الجزء الثالث ح ٣

30.1K 748 88
                                    

#الجزء_الثالث ح٣
باارت طويل ونزلته بدرى يارب تعملولي لااااف للبارت بقي ❤️

حجزت حور تذكره الطيران من فرنسا الي مصر وبعد عده ساعات من السفر بالطياره وصلت منهمكه ومتعبه هبطت من الطياره وخرجت للمطار وبتوهان وهي تمسك هاتفها لتخرج منه عنوان الفندق ، خبطت بشخص كان يسير امامها وينظر لهاتفه هو الاخر فوقعت بجذعها العلوي عليه
فالتقطها بسرعه وهو يحاوط يده بوسطها ، نظرت لعينيه بذهول وصدمه ونبضات قلبها تزداد خفوقا بعدما تصادفت عيونها بعيونه بشوق وحنين سرحت للحظات ، اما بدر سرح في لون عينيها الجذابه الذي خطفه من اول نظره واول طله خطفته وهو يحتضنها ويضمها له .

حور : بكسوف حاولت ان تبتعد عنه لكونها محجبه .

بدر : بتاسف انه ضمها كرد فعل طبيعي خوفا من ان تقع علي الارض ، انا اسف انتي كويسه .

حور : هزت راسها بالتاكيد .

بدر : انا اسف ، مستنيه حد .

حور : هزت راسها ، لا .

بدر : هو انتي مبتتكلميش .

حور : ببلاهه ، لا مبتكلمش .

بدر : بابتسامه ، طيب تحبي اساعدك في حاجه ، ثم نظر لشنطه سفرها انا ممكن اوصلك لاي مكان ..على فكره انا مش ورايا حاجه .

حور : بخجل ،لا شكرا عن اذنك .
وتركته وذهبت .

بدر تطلع علي اثارها بسعاده .

ذهبت حور وقلبها يخفق بسعاده وخوف وهي تتمتم ،هو انا ليه معرفتوش بنفسي .. هو لسه فاكرني اساسا واكملت طريقها بسعاده .
اوقفت تاكسي وركبت فيه واثناء طريقها رن هاتف وبتعجب نظرت لشنطه يدها المفتوحه ، موبايل مين ده وايه اللي جابه في شنطتي .

فلاش باك .
( حاوطها بدر وهو سرحان بعيونها فوقع هاتفه في شنطه يدها المفتوحه ) .
بااك

تطلعت للهاتف بعدما انتهي الرنين فوجدت صوره بدر تمليء الشاشه بوجه الوسيم وملامحه الجذابه فسرحت وهي تطلع بسعاده ، ده موبايل بدر .

بدر : بتنهيده ، يخربيت سحر عنيكي توهتيني ، اومال انا جاي المطار لايه .... يووه اه اخلص ورق الجمارك .
وذهب لينهي الاوراق ومنها ذهب للشركه مره اخرى .

★★★★★
في النادي تجلس دنيا مع سمر .
دنيا : يعني هو بخونك ولا ايه مش فاهمه برضو .

سمر : اللئيم مش قادره امسك عليه اي حاجه ، الشك هيموتني .

دنيا : بضحك ، يا بت انتي مجنونه واحد بيروح شغله في مواعيده وبيطلع برضو في مواعيده ومش مقصر معاكي ولا مع ابنه يبقي تشكي فيه ليه بقي .

سمر : بشم ريحه برفيوم حريمي علي بدلته مش عارفه بتيجي منين واوقات بلاقي شعر حريمي علي الجاكيت بتاعه ولما بساله يقولي عملا .

عشق الجاسر ( مكتمله ) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن