🦋.🦋.🦋
Melangkah sahaja masuk ke dalam bilik mereka berdua , terpapar sekujur tubuh sedang baring membelakang di penglihatan matanya . Butang kemeja hitam di buka sehingga habis sebelum melepaskan kemeja itu dari tubuhnya .
Dia mengerling ke arah hyunjin sekilas sebelum masuk ke dalam kamar mandi . Tubuhnya yang melekit perlu di bersih kan .
Beberapa minit kemudian , baru lah dia keluar dari kamar mandi . Tubuhnya di biarkan naked tanpa sebarang fabrik , manakala bahagian bawa tertutup dengan seluar panjang yang di pakai .
Dia mula melangkah ke katil bersaiz king itu . Jaemin mula baring mengiring menghadap hyunjin .
Dia tahu hyunjin masih belum terlena sepenuhnya .
" butterflies ."
Panggilannya langsung tidak bersahut . Malahan gadis itu tetap mendiamkan diri seperti patung .
" Sayang ."
Jaemin mula menyentuh bahu isterinya . Tetapi hyunjin mengerakkan bahu , tidak ingin di sentuh oleh lelaki itu . Dia terus sahaja bangun dan menuju ke pintu bilik .
Tidak betah ingin berduaan bersama seorang lelaki yang terang - terangan curang di belakangnya .
" Hey , kau nak pergi mana ? "
Lengan hyunjin di rentap lembut dari belakang .
" sayang , kau nak biarkan aku tidur sorang - sorang ke malam ni ? "
Hyunjin mengetap gigi . Dia cuba untuk menarik lengannya dari cengkaman jaemin . Tetapi ternyata semuanya hanyalah usaha yang sia - sia .
" babygirl , what's wrong with you hm ?" Soal jaemin pelik . Terlihat jelas kerutan pada dahinya .
Dia menarik lengan hyunjin agar gadis itu berpaling menghadapnya . Saat hyunjin memandang dirinya dengan mata yang berkaca - kaca , perlahan cengkaman pada lengan hyunjin di leraikan .
" I though you love me , jaem ." kata hyunjin . Nadanya suaranya mula kedengaran serak - serak basah .
" Aku fikir apa yang keluar dari mulut kau , semuanya ikhlas dari hati . Tapi aku silap . Kau tak cintakan aku . Bahkan , langsung tak ada rasa cinta dekat aku ."
" apa kau cuba sampaikan ni , hyunjin ? cinta ? Tak cukup lagi ke apa yang aku dah buat selama ni ? Apa lagi yang aku kena buat ? Hm tell me ."
Tangan jaemin yang mula menyentuh bahunya itu di tepis . Kepala di geleng perlahan . Air mata di biarkan merembes tanpa di seka .
" Masa majlis tadi kau pergi mana ? " soal hyunjin . Dia menatap dalam mata jaemin . Berharap lelaki itu jujur padanya .
" Aku jumpa appa . Bukan aku dah cakap dekat kau yang aku jumpa appa ?"
Sudut bibir hyunjin ternaik membentuk senyum sinis . Penipu !
" you lie . . ."
Hyunjin terus membuka pintu dan melangkah keluar dari bilik . Sempat dia mendengar jeritan kuat dari jaemin sebelum masuk ke dalam bilik tetamu .
🦋.🦋.🦋
Nak tengok hyunjin ??
Nah aku belanja :)))
YOU ARE READING
Addicted : His Butterflies
FanfictionA D D I C T E D 2 : H I S B U T T E R F L I E S na jaemin fanfiction 15+ Because the devil need his queen Because the devil obsessed with his queen Because the devil love his queen Tanpa sedar , dia telah menyakiti gadis kesayangannya . ©Luvlyaira_