lima puluh lapan

313 68 34
                                    

🦋

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🦋.🦋.🦋


Hujan semakin lama semakin deras membasahi bumi . Minhee menekan minyak bagi melajukan sedikit pemanduannya sambil mencari - cari kelibat hyunjin di kiri dan kanan .

" mana awak , hyunjin ? " gumamnya perlahan .

Selang beberapa minit kemudian , dia ternampak seseorang berpakain soft pink sedang berdiri kaku di tepi jalan . Minhee mula memperlahankan keretanya .

Setelah parking elok di tepi jalan , dia mengambil payung dari seat belakang lalu keluar . Dia menghampiri gadis itu .

" Cik hyunjin , awak tak apa - apa ? Kenapa berdiri tepi jalan ni ? Nanti awak demam macam mana ? " soal minhee seraya memayungi hyunjin .

" Go , minhee . "

" Aku nak bersendirian . Please .  .  . "

Laju minhee menggelengkan kepalanya . Tidak mungkin , dia akan meninggalkan hyunjin keseorangan .

" No ! Saya takkan biarkan cik hyunjin bersendirian . Mari , saya hantar cik hyunjin balik ."

" aku tak nak balik . kau nak suruh aku tinggal dengan penipu tu ke ? kau faham tak perasaan aku sekarang ni ? Mula - mula dia beria cakap sayangkan aku , cintakan aku . Tapi dia ada perempuan lain . Kau dapat rasa tak apa yang aku rasa ? Sakit , minhee . Sakit sangat sampai aku rasa aku nak mati ."

" Kau pun sama je dengan dia ! Kau tahu perkara sebenar tapi kau langsung tak nak bagitahu aku . Kenapa , minhee ? Seronok tengok aku di tipu ? Seronok tengok aku macam ni ? Hah ? Seronok sangat ke ?"

Hyunjin mendekat dan mula memukul dada lelaki itu bagi melepaskan perasaannya . Minhee memejam rapat kedua mata . Tidak sanggup dia melihat hyunjin seperti ini .

" Cik hyunjin , saya minta maaf ."

Hyunjin mengetap bibir . Kain kemeja hitam pada bahagian bahu minhee di genggam kuat . Tubuh lelaki itu di tolak menjauh darinya .

" Just go ! Kau pun sama je macam dia ."

Tidak menunggu lama , dia terus melangkah meninggalkan minhee . Baru beberapa langkah dia berjalan , namanya di jerit kuat dari belakang .

" PARK HYUNJIN ! "

Kerana jeritannya , hyunjin berhenti . Minhee menghela nafas panjang .

" saya tak sama macam dia ! "

" saya akan buktikan yang saya tak sama macam dia ! "

Hyunjin mengeluh . Dia meneruskan langkahnya yang tergendala tadi .

Payung di baling ke belakang , minhee mula berlari untuk mendapatkan hyunjin . Lengan gadis itu di rentap dari belakang .

Tanpa sebarang amaran , tangannya naik menarik lembut rahang hyunjin . Bibirnya di tempel lembut pada bibir munggil itu .

Ciuman itu hanya bertahan selama lima saat sebelum minhee sendiri menjarakkan wajahnya . Dia merenung hyunjin dengan tatapan yang lembut .

Rahang gadis itu di elus .

" saya tahu apa yang saya buat ni salah ."

" Tapi saya takkan sesekali minta maaf ."

" M-minhee .  .  . "

" saya cintakan awak , park hyunjin ."

Minhee menghapus semula jarak mereka .

🦋.🦋.🦋

I jeles 😔dah ah nak murung 🌚

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

I jeles 😔
dah ah nak murung 🌚

Addicted : His ButterfliesWhere stories live. Discover now