωριού, απαιτώντας να τους δοθούν, όμως ο Λόρδος Ωρίωνας αρνήθηκε ευγενικά, λέγοντας πως αυτή η γη ανήκε στο λαό του. Ωστόσο τα Ορκ δεν έπαιρναν από λόγια, συνέχισαν να ρημάζουν τη γη και να αρπάζουν ζώα που ανήκαν στα Ξωτικά για να τα σφάξουν και να τα φάνε. Οι Ανώτεροι Άρχοντες φοβούνταν ότι σύντομα θα επιχειρούσαν να κατακτήσουν ολόκληρη τη χώρα ξανά και ο λαός τους θα κινδύνευε. Έτσι, ο Άρχοντας Αλβέρτος κάλεσε στην Έλφια το μοναδικό ίσως ξωτικό που θα μπορούσε να τους σταματήσει προτού να είναι αργά, καθώς ως το κοντινότερο χωριό στο Χωριό των Ορκ, οι κάτοικοι του Νοτίου Χωριού είχαν καθήκον να προστατεύσουν τη Χώρα.

Ο Ωρίωνας πήγε στην Έλφια μαζί με την Ελπινίκη και άλλους δύο άνδρες του. Εκεί, συναντήθηκε με τον πατέρα του, ο οποίος ήταν πιο ψυχρός από ποτέ μαζί του και ας είχε χρόνια να τον δει. Και όλα εκείνα τα χρόνια που βρίσκονταν χώρια δεν είχε επικοινωνήσει, δεν είχε στείλει ούτε ένα γράμμα. Οι κουβέντες που αντάλλαξαν ήταν τυπικές και αναγκαστικές.

Ο Άρχοντας Αλβέρτος συγκάλεσε συμβούλιο μεταξύ των Αρχηγών των Τεσσάρων Στοιχείων και του Ωρίωνα, όπου τον προειδοποίησε σχετικά με την κατάσταση που επικρατούσε στη χώρα.

«Η κατάσταση έχει ξεφύγει, Λόρδε Ωρίωνα. Τα Ορκ απειλούν πάλι να κατακτήσουν τον κόσμο μας και εσείς δεν κάνετε τίποτα για αυτό. Από διαπραγμάτευση σε διαπραγμάτευση τους πάτε και εκείνοι πράττουν πάλι τα ίδια. Οι κάτοικοι σε όλη τη χώρα ανησυχούν.» του είπε με τον αυστηρό του τόνο.

«Ζητώ συγνώμη, Άρχοντα μου... Και οι δικοί μου κάτοικοι έχουν φτάσει σε απόγνωση και μάλιστα είναι οι πρώτοι που κινδυνεύουν. Τι προτείνετε να κάνω;» τον ρώτησε εκείνος.

«Με τις απολογίες δεν καταφέρνετε τίποτα, Λόρδε. Δεν προτείνω, απαιτώ να χειριστείτε το ζήτημα χρησιμοποιώντας άλλα μέσα εφόσον δεν πέφτει λόγος σε εκείνα τα τέρατα.»

«Τι μέσα ακριβώς εννοείτε;»

«Αυτό που καταλάβατε. Είναι εντολή των Ανώτερων Αρχόντων και εκείνοι με τη σειρά τους πιέζουν εμένα να... χειριστώ το ζήτημα.» είπε ο Άρχοντας των Ξωτικών. Ο Ωρίωνας κοίταξε τον πατέρα του και θυμήθηκε τα λόγια του:

Μαγικός, Βιβλίο 1 #SCBC2024Où les histoires vivent. Découvrez maintenant