Το ίδιο βράδυ της σχεδόν επεισοδιακής επίσκεψης στο σπίτι των Λιβανών, ο Ιάσονας ήταν πολύ προβληματισμένος καθώς έτρωγε βραδινό με τους γονείς του. Τα λόγια του Γιάννη,
«Δεν είμαι ο μόνος που κρατάει μυστικά», επανέρχονταν συνεχώς στο μυαλό του.
Έχει δίκιο. Σκεφτόταν. Κι εγώ τους κρατάω μυστικούς τους εφιάλτες μου. Είχε δει μερικές φορές ακόμα εκείνο το τέρας, όμως το είχε συνηθίσει πλέον και δεν το φοβόταν. Όμως δεν είχε μιλήσει για αυτό στους φίλους του. Δεν ήταν βέβαια κάτι τόσο σοβαρό και δεν ήθελε να τους ανησυχήσει άδικα, όμως και πάλι ένιωθε άσχημα που κάτι δεν τον άφηνε να τους το εξομολογηθεί.
«Τι έχεις, γλυκέ μου; Πολύ σκεπτικό σε βλέπω.» τον ρώτησε η μητέρα του κάποια στιγμή.
«Δεν είναι τίποτα.» απάντησε, αλλά δεν ακούστηκε και πολύ πειστικός...
«Φταίει η επίσκεψη στο σπίτι των Λιβανών σήμερα;» ρώτησε ο πατέρας του κι εκείνος αναστέναξε σιγανά.
«Τους ξέρετε τώρα τους γονείς του Γιάννη. Πέρασαν την Ιφιγένεια από ανάκριση και την έφεραν σε πολύ δύσκολη θέση. Και το πιάτο ήταν κρέας, ενώ ξέρουν ότι τα ξωτικά δεν το τρώνε. Ο πατέρας του γνωρίζει πολλά για αυτά.» εξήγησε, χωρίς να αποκαλύψει όμως το λόγο της άφιξης της Ιφιγένειας στον κόσμο τους.
«Ο Ιάκωβος Λιβανός είναι ένας πανίσχυρος άνδρας με άκρες παντού. Είναι λογικό να ξέρει πολλά. Σκέφτεται να αγοράσει μέχρι και τη ναυτιλιακή στην οποία δουλεύω.» είπε ο Φαίδωνας.
«Τι;! Αλήθεια;!» αναφώνησε με δυσάρεστη έκπληξη ο νεαρός. Αυτός ο άνθρωπος τα θέλει όλα δικά του! Είπε από μέσα του.
«Ναι. Αλλά ευτυχώς ο εφοπλιστής δεν την πουλάει, όσες πιέσεις κι αν δέχεται. Φοβόμαστε όμως, ότι ο Λιβανός θα προβεί σε άλλα μέτρα για να τον αναγκάσει. Τέλος πάντων...» Η Ευτυχία είχε σερβίρει λίγο απ' το φθηνό, λευκό κρασί που είχε περισσέψει με το δείπνο, και ο Φαίδωνας πήρε το ποτήρι του και ήπιε μια μεγάλη γουλιά για να λήξει εκεί το θέμα συζήτησης. Ο Ιάσονας ήπιε κι εκείνος λίγο. Πάντα τον βοηθούσε το κρασί να κοιμηθεί καθώς του έφερνε νύστα, έτσι οι γονείς του τον άφηναν να πίνει μαζί τους, με μέτρο βέβαια γιατί ήταν ακόμα ανήλικος.
*****************************************************************************************
Την ίδια στιγμή, ο Γιάννης είχε να αντιμετωπίσει για ακόμα μια φορά την αυστηρότητα του πατέρα του, αυτή τη φορά παρουσία και της μητέρας του στο σαλόνι.
ESTÁS LEYENDO
Μαγικός, Βιβλίο 1 #SCBC2024
FantasíaΟ Ιάσονας, ένας δεκαεφτάχρονος μαθητής Λυκείου του Νοτίου Βασιλείου, με μαγικές δυνάμεις και όνειρα που τον ταράζουν, προσπαθεί να ζήσει μια φυσιολογική ζωή με τους φίλους του Γιάννη και Ηρακλή. Όταν όμως εμφανίζεται στο σχολείο τους μια νέα μαθήτρι...