ح ١٠

25.2K 743 102
                                    

#الجزء_الثالث  ح   ١٠
متنسوش تعملوا لاااف للبارت

تقف جانيت وهي تتكا بوسطها علي سيارتها ترتدي تيشرت اسود مفتوح الصدر وبنطلون اسود ويزينه حزام ذهبي وكوتشي اسود مزين باللون الذهبي .
اتي ياسين من خلفها مقاطع شرودها .

ياسين : بيقولوا الاسود علي الاسد بيمنع الحسد .

چانيت التفتت له بدهشه : انت موركش غيري بقي .

ياسين : انتي مالك مش  هامك حد كده انتي مش حاسه انك في جامعه وليها وقارها واحترامها .

چانيت : هو الكلام ده ليا .

ياسين بسخريه : ما اكيد مش ليا .

چانيت تطلعت على سيارته التي تقف خلف سيارتها ، هي عايزه تتخبط تاني شكلها كده .

ياسين : ورحمه اهلك لو فكرتي تعمليها لعلقك في وسط الجامعه .

چانيت  عدلت وقفتها وبحده : تقدر .

ياسين مال بجذعه عليها قليلا وبهمس : لا .

چانيت تراجعت بابتسامه : بحسب .

ياسين : تعرفي انك حلوه قوي .

چانيت بثقه  : عارفه وايه الجديد .

ياسين : يخربيت الثقه اللي انتي فيها ، بس بجد جمال فيكي سحر خاص سحر يخطف اللي قدامه … حاجه بتشد وتجذب مش عارف ايه هي .

چانيت : اتسحرت 

ياسين : بابتسامه ، انتي شايفه ايه .

چانيت : شايفه ان ده الطبيعى بتاعك يادكتور لما بتشوف واحده وتعجبك .

ياسين : قرتيني غلط ، مش انا اللي اقف الوقفه دي مع طالبه عندي .. انا لا عمرى عاكست او كلمت طالبه في الجامعه عندي وقدام الكليع كده  .
ثم اتكا علي سيارتها . ده المختلف فيكي عن اي واحده عرفتها قبل كده وعنك .

چانيت  بسعاده : يعني انا مختلفه .

ياسين نظر لها باعجاب ما :  تيحي المك ونتجوز .

چانيت بدهشه  : اييييه .

ياسين : ايه .

چانيت بتعجب  : ازاي انا اتجوزك انت .

ياسين وقف امامها وبسخريه ، اييه مش عاجبك ده انا حتي معيد قيما وسيمه ودكتور اسنان وما ادراكي بدكاتره الاسنان ده اللي يتجوز دكتور اسنان ده يهناها ويبختها ويا سعدها دول كلهم  مميزات  .

چانيت بضحك ، وايه المميزات بقي .

ياسين : راجل نزيه معاه فلوس ملهاش عدد ، راجل بيمشي ب ١٧ فيزا ائتمان في جيبه ،  ضارب الدنيا ميه جذمه يعني هدياكي فسحك برفاناتك لبسك جذمك محنك كهنك كل حاجه هتكون تحت رجليكي .

جانيت  : بسخريه ، علي اساس اني معنديش ده كله .

ياسين : لا ما انا مقلتلكيش علي اهم ميزه فيا .

عشق الجاسر ( مكتمله ) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن