tujuh puluh

317 62 39
                                    

Aku gurau je lah 😂🤧
S3 ?
nak ke baca cerita yang sama je ? AHAHAHAAHAH
taknak aku buat XD

🦋.🦋.🦋

🦋

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🦋.🦋.🦋

" sayang .  .  . "

Jaemin menghampiri hyunjin bersama senyum lebar yang terukir di bibir . Di tangannya terdapat bakul berisi buah - buahan , di bawa sekadar untuk menjadi alas perutnya semasa meluangkan masa dengan hyunjin .

Bakul itu di letakkan di atas meja kecil tepi katil . Bunga rose merah yang telah layu itu di buang olehnya dan di gantikan dengan rose yang baru .

" sayang , cuba teka harini hari apa ? " tanya jaemin . Dia mengerling yang masih kaku seraya tersenyum tipis .

Dia menyentuh birai katil , menatap wajah hyunjin sebentar . Keluhan panjang di lepaskan . Rambut hitam hyunjin mula di elus olehnya .

" Harini hari anniversarry kita . "

Tubuhnya di rendahkan . Bibirnya mendarat pada dahi hyunjin lama . Sebak di dadanya hanya di tahan .

" Happy anniversarry , sayang .  .  . " ucap jaemin sebaik sahaja ciuman di lepaskan . Senyum tipis terukir .

" Ti amo, mia regina " ( i love you , my queen )

" solo tu " ( hanya kau )

" sei mio , Na hyunjin . " ( kau milik aku , Na hyunjin )

Untuk beberapa saat , tubir matanya mula memanas . Sedar tidak sedar , sudah seminggu dia datang melawat hyunjin . Dalam masa seminggu juga , tidak sekalipun gadis itu menunjukkan tanda - tanda untuk sedar .

" Sebelum kita sambut anniversarry kita yang pertama , apa kata kau mandi dulu ? Busuk lah . Eii budak busuk ." Sakat jaemin seraya meletuskan tawa kecil . Macam orang tak betul pun ada .

Pipi hyunjin di cubit manja sebelum di cium . Jika hyunjin sedar ketika ini , pasti gadis itu marah kerana di sakat seperti itu .

" aku gurau je , sayang . Kau tetap wangi macam selalu . " Jaemin menegakkan semula tubuhnya .

Laci meja di buka , mangkuk bersaiz sedikit besar di keluarkan olehnya bersama tuala bersih .

" sayang tunggu tahu ? Aku nak pergi tandas kejap . Ambil air ."

Jaemin terus berlalu usai berkata sedemikian . Di kala jaemin pergi ke tandas , figura minhee yang baru sampai masuk ke dalam wad .

" Hai , cik hyunjin . "

" awak rindu saya tak ? "

" saya rindu sangat dengan cik hyunjin . "

" sorry sebab saya jarang datang . Saya busy .  .  . " kata minhee . Dia tersenyum kecil .

Tangannya mula di seluk ke dalam poket seluar . Seperti biasa , setiap kali dia datang dia akan membawa picagari . Lengan hyunjin di sentuh lembut sebelum jarum picagari itu menusuk perlahan ke dalam .

Raut wajah minhee berubah risau . Dia memandang hyunjin .

" Cik hyunjin , tahan sikit ye ? Mungkin ini akan menyakitkan ." Ujar minhee lalu menekan picagari tersebut . Membiarkan cecair itu masuk ke dalam tubuh hyunjin .

Belum sempat cecair masuk sepenuhnya , picagari tersebut di tarik oleh seseorang . Terbuntang matanya sebaik sahaja menoleh .

" Apa yang kau suntik ? " soal jaemin dengan nada yang serius . Tatapan matanya berubah .

🦋.🦋.🦋

🦋

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Addicted : His ButterfliesWhere stories live. Discover now