lima puluh dua

288 58 2
                                    

🦋

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🦋.🦋.🦋

" baby , stop eating ."

Yoona mencebik geram . Tangannya yang mencapai satu lagi cupcake di tampar lembut oleh jeno .

" I nak makan lah , sayang . Tahu tak I lapar ? Ingat senang ke jadi doktor ?"

Jeno menguntum senyum . Merajuk pula kesayangan dia ni .

" Baby , aku tak kisah kau nak makan benda lain . Tapi jangan makan manisan banyak sangat ."

Sejenak dahi licin yoona berkerut . Tidak lama selepas itu , terukir smirk di bibirnya . Dia bangun dari tempat duduk asalnya lalu mengambil tempat di sebelah jeno .

" Makan benda lain ? Boleh tak kalau I nak makan you ? Hm ? " soal yoona bersama sengihan nakal . Jari - jemari runcingnya bermain di sekitar dada jeno .

" If you want ,apa salahnya kan ? "

senyum nakal mula terpadam saat jeno memaut pinggangnya merapatkan jarak mereka . Kalau dia yang menyakat boleh lah , tapi kalau jeno yang cakap . . .

Memang dia yang kalah .

" Erk , sayang . Kita dekat hospital , please behave ."

Pinggir bibir jeno ternaik . Dengan sekelip mata , yoona terduduk di atas pangkuannya . Dia merenung bibir merah itu dengan penuh minat .

" You look beautiful today , baby ."

" Hey , jadi selama ni I buruk ke ? "

Jeno meletuskan tawa kecil . Bibir yoona yang mencebik itu di kucup sekilas .

" No . Everyday . Baby aku tetap nampak cantik ."

" tch , you salah makan ubat ke harini ? Romantik semacam je ."

" kenapa ? Kau tak suka aku jadi romantik ?"

Alis jeno terjungkit sambil merenung wajah cantik sang tunang . Perempuan yang berjaya buatkan dia jatuh hati dalam masa yang singkat .

" mana ada . I suka je . Tapi you boleh jadi romantik macam ni depan I je tahu ? Depan perempuan lain tak boleh ."

" Ye , baby ."

Yoona tertawa kecil . Dia mula bangun dari pangkuan jeno dan beralih ke tempat duduk asalnya .

" You . "

" hm ? "

" I nak tanya something boleh ? "

" hm ."

" kenapa hyunjin tak nak teruskan operation ? Date pembedahan tu tinggal beberapa hari je lagi . Lagipun sakit dia makin teruk ." Tanya yoona . Wajah pelik di tayang .

" Sakit dia makin teruk ? " soal jeno semula . Yoona mengangguk .

" Yep . Dia cakap dia kerap sakit kepala tak kira masa . Bila I periksa , rupanya memang betul sangkaan I . Kanser tu dah semakin teruk . Dia ada masalah ke dengan jaemin ? I dah bagi amaran awal - awal dengan jaemin , jangan bagi hyunjin tertekan . So i guess , mesti ada masalah kan ?"

" baby .  .  . "

" hah ? "

" let's get married ."

🦋.🦋.🦋

🦋

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Addicted : His ButterfliesWhere stories live. Discover now