🦋.🦋.🦋
" Tuan Muda ."
Minhee mula memanggil jaemin bila lelaki itu hanya senyap . Tetapi melihat raut wajah itu kelihatan ketat dengan rahang yamg bergerak - gerak , dia pasti jaemin sedang menahan amarahnya .
Foto yang di tangkap minhee tadi di padam lalu tab tersebut di serahkan semula pada Tuannya .
Jaemin mula bangun . Rambutnya di kuak ke belakang . Pistol yang terselit pada bahagian pinggang di capai .
Bang !
Bahu minhee terhinjut bila jaemin melepaskan tembakan tepat di sisi bahunya . Hampir sahaja peluru itu menembusi bahu .
" Mulai esok , berhenti awasi hyunjin . Kau boleh bekerja semula dengan aku atau pergi ke kampung halaman kau ."
Jeno menghampiri jaemin . Pistol di tangan lelaki itu di ambil . Sempat bahu minhee di tepuk jaemin sebelum figura lelaki itu keluar dari bilik private tersebut .
Hilang sahaja jaemin , minhee terus jatuh terduduk di atas lantai . Kedua tangannya terketar - ketar .
" Yah . . ."
" weh dia tembak sebelah aku kan tadi ? Woah , jantung aku rasa macam nak meletup . Aku tak kahwin lagi tahu ? Woah ."
Jeno hanya menayang wajah datar . Minhee yang masih terkejut itu di pandang olehnya . Tangan di hulurkan .
" Bangun . Aku hantar kau balik kampung ."
Minhee menyambut huluran tangan jeno lalu berdiri . Tangannya masih melekap pada dada . Degupan jantungnya masih menggila seperti tadi .
" Hey , rilek lah minhee . dia takkan bunuh kau pun lah . Jangan risau ." kata jeno dengan nada yang datar .
" Eh tak bunuh kau kata ? Tadi sikit lagi peluru dia tu terkena bahu aku tahu ? Nasib tak kena . Kalau kena tadi ? Hah habis cacat badan sado aku sebab peluru tu ." Bebel minhee . Lengan jeno di ambil dan di lingkarkan pada bahunya .
" Ni kenapa pula ni ?" Tanya jeno . Keningnya di angkat . Minhee hanya tersengih .
" Aku takut lagi ni ." Jawab minhee .
Sampai sahaja di kereta , mereka berdua mula masuk ke dalam . Baru sahaja jeno mencucuk kunci kereta , telefon miliknya berbunyi .
Segera dia mengambil telefonnya dan mula membaca pesanan yang baru sahaja di hantar jaemin .
Na Benjamin Leo
Kill Huang Renjun🦋.🦋.🦋
YOU ARE READING
Addicted : His Butterflies
FanfictionA D D I C T E D 2 : H I S B U T T E R F L I E S na jaemin fanfiction 15+ Because the devil need his queen Because the devil obsessed with his queen Because the devil love his queen Tanpa sedar , dia telah menyakiti gadis kesayangannya . ©Luvlyaira_