🦋.🦋.🦋
" Hyunjin tak nak teruskan pembedahan tu . And you nak tahu apa yang lagi menarik ? Guess what , kanser dia dah sampai stage terakhir . Bravo lah I ucap kan dengan you ."
Setiap ayat yang di beritahu yoona padanya tadi terngiang - ngiang di kotak fikiran . Setiap kali dia teringat kan perkara tersebut , semakin sakit dia rasakan .
Dia hanya duduk diam sambil merenung televisyen . Menunggu kepulangan hyunjin . Meminta penjelasan dari gadis itu .
Jaemin menoleh melihat pintu kondo . Kedengaran loceng kondo di tekan oleh seseorang . Tanpa berlengah lagi , dia terus menapak menghampiri pintu .
Terbuka sahaja pintu , dia melihat hyunjin berada di dalam gendongan minhee . Wajah cantik itu terlihat pucat dengan bibir yang membiru .
Timbul perasaan serba - salah dalam dirinya . Apa yang kau dah buat ni jaemin ?
" macam mana dia boleh ada dengan kau ?" Soal jaemin dengan nada yang serius . Matanya mencerlung tajam ke arah minhee membalas renungan tajam dari lelaki itu .
" kau cuma bekerja bawah aku , minhee . Jangan melebih ." Sambung jaemin . Dia mengambil hyunjin daripada terus di angkat minhee . Mujur minhee tidak banyak bicara , dia terus sahaja menyerahkan hyunjin .
" you can go ." Arah jaemin sebelum membawa hyunjin masuk ke dalam .
Walaupun pintu sudah di tutup dengan rapat , minhee masih lagi berdiri di hadapan kondo jaemin . Hujung bibirnya di gigit lembut .
" stop loving her , minhee . She's not yours ."
Tubuh genit itu di baringkan dengan penuh berhati - hati di atas katil mereka . Tidak menunggu lama , jaemin terus sahaja berlalu ke almari . Mencari pakaian hyunjin .
Dia kembali semula mendekati katil . Ligat tangannya menukar pakaian gadis itu . Setelah siap , jaemin berbaring di sebelah hyunjin . Pinggang gadis itu di tarik merapat dengannya . Duvet tebal di tarik menutupi tubuh mereka berdua .
Wajah hyunjin di tatap lama .
" Kau betul - betul serius nak tinggalkan aku , sayang ? "
" kau tak sayangkan aku lagi ? "
" hm ? Answer me , butterflies ."
Pipi mulus hyunjin di sentuh . Terasa dingin pipi itu saat di sentuh olehnya . Walaupun dia tahu hyunjin tidak akan menjawab , tetapi dia tetap menyoal .
" Kenapa kau nak tinggalkan aku ? "
" aku dah pesan sebelum ni kan ? Kalau aku tinggalkan kau , kau boleh bunuh aku . Tapi masalahnya sekarang , kau yang nak tinggalkan aku . "
Tangan jaemin perlahan menurun ke bahagian leher hyunjin .
" should i kill you , babygirl ? "
Jaemin melepaskan keluhan . Tangannya di larikan semula . Pelukan semakin di kemaskan . Di biarkan sahaja wajah hyunjin tersembam di ceruk lehernya .
Terasa hembusan nafas hangat hyunjin menampar kulit lehernya .
" i'm sorry ."
🦋.🦋.🦋
YOU ARE READING
Addicted : His Butterflies
FanfictionA D D I C T E D 2 : H I S B U T T E R F L I E S na jaemin fanfiction 15+ Because the devil need his queen Because the devil obsessed with his queen Because the devil love his queen Tanpa sedar , dia telah menyakiti gadis kesayangannya . ©Luvlyaira_