البارت ٢٥

19.7K 684 181
                                    

البارت ٢٥ 

متنسوش اللايك والكومنت بتوعي ياحلوين باارت طويل علشان خاطر عيونكم 

واكمل الجميع الصفقه ومضى بدر علي الاوراق …

ذهب طارق الي الفيلا ومعه حور التي تفاجات باخيها زياد .

حور بصدمه وانهيار : زياد عايش مش معقول مستحيل ،مقلتليش ليه ان زياد عايش خبيتوا عليا ليه حرام عليكم دمرتني ودمرت حياتي ………

طارق قاطعها  : انا كنت بعمل كده لمصلحتك انتي مش فاهمه حاجه .

زياد : اهدي ياحور .

حور بتاسف : بقيت زيهم يازياد بقيت نسخه منهم ، ليه ليه يازياد دا انا اختك  .

زياد بتاسف : في حاجات كتير انتي مش هتفهميها انتي دايما بعيد بعيد عننا حتي لما ماما كانت عايشه كنتي بعيد عننا ، تقدري تقوليلي استفدتي ايه .

حور انصدمت بدموع وانكسار: استفدت ايه!!  بعد كل اللي عملته علشانكم بتقولي استفدت ايه  يارتني فضلت بعيد عنكم  يارتني..  انتم اللي جتولي انا كنت بعيد لكن انتوا اللي قربتوا بعد ماقلت خلاص كل حاجه خلصت وانتهت رجعتولي تاني وياريتكم مارجعتم رجعتولي بالخراب والدمار رجعتوا وانتوا ناويين تدمروني وتسحبوني لطريقكم لحد ما بقيت زيكم مش هو دا اللي كنتم عايزينه من الاول  .. خسرتوني نفسي وخسرتوني  ابني وخسرت حياتي وخسرت جوزي بدر .

زياد : كل ده هيتغير متخافيش .

حور باستهزاء : بعد ما بدر خد كل حاجه وبوظ مخططكم  ، ثم اقتربت من والدها بعيون ممتلئة بالدموع ،انا الوحيده فيكم اللي خسرت كل حاجه وصلتوني للي كنت بهرب منه طول عمري .

طارق بتاسف : اكيد مايكل مش هيسيبنا ولا هيسيبك انتي وقفتي معانا ..

حور بدموع وانهيار قاطعته  : كل واحد فيكم راجع بيدور علي اللي ليه نفسه ومصلحته وبس حتي انت يا … بابا مقدرتش تدافع عني وانا بنضرب واطرد من بيتي قدامك ، حتي صاحبك اللي بتقول عليه مش هيسبنا اول ما وصل لهدفه مع بدر اتخلي بيك وبيا ..

زياد قاطعها : اكيد كان خايف للمشكله تكبر .

حور بدهشه مصطنعه  :  فعلا مصدق نفسك ، 

وانهارت بدموع وانكسار ،  لو حد فيكم خاف عليا ولو شويه صغيرين مكنتش حطتوني في الموقف دا ولا دخلتوني في اللي بينكم ، وعلي فكره يازياد انا خلاص بالنسبالكم وبالنسبه للراجل اللي مشغلكم بقيت مهمشه  مليش اي لازمه بعد ما وصلتم للي عايزينه .

طارق : متقوليش كده انا مقدر اللي انتي فيه احنا بنحبك .

حور بتعجب : بتحبوني !!  اومال لو بتكرهوني كنتم عملتم فيا ايه .

وباستياء نظرت لاخيها جانيت اللي انا كنت السبب في اللي حصلها اخوها اللي مش شقيقها وقف جمبها ودافع عنها  كان هيهد الدنيا علشان يظهر برائتها وانت استخبيت واداريت عني لا وكمان ساعدتهم اني ادخل دايرتكم  ، ثم نظرت لوالدها وابوها مسبهاش وهي في عز ضعفها و وقف سند وضهر ليها ،  انتم بقي عملتولي ايه ؟! 

عشق الجاسر ( مكتمله ) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن