#البارت_السابع ج ٢
الشيخ خليل وهو يشاهد نهي نائمه امامه علي السرير بابتسامة ومكر .
-- يا هلا بريحه الحبايب.
نهي : وهي بدات تفوق بتعجب ، انا فين وانت مين .خليل وهو ينظر لها بشهوه ، انتي في بيتك الجديد ياجميله .
نهي : بصت حواليها بخوف ملقتش حد ، بيت مين وانت مين وعايز مني ايه .. انا ايه اللي جابني هنا .خليل : بابتسامه انتصار ، انا لحد دلوقتي لسه مش عايز منك حاجه ، وبصوت مرتفع يا ثريا .
ثريا : دخلت ، اؤمر ياشيخنا .
خليل : بص لنهي من اعلي الي اسفل بشهوة ، شوفي الاخت هتاكل ايه وغيري لها هدومها الشبيهة بالرجال دي ، ولبسيها فستان من فساتينك الحلوه .
نهى : بصوت حاد به نبرة خوف ورعشة ، انا مش مغيره هدومي ومش عايزه اكل انتوا مين و عايزين مني ايه .
خليل : هديها ياثريا وابقي تعاليلي لما تخلصي .
ثريا : ضحكت ضحكة خليعة .خليل : مش اللي في دماغك يا امراه تعاليلي علي المجلس .
ثريا : لوت فمها ، طيب .
ذهب خليل .ثريا : تاكلي ايه ياحلوه .
نهى : بخوف ، مش عايزه اكل انتي مين ، ومين الراجل ده .ثريا : براحتك ، انا اختك ثريا والراجل ده يبقي شيخنا الشيخ خليل الغرباوي .
نهي : عيطت ، انتوا عايزين مني ايه انا عايزه اروح بيتنا .
ثريا : قومي خدي دش يروق اعصابك يمكن تهدي .
نهى : انا مش هتحرك من مكاني .
ثريا : لوت فمها ، انتي حره .ذهبت ثريا الي خليل في المجلس الخاص به وجلست بجواره وبدلع .
-- انا جيت ياقلب رورو .خليل وهو يحك يده بذقنه الطويله .
-- ايه رايك في البنت الجديده .ثريا اقتربت منه بدلع ووضعت يدها علي ذقنه وهي تداعبها بشقاوه .
-- دقنك وحشتني .خليل : بتزمت نهرها وشال ايدها ، لعنه الله عليكي ياثريا انهارده مش يومك ، ده يوم الحلوه اللي جوه .
ثريا : ياندامه البت المخطوفه ، حتي دي مش عاتقها .
خليل : كله جهاد في سبيل الله يارورو .
ثريا : رورو ايه وزفت ايه ، انا مش لسه جيبالك بنت بنوت من تلات ايام ، دي حتي البت لسه مسبعتش .
خليل : الكرباج الجديد له شنه ياوليه .
ثريا : بضيق بس الكرباج ده متكهرب لمؤاخذه .خليل : بتعجب ، متكهرب ازاي هما كتبوا كتابها ، يعني امرأة ولا بنت بنوت لسه .
ثريا : معرفش ، بس دي ريحتها حكومة وجيش ، مش هي دي اللي خطيبها يوسف الشناوي اللي قتل الشيخ محمدي ابوك .
أنت تقرأ
عشق الجاسر ( مكتمله )
Romance#وصف نختار بقلوبنا مايمليه علينا مشاعرنا عندما يقابلنا الحب فيقودنا لتكلمه الطريق . فيصادفنا القدر ويقف عقبه تجاه طريقنا ، لنبتعد عن الحب ونقابل العشق انه عشق الجاسر ..... جاسر الحديدي بطل قصتنا يبلغ من العمر خمسه وثلاثون عاما حاد الملامح طويل القام...