البارت ٢١

19.4K 597 71
                                    

البارت ٢١
طيب والله ماخساره فيكم البارت الحلو ده بمناسبه دخول الروايه التريند الاول علي الواتباد ووصول الروايه ٢٠٠٠٠٠٠ مليوووون مشاهده 🌹❤️
ذهبت جانيت الي الفيلا بناءا علي طلب وسيم وجدت مايكل وعصام وفارس الصياد .
مايكل اقترب منها وبيده كاس مشروب واعطاه لها : مكنش ينفع نحتفل من غيرك ياقطه علشان كده خليت وسيم يكلمك .
جانيت : ابعدت الكاس عنها ، مبشربش .
مايكل بتهديد : هنا انا اللي بامر وبس  لازم تشربي  .
اقترب وسيم بسرعه منهم واخذ منه الكاس واعطاه لجانيت : اشربي.
اخذته جانيت علي مضض وارتشفت منه رشفه فابتسم عصام وفارس بسخريه عليها .
جانيت نظرت لمايكل  : لحد امتا .
مايكل نظر لوسيم : انت مفهمتهاش ولا ايه يا وسيم .
جانيت : انا عندي استعداد اتنازل عن كل حاجه الشركات والفلوس والمخازن وجميع الارصده بس تسبوني .
وسيم : تاني ياجانيت .
مايكل : سيبها ياوسيم .ثم جذبها من شعرها بقوه وبنبره تهديد مش انتي يا قطه اللي هتخططي تعملي ايه ومتعمليش ايه انتي مجرد اله ادوس عليها تتحرك اسيبها تقف لحد ما اشغلها انتي ازرار الباور بتاعك ملكي انا وبس .
جانيت بتالم حاولت ابعاده : ابعد ايدك .
اقترب وسيم ليبعد مايكل عنها فنظر له مايكل بشر ثم  رفع راس جانيت لاعلي امام وجهه وهو ينظر لتفاصيل جسدها بشهوه هامسا بانفاس ساخنه ، انا لحد دلوقتي صابر عليكي علشان وسيم لو سمعت صوتك تاني هكسرك تحت مني.
ثم نظر لمعالم انوثتها العلويه بتهديد وانا كسرتي هتكيفك قوي .
ثم رماها باتجاه وسيم فاخذها وسيم بين كتفيه فالتصقت باحضانه واكمل مايكل بتهديد : كفايه عليكي وسيم علشان لو مسكتك هتفرفرى في اديا .
وضحك بسخريه بينما بكت جانيت بحرقه وهي تغطي وجهها في صدر وسيم وهو يرتب على أكتافها.
مايكل بضحك لعاصم وفارس: الاغاني وقفت ليه شغلوها .
عصام ابتلع ريقه بخوف : شغل الاغاني يافارس .
فارس ضحك بمكر : نشغلها وياريت القطه ترقصلنا شويا تفرفش القعده .
وسيم قاطعهم بقوه : لا .
نظر له مايكل وهو يرفع احد حاجبيه لوسيم : هعتبرها غيره.
ثم نظر لفارس ارقصلنا انت يافارس.
فارس بدهشه : لا ارقص ايه .. ازاي معرفش .
مايكل نظر له بشر .
عصام نظر لفارس وهو يجز علي اسنانه  : ارقص يابو لسان طويل .
فارس علي مضض بدا يتحرك ويحرك جسده برقصات وحركات عشوائيه .
ضحك مايكل بصوت مرتفع مليء بالسعاده والنصر .
وسيم : انا هوصل جانيت للعربيه .
تطلع له مايكل بصمت فذهب وسيم للخارج بالحديقه  ومعه جانيت التي كانت في حاله انهيار تام بصمت وفتح لها السياره التي جلست هي بها  ، وضع وسيم يده بخوف علي وجهه جانيت : اهدي كل الامور هتتحل روحي دلوقتي وخدي شاور وارتاحي .
هزت جانيت راسها وهي تحاول انت تهدا من روعها .
وذهبت بسيارتها بينما دخل وسيم الي مايكل .
وسيم : انت عارف بافعالك دي ممكن تهد المعبد علي اللي فيه .
مايكل : اهد المعبد  ولا تتهد عليك انت .
وسيم : جانيت  في اي لحظه ممكن  تنهار وتضيع كل اللي بنعمله وبسهوله ممكن تسيب ياسين وتتخلي عن المجموعه.
مايكل : طول ما انت علي علاقه محرمه معاها مش هتسيب ياسين لانها لوسابته هتروح لمين لارسي اللي بنتها خانتها مع جوز امها ولا شريف اللي هيتبرا منها لما يعرف انها خانت جوزها مع جوز امها ، ثم انا لو عايز اخد كل حاجه منها شركات وارصده كنت خدتهم من زمان وسيبتها في حالها انا عندي الاهم ان يوم ما الايد الخفيه اللي في فيلا الحديدي تقع او تتكشف تكون جانيت البديله  علشان كده لازم علاقتك بجانيت تكون اقوي من كده ، وبعدين انا مش فاهم لحد دلوقتي مصورتهاش ليه في اوضه نومكم وانتم مع بعض ايه حبتها .
وسيم : اه حبيتها وبعدين هي بتسمع كلامي اصورها ليه .
مايكل : متنساش يا وسيم انت دخولك في حياه ارسي وجانيت مخطط يعني يوم ما تفكر …
وسيم قاطعه بمكر  : ما انا حبيت قبل كده ارسي كنت عملت ايه لا بعدت عن المنظمه ولا حتي فكرت ودلوقتي بحب جانيت كله مصلحه يامايكل انا قصدي البت ورور ولازم نهدي اللعب معاها الجيل الجديد ببقي شادد حيله يامايكل وعايز المسايسه  .
مايكل بضحك : البت جامده عليك ولا ايه انا سيبهالك بمزاجي .
وسيم بسخريه : عيب صاحبك دكر .
مايكل بضحك : لما نشوف .
عصام : تفتكروا بدر هيكمل بعد الخساير اللي حصلت لشركته.
مايكل : اكيد هيكمل وهيلاقي حلول بدر مش سهل علشان كده لازم نقفل كل المنافذ عليه، واهم حاجه انتم في الوقت ده تحاوطوه في كل صفقه وتغرقوا السوق من نفس البضاعه بتاعته بس بنص التمن منها نغسل اموالنا ومنها نقضي علي شركه الحديدي وبكده نضرب عصفورين بحجر ونستولي علي الشركات باقل من نص تمنها .
فارس بشر : اكيد .
عصام : طيب هنمشي احنا بقي بما ان الحفله خلصت.
مايكل : اوكي ، متنسوش اللي قلتلكم .
★★★★★

عشق الجاسر ( مكتمله ) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن