الثلاثون ج٢

34.7K 707 117
                                    

#الثلاثون ج٢.
متنسوش لتعملوا ااااااا للبارت .

بصوت حاد جهورى ، نهااااااا .

نهي وهي تضع برفانها وقعت منها الزجاجة بخضه وهي تلتفت على أثر الصوت .

اتي يوسف بوجه عابس ويظهر عليه الشر وبيده شريط حبوب .

نهي بضربات قلب متزايدة نظرت ليد يوسف التي بها الشريط .

يوسف : اقترب  خطوات بغضب اتجاهها وبحده  ، ايه ده وبيعمل ايه هنا .

نهي : بعيون حائره بين الحبوب ووجه يوسف العابس وبتلعثم ، دا .. دا .

يوسف صفعها بقوه علي وجهها فوقعت اثر الصفعه علي السرير.
يوسف :  اقترب بجذعه  العلوي عليها بشر ، انتي بتحطيلي حبوب عجز جنسي في الأكل .. للدرجادي مش عايزه تعاشريني و مش طيقاني .

نهي : بدموع هزت راسها ، لا والله .. لا ...

يوسف قاطعها بصفعة أقوى ، مش انا الراجل الهفا اللي يضحك عليه .
ثم قبض يدها بقوه ودفعها علي السرير وهو متحكم بها وبشر  .
واللي مرضتيش تدهولي بمزاجك هاخده غصب عنك .

نهي : حاولت مقاومته بدموع ،  ابعد عني يا يوسف ابعد .

يوسف : بسخريه ، ده في أحلامك .

نهي : انت عايز ايه .

يوسف : نظر الي اسفل عنقها ، عايز حقي .

نهي : لا ، ابعد ياحيوان .

يوسف : بحده اقترب منها ونظر اسفل عنقها ،  الحيوان ده اللي هيفترسك دلوقتي .

نهي : يا يوسف متتجننش .

انهال عليها بقبلات شرسه مليئه بالغضب وهو يلتهم شفايفها وعنقها ويقطعها برغبه متوحشه ، حاولت نهي مقاومته وابعاده لكنه كان متحكم بسائر جسدها ..  فأنهال عليها بجسده العلوي فوقها وبيداه حركها بإثاره علي تفاصيل جسدها وبصوت رجولي مثخن بالغضب واللهفه ، عايزه تحرميني منك ليييه انتي بتاعتي ملكي انا  ..

قاومته نهي بضيق حتي اثارها يوسف  بمشاعر ممزوجه من الغضب والاثاره وهو يداعب تفاصيلها بفمه و  برجوليته الفتاكه  التي اشعلتها ، فبدات تلتهب مشاعر نهي بحراره رغم وحشيه يوسف لكنه كان يلتهمها بغضب ممزوج باشواق ولهفه اشعلتها برغبه منه و استجابت  له  ….

و بشهوه اكثر التهبت مشاعر يوسف بحراره فدفن وجهه اسفل عنقها وهو يلتهم تفاصيل جسدها ويطبع قبلاته الحاره عليها ، لم يترك إنشا بها الا والتهمه برغبه مثيره جعلت نهي في قمه سعادته ونشوتها ،  حاولت نهي  ابعاده حتي انهارت قواها برغبه اكثر لتشعر وتستمتع  بلذات يوسف  التي دفنها اسفل عنقها  وعلمت علي سائر جسدها  حتي افقدتها عقلها وبحب ودلع  ، ابعد يا يوسف .

يوسف : بقبلات حاره مليئه بالاثاره والمتعه ، عايزاني ابعد .

نهي : باهات تنهدت وبسعاده ، ابعد .

عشق الجاسر ( مكتمله ) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن