🦋.🦋.🦋
Enjin kereta di matikan . Berkerut - kerut dahi hyunjin melihat villa mewah yang tersegam indah .
" Wife , tak nak keluar ?" Hyunjin tersentak . Sejak bila jaemin buka pintu kereta ?
Tanpa berlengah , dia terus menyambut huluran tangan jaemin . Matanya masih terpaku pada villa mewah itu .
" Silviora villa . Beautiful isn't it ?"
" yea . Cantik ."
Jaemin senyum segaris . Rambut hyunjin di usap sehingga rambut gadis itu menjadi sedikit kusut .
" Jaem ! " hyunjin mengetap bibir . jaemin hanya membuat riak selamba . Langsung tidak takut dengan renungan tajam itu .
" tak sangka kau datang ." Tegur seseorang . Hyunjin yang sibuk membetulkan semula rambutnya itu segera melihat gerangan yang menegur mereka .
Dia terkedu . Lantas dia mengenggam suit milik jaemin dengan kuat , wajah di tundukkan .
" Mestilah aku datang . Villa appa aku ." Pinggang hyunjin di paut .
Hyunjae ketawa sinis . Matanya mula teralih pada hyunjin .
" Oh this is your wife ? Tak tahu pula kau bertahan dengan seorang perempuan macam dia ni ." Jaemin tersenyum senget .
" Well , at least aku tak rampas tunang orang ." Balasan dari jaemin membuatkan hyunjae geram . Raut wajahnya cuba untuk di kawal agar tidak terlalu ketara .
" Kalau aku boleh rampas tunang orang , tak mustahil isteri orang pun aku boleh rampas ."
Hyunjin hanya mendiamkan diri . Dapat dia agak hubungan dua adik - beradik tiri ini amat dingin . Buktinya , selepas hyunjae menuturkan ayat seperti itu , pautan di pinggangnya di ketatkan .
" kesian . Bekas orang pun kau nak ambil ."
Hyunjae mengepal penumbuk tetapi bibirnya tetap melakar senyum sinis buat si adik tiri .
" Tak payah nak kesian . Bekas kau pun dah cantik macam tu , lagi aku nak ambil . Right , kitty ?"
🦋.🦋.🦋
YOU ARE READING
Addicted : His Butterflies
FanfictionA D D I C T E D 2 : H I S B U T T E R F L I E S na jaemin fanfiction 15+ Because the devil need his queen Because the devil obsessed with his queen Because the devil love his queen Tanpa sedar , dia telah menyakiti gadis kesayangannya . ©Luvlyaira_