#الجزء_الثالث ح ٦
متنسوش تعملوا لااف للبارتفهد : بصلها بمكر ، هااا.
سيلا : بتوتر لم تجد مخرج من حديثه سواء ان تقلب الحديث ، اصل الصراحه انا معجبه بيك .
فهد : بدهشه ، ايه .
سيلا : اه انت ازاي مش واخد بالك .. هو انا اتسرعت اني اعترفتلك او يمكن بالك مشغول بحد تاني علي العموم كاني مقلتش حاجه عن اذنك .
وتحركت خطوه بعيدا عنه فجذبها فهد بيده فنظرت له سيلا بتعجب فترك فهد يده .
فهد : استني هنا انتي فاكره دخول الحمام زي خروجه ولا ايه .
سيلا : يعني ايه .فهد : بحنق ، يعني ايه اللي خلاكي تعترفيلي باللي قلتيه دلوقتي وفي الوقت ده بالذات .
سيلا : بتوتر اكبر تذكرت عندما كانت تقف مع منه من قبل وفهد اتصل علي منه ليسال علي نهي بنت خالته ، اصل كنت سمعت انك مشغول .
فهد : مشغول مشغول بايه .
سيلا : بنانا بنت خالتك .
فهد : ابتسم بغرور ، ده انتي متبعاني بقي .
سيلا : لا والنبي متخدش في نفسك قلم قوي كده .
فهد : اييه .
سيلا : برقه مصطنعه ، لا اقصد انت هتتغر عليا بقي وكده .
فهد : ابتسم ،لا بس ازاي مكنتش واخد بالي منك كده .
سيلا : ابتسمت بتصنع وتركه وذهبت وبتمتمه يا وقعتك السوده ياسيلا ...
ودخلت بسرعه .
دنيا صادفتها وهي تخرج من المطبخ .
دنيا : كنتي فين وسايبه منه والناس .. هو فهد كان بره .سيلا : بتوتر ، اه اصل انا عملت مصيبه .
دنيا : يا بت انتي مصايبك مبتخلصش في ايه .
سيلا: اصل خالد ومنه كانوا في الجنينه و...
دنيا : قاطعتها ، عمك يوسف ومراته شكلهم هيمشوا تعالي نسلم عليهم وبعدين تحكيلي .
ذهبوا اتجاههم وبعد السلامات ذهبت دنيا الي غرفه سيلا وجدتها تجلس وتسرح بفكرها .دنيا : خير يا مصيبه عملتي ايه .
سيلا : بصي كده من الاول انا كنت بدارى علي ابنك اه مش ذنبي بقي اللي حصل .
دنيا : في ايه يا بت انطقي ابني مين وايه اللي حصل .
سيلا : روت لها ما حدث وتدبيرهم لخلق جو بين خالد ومنه وخروج فهد ومن ثم اعترافها لفهد انها معجبه به .
دنيا : يخربيت عقلك انتي مصيبه يا بت ايه اللي قولتيه لفهد ده .
سيلا : خفت يشك في خالد ومنه قلت اشغله باي حاجه تانيه فده اللي جه في دماغي .
دنيا : ضحكت ، ليه وماله فهد ده واد حته سكره متعجبيش بيه ليه .
سيلا : انتي ام انتي .. عايزاني انحرف واعجب بيه .
أنت تقرأ
عشق الجاسر ( مكتمله )
Romance#وصف نختار بقلوبنا مايمليه علينا مشاعرنا عندما يقابلنا الحب فيقودنا لتكلمه الطريق . فيصادفنا القدر ويقف عقبه تجاه طريقنا ، لنبتعد عن الحب ونقابل العشق انه عشق الجاسر ..... جاسر الحديدي بطل قصتنا يبلغ من العمر خمسه وثلاثون عاما حاد الملامح طويل القام...