#السابع_والاربعين ج٢ .
متنسوش تعملوا لاااف علشان يوصلكم الحلقه الجايه والاخيره للجزء الثاني ..نهي : بتذمر ، ماما لو سمحتي انا مش بتاعت مشاكل ..
هانم : قاطعتها ، ياريتك ياختي كنتي بتاعتك مشاكل دا انتي بتاعت مصايب ، خير جايه بانهي مصيبه المرادي …
يوسف : ضحك و مد يده حول رقبه نهي وجذبها لحضنه وبسخريه ، لا النونه اتعلمت خلاص مفيش مصايب لسه ..
نهي : وكزته بمرفقها وهي بتبعد وبسخريهو ، اه غنوا وردوا علي بعض.
يوسف : بسخريه رفع يده وخبطها بخفه علي راسها ، مش كله ببركه دماغك جبت انا حاجه من عندي .
هانم : التفتت وذهبت لتجلس علي الكرسي بجوار عبدالله وبصت ليوسف ، والنبي يا بني معاك حق ربنا معاك .
يوسف : ترك الشنطه وجلس وبص لهانم ، لا ربنا معاكي انتي بقي يا حماتي بما انها هتقعد معاكي اليومين دول .
هانم : بدهشه ، ليه انت رايح فين .
نهي : جلست ، وراه ماموريه.
عبدالله : ماموريه الله يعينك يا بني وهتتاخر فيها .
هانم : بصت لعبدالله وضحكت وبصوت منخفض ، عيب ياراجل .
عبدالله : بهمس ، الحق عليا خايف للبت تقطع عليكي يا هنومتي .
هانم : همست بضحك ، بس يا بودي بتكسف مش قدام الولاد
يوسف : بهمس لنهي ، احنا جينا في وقت مش مناسب ولا ايه .
نهي : بصوت مرتفع ، ايه يا ماما مش هناكل حاجه ولا نشرب ولا ايه النظام .
هانم : اه ونبي يووه يقطعني .
يوسف : علي العموم كلها اسبوع عشر ايام مش اكتر من كده.
عبدالله : براحتك يابني ربنا يعينك .
يوسف : لنهي ، خلي بالك من صحتك والبيبي .
نهي : افتكرتك هتقولي خلي بالك من نفسك .
يوسف : غمز لها بعث ، لا نفسك دي انا اللي اخلي بالي منها.
نهي : بسعاده ، هتوحشني .
يوسف : مسك يدها وقبلها ، عايزك تاكلي كويس ، ونظر لحماته وتاخد الفيتامينات اصلها بتنساها .
هانم : متقلقش يا حبيبي في عنيا .
يوسف : لنهي وانا هبقي اتصل عليكي علشان افكرك بمواعيد الدوا .. مفيش نزول ولا خروج ..
نهي : ليه بقي .
يوسف : معلشي يا حبيبي علشان اكون مطمن عليكي اكتر ولما اجي هبقي اخرجك .
نهي : بابتسامه ، ماشي .
يوسف : وقف ونظر لهم طيب امشي انا يادوب .
أنت تقرأ
عشق الجاسر ( مكتمله )
Romance#وصف نختار بقلوبنا مايمليه علينا مشاعرنا عندما يقابلنا الحب فيقودنا لتكلمه الطريق . فيصادفنا القدر ويقف عقبه تجاه طريقنا ، لنبتعد عن الحب ونقابل العشق انه عشق الجاسر ..... جاسر الحديدي بطل قصتنا يبلغ من العمر خمسه وثلاثون عاما حاد الملامح طويل القام...