Ο Αντίνοος σφίχτηκε καθώς εκείνος και ο Ωρίωνας περπατούσαν ανάμεσα στο πλήθος, το οποίο έκανε στην άκρη φοβισμένο ή απορημένο, και η φωνή του βγήκε αγριωπή παίρνοντας μια έκφραση αηδίας:
«Γκρρρ... Θνητοί. Τόσα θετικά συναισθήματα... Τόση αγάπη και καλοσύνη που μου έρχεται να ξεράσω το αίμα που ήπιαμε προηγουμένως.»
«Πάψε, ανόητε. Εσύ επέμενες να έρθεις μαζί μου, οπότε μη διαμαρτύρεσαι για το οτιδήποτε.» του είπε ο άλλος, αλλά χωρίς κανένα συναίσθημα οργής η δυσαρέσκειας στη φωνή του.
«Μα είσαι φίλος μου!» αναφώνησε ο Αντίνοος. «Υπήρχε περίπτωση να σε αφήσω να έρθεις μόνος σου σε αυτόν τον μολυσμένο Κόσμο των Θνητών;»
«Δεν είμαι φίλος σου. Μην το ξαναπείς αυτό. Δεν θα δίσταζα λεπτό να σου κόψω το λαιμό αν ήταν διαταγή του Λόρδου Άνθιμου.»
«Άουτς! Τώρα με πλήγωσες, Ωρίωνα.»
Εν το μεταξύ, από όπου περνούσαν, οι άνθρωποι αναρωτιούνταν ποιοι να ήταν και έκαναν διάφορες υποθέσεις. Δεν τους είχαν δει όλοι να βγαίνουν από τη μυστηριώδη, υπερφυσική πύλη και ούτε είχε προλάβει το νέο να φτάσει ακόμα εκεί.
«Τι είναι αυτό;»
«Μήπως ήρθαν νωρίτερα οι Απόκριες, ή είναι κάποιο θέμα του λούνα παρκ;»
«Ίσως ξέφυγαν από το Σπίτι του Τρόμου.»
Ο Τεό βρισκόταν λίγο πιο πέρα με την παρέα του από τραμπούκους του σχολείου, όταν παρατήρησαν τους δυο μυστηριώδεις άνδρες με τα μυτερά αυτιά και τα κόκκινα μάτια που περπατούσαν ανάμεσα στο πλήθος.
«Τι είναι αυτοί, ρε;» ρώτησε κοροϊδευτικά ένας από αυτούς.
«Μοιάζουν με εκείνο το ξωτικό απ' το σχολείο μας, εξαιτίας της οποίας είχες φάει ξύλο.» είπε ένας άλλος.
«Σκάσε, ηλίθιε. Όχι, αυτοί δεν είναι ξωτικά. Κοίτα πόσο χλωμοί είναι κι έχουν ντυθεί σαν γκοθάδες. Τι φάση...;» αναρωτήθηκε ο Τεό, έπειτα πήρε πάλι το πονηρό του ύφος και είπε:
«Ελάτε, πάμε να σπάσουμε πλάκα.»
Τους πλησίασαν.
«Ε, yo! Πολύ κουλ η μεταμφίεση σας. Τι ακριβώς είσαστε; Ήρθαν νωρίτερα οι Απόκριες, ή μήπως γίνεται κάποιο πανηγύρι εδώ κοντά γιατί για εκεί είστε!» είπε και γέλασε με την παρέα του. Τα γέλια των νεαρών κόπηκαν απότομα, καθώς ο Αντίνοος έπιασε τον Τεό απ' το λαιμό με το χοντρό του χέρι και τον σήκωσε ψηλά. Οι υπόλοιποι της παρέας τρομοκρατημένοι απομακρύνθηκαν αρκετά μέτρα.
YOU ARE READING
Μαγικός, Βιβλίο 1 #SCBC2024
FantasyΟ Ιάσονας, ένας δεκαεφτάχρονος μαθητής Λυκείου του Νοτίου Βασιλείου, με μαγικές δυνάμεις και όνειρα που τον ταράζουν, προσπαθεί να ζήσει μια φυσιολογική ζωή με τους φίλους του Γιάννη και Ηρακλή. Όταν όμως εμφανίζεται στο σχολείο τους μια νέα μαθήτρι...