Κεφάλαιο 71: Η Δίκη

51 8 75
                                    

Η στιγμή της δίκης έφτασε. Ο Ιάσονας με τη συνοδεία ξωτικών φρουρών, οι οποίοι του πέρασαν πρώτα τις ειδικές αλυσίδες στα χέρια οι οποίες περιόριζαν τη μαγεία του, για να μη μπορέσει να αποδράσει πριν την οριστική απόφαση, βάδιζε προς την Αίθουσα Δικαστηρίων του Παλατιού της Έλφιας, ανάμεσα από πλήθος κόσμου. Κάποιοι από αυτούς τον υποστήριζαν, κάποιοι τον κοιτούσαν με φόβο, άλλοι με συμπόνια. Είχε φτάσει η ώρα που θα ανακοινωνόταν είτε η σωτηρία του, είτε η καταδίκη του, αν και πιο πολύ το δεύτερο πίστευε. Η ζυγαριά δεν έτεινε καθόλου προς το μέρος του, όχι όσο η τελική απόφαση θα κρινόταν από τους Ανώτερους Άρχοντες. Ακόμα και αν ο Έλιος άλλαζε γνώμη και αποφάσιζε να τον στηρίξει, δεν θα ήταν στο χέρι του να κάνει τίποτα πλέον.

Μπήκαν στην αίθουσα. Κατάφερε να διακρίνει ορισμένα δικά του άτομα, τους φίλους του, τον Ηρακλή, την Ηλέκτρα και τη Φωτεινή, τους γονείς του, οι οποίοι τον κοίταξαν δακρυσμένοι και με αγωνία στα μάτια τους, την Ιφιγένεια που στεκόταν κοντά στο θρόνο του Άρχοντα Έλιου μαζί με τους γονείς της, τον Σωκράτη και, τέλος, τον Παύλο και τη Μοργκάνα. Τους παππούδες του... Ακόμα δεν μπορούσε να το πιστέψει όσο τους κοιτούσε. Είχαν και εκείνοι αγωνία, όμως φαίνονταν ψύχραιμοι συγχρόνως. Όπως ψύχραιμος ήταν και ο ίδιος.

Παρούσα ήταν επίσης και η Βασίλισσα Αλεξάνδρα με τον Βασιλιά Δημοσθένη του Νότου, παρόλο που δεν θα είχαν πλέον καμία δικαιοδοσία πάνω στον Ιάσονα εφόσον από ότι μαθεύτηκε δεν ήταν θνητός. Ήθελαν όμως να παρακολουθήσουν την τύχη του νεαρού που είχε μεγαλώσει στο βασίλειο τους και να τον στηρίξουν όσο μπορούσαν.

Πάνω από το θρόνο του Άρχοντα Έλιου και της Λαίδης Αθηνάς, σε πέντε ειδικούς θρόνους πίσω από ένα έδρανο, κάθονταν οι Ανώτεροι Άρχοντες, αυστηροί και επιβλητικοί όπως τους φανταζόταν. Είχαν όλοι λευκά, μακριά μαλλιά και φορούσαν λευκές ρόμπες πάνω από γαλάζιους χιτώνες με τα εμβλήματα του καθενός στο στήθος, και διαφορετικά διαδήματα στα κεφάλια τους. Οι φρουροί έβαλαν τον Ιάσονα να καθίσει απέναντι από το θρόνο του Έλιου και ο Άρχοντας σηκώθηκε, προκαλώντας αυτόματα τη σιωπή στο πλήθος.

«Αγαπητοί προσκεκλημένοι.» ξεκίνησε. «Ανώτεροι Άρχοντες, αγαπητοί αξιωματικοί, Αρχηγοί των Τεσσάρων Στοιχείων και λοιποί παρευρισκόμενοι. Βρισκόμαστε σήμερα εδώ για να αποφασίσουμε την τύχη του νεαρού Μαγικού Ιάσονα Ιωαννίδη. Όπως όλοι γνωρίζουμε, ο Ιάσονας είναι μισός μάγος και μισός υβρίδιο ξωτικού-βρικόλακα, πράγμα το οποίο αποκαλύφθηκε πρόσφατα από τον Λόρδο Άνθιμο λίγο πριν την πτώση του. Κατά τη διάρκεια της μάχης τους, ο Άνθιμος αποκάλυψε επίσης ότι ο Ιάσονας είναι γιος δικός του και μιας μάγισσας, και ότι η μητέρα του τον άφησε όταν ήταν μωρό στην πόρτα του σπιτιού ενός θνητού ζευγαριού, του ζεύγους Ιωαννίδη, οι οποίοι τον μεγάλωσαν σαν θνητό. Ιάσονα, επιβεβαιώνεις τα λεγόμενα μου;»

Μαγικός, Βιβλίο 1 #SCBC2024Donde viven las historias. Descúbrelo ahora