🦋.🦋.🦋
Behind the faint smile that looked at me
I will draw a beautiful purple shade
Though our footsteps may be out of step
I want to walk this path with you
Still with you- still with you by jeon jungkook
🦋.🦋.🦋
🦋.🦋.🦋
" Jaemin . . "
Jaemin menoleh sekilas memandang gerangan yang menampar lembut bahunya dari belakang sebelum pandangannya di alihkan semula menatap foto hyunjin .
" Dah seminggu berlalu , jaemin . Takkan lah kau masih tak dapat nak terima semua ni ? " tegur jeno . Dia berdiri di tegak di sebelah lelaki itu . Kedua tangannya di masukkan ke dalam poket seluar .
" Aku terlalu sayangkan dia , jeno . Dia dah macam nyawa aku . Aku nak pertahankan dia tapi aku gagal . Bahkan sebelum dia menutup mata , aku sakitkan dia . Aku tembak dia , jeno . Dengan tangan aku sendiri . " kata jaemin tanpa sebarang riak di wajahnya .
" Sebab dendam aku , dia yang terluka . Sebab ego aku , dia yang sakit . Aku cuma nak mainkan perasaan rachel sama macam dia mainkan perasaan aku dulu . Tapi aku tak tahu macam mana aku boleh cakap benda yang aku sendiri tak maksudkan pun dekat dia ."
" Aku terlalu sibuk sampaikan aku terlupa pasal hyunjin . Dia tanggung sakit sendiri . Aku pula tak ada di sisi dia masa tu ."
" Mungkin dia dah benci aku kot ? "
" sebab tu dia tak nak bangun minggu lepas ."
Jaemin meletuskan tawa kecil . Sementara jeno yang berdiri di sebelahnya hanya mendiamkan diri . Jujur , dia kesian terhadap jaemin . Tapi dia juga marah dengan perbuatan lelaki itu .
" Hyunjae hyung macam mana ? Dah okay ?"
" Hyunjae hyung okay , cuma dia still tak dapat berjalan lagi . Rachel yang jaga dia ." Jawab jeno . Tidak pelik jika jaemin bertanya tentang hyunjae , walaupun mereka berdua selalu berbalah , itu bukan bermaksud mereka harus membunuh antara satu sama lain .
" Baguslah ."
Dari kejauhan , minhee berdiri memerhati kedua - dua lelaki itu . Raut wajahnya tidak menunjukkan sebarang reaksi . Langsung tiada niat untuk bergabung bersama mereka berdua .
" Cik Hyunjin . . . "
" saya dah tolong cik hyunjin pergi . . "
" jangan lupa berterima kasih dengan saya ."
Minhee menarik senyum penuh makna sebelum berlalu dari situ . Sebentar sahaja lagi , dia harus berangkat ke itali . Biarlah kebenaran hanya dia sahaja yang mengetahuinya .
🦋.🦋.🦋
THE END
ni betul ii ending auu , takde gurau ii agi
Jadi apa perasaan anda selepas membaca fic ini ? 😂😂
Nak tahu gak AHAHAHAHAHAAH
also , kalau aku buat Addicted S3 ada yang nak ?
Tapi aku ni pemalas lah ..
btw nak kena tag tak ? Meh sini komen sini 🤧
By the way , mekasih auu baca fic tak seberapa ni ☺️💜
I lop u <33
YOU ARE READING
Addicted : His Butterflies
أدب الهواةA D D I C T E D 2 : H I S B U T T E R F L I E S na jaemin fanfiction 15+ Because the devil need his queen Because the devil obsessed with his queen Because the devil love his queen Tanpa sedar , dia telah menyakiti gadis kesayangannya . ©Luvlyaira_