نظرا لتقديركم وتفاعلكم الروعه اللي فاجاني البارت اللي فات نزلتلكم البارت ٢٥ بدرى متنسوش لاااف كتير علي البارت 🥰
#الخامس_والعشرين ج٢وباعلي سرعه جري بالسياره الي منزل نهي .
حتي وصل وترك السياره وصعد بسرعه لهم ، وجد نهي والعريس ويتوسطهم المأذون .
العريس بجانبه حسام خطيب رشا وعبدالله وحسن اما بجانب نهي تجلس رشا وهانم بسعاده .العريس : بسعاده لنهي ، الف مبروك .
يوسف : بصدمه وبدأت الدموع تتلالا من عيونه ، انتي اتجوزتي .
نهي بصدمه نظرت ليوسف ..
عمرو بتعجب نظر لنهي ويوسف ، وصمت الجميع للحظات بدهشه لوجود يوسف المفاجيء .هانم : بتهكم قاطعت صمتهم ونظرت ليوسف ، اه اتجوزت اومال كانت هتستناك .
يوسف : فرت الدمعه من عينيه وهو يقترب من نهي وينظر لها بحزن وبصوت مبحوح ، ليه .
نهي : هربت بعينيها من يوسف وبتوتر مسحت دمعتها من علي خدها ونظرت لعمرو .
يوسف : بعصبيه وغضب من تجاهل نهي قلب الترابيزه التي امامهم والتي كان عليها دفتر الماذون ، ومسك نهي من مرفقها بغضب وحده وصوت مرتفع وجذبها له ، انتي مش هتتجوزي حد غيري فاهمه ولا لا ، وبغضب وجنون وهو يمسك بيدها نظر للعريس وعبدالله انا هعمل جنايه حالا اللي هيقرب لنهي هدبحه .
عمرو : بتعجب نظر لحسام وعبدالله ، مين ده .
عبدالله : بحده ، في ايه يا يوسف سيب نهي انت ماسكها كده ليه .
يوسف : جذب نهي خلفه وهو يمسكها بيده اليسري .
حسن : بعصبيه نظر لعمه ، لا دا تجنن رسمي .
يوسف : بعصبيه وغضب عماه اخرج السلاح بيده اليمني من وسطه ورفعه في وجه عبدالله وحسن والعريس وحسام وبتحذير ، انا فعلا اتجننت واللي هيقرب من نهي هفجر السلاح ده في دماغه .
هانم : بصوات وصريخ يالهووي حد يلحقنا ياهووو .
نهي بخوف وتوتر انهارت بالبكاء .رشا : بحنق تقدمت خطوه ، محدش هيقدر ياخدها منك يايوسف لأن نهي لسه متكتبش كتابها اساسا .
يوسف : هز راسه بنظره تهكم .
رشا : تناولت الدفتر من علي الارض وفتحته امام يوسف ، تقدر تتاكد والدفتر قدامك اهو .
يوسف : نظر للدفتر فوجد ان كتب الكتاب لم يتم .
رشا : بتهكم ، بس هو سؤال واحد يا يوسف ، لما انت بتحبها قوي كده سيبتها السنين دي كلها بتعذبها وتعذب نفسك ليه .
يوسف : بحنق وغضب وهو يشير بسلاحه نحوهم ، انتي صح علشان كده كتب الكتاب هيتم النهارده ، واشار بسلاحه تجاه المأذون ، والماذون ده هيكتب كتابنا .
أنت تقرأ
عشق الجاسر ( مكتمله )
Romance#وصف نختار بقلوبنا مايمليه علينا مشاعرنا عندما يقابلنا الحب فيقودنا لتكلمه الطريق . فيصادفنا القدر ويقف عقبه تجاه طريقنا ، لنبتعد عن الحب ونقابل العشق انه عشق الجاسر ..... جاسر الحديدي بطل قصتنا يبلغ من العمر خمسه وثلاثون عاما حاد الملامح طويل القام...