empat puluh empat

334 60 23
                                    

🦋

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🦋.🦋.🦋

Ruangan krystal hall itu di meriah kan dengan alunan muzik piano . Ramai tetamu yang di jemput dari kalangan orang - orang berada . Dan sudah tentu pangkat yang di pikul bukan calang - calang .

" Tuan Leo , Tuan besar panggil ." Kata seseorang . Jaemin hanya mengangguk sebelum melihat hyunjin .

" Baby , aku jumpa appa dulu . Kau duduk diam - diam dekat sini okay ?" kepala hyunjin di usap lembut .

" Alah siapa nak teman aku dekat sini ?" rungut hyunjin sambil memuncung . Hujung lengan baju jaemin langsung tidak di lepaskan .

" Aku pergi kejap je . Nanti aku panggilkan minhee suruh teman kau okay ?" Hyunjin mengeluh . Kepala di angguk perlahan .

" Kalau kau lapar , makan lah dulu . Tak payah tunggu aku ." Pesan jaemin lagi . Dia merendahkan tubuhnya .

Bibir hyunjin di cium sekilas . Membahang kedua pipi hyunjin apabila jaemin selamba menciumnya di depan orang ramai .

" wait for me ."

Pemergian jaemin dan seorang lelaki separuh abad itu hanya di hantar melalui ekor mata . Bibir di kemam perlahan . suasana menjadi kekok bila dia keseorangan ketika ini .

" Alone , kitty ?"

Hyunjin terkejut bila bahunya di sentuh oleh seseorang . Lantas dia menepis tangan itu dan menoleh ke sisi kiri .

Bila menyedari gerangan yang menyapanya itu ialah hyunjae , dia terus menjarakkan dirinya .

" Hey , kau nak pergi mana ? Sini lah . Aku nak berkenalan dengan isteri kesayangan benjamin leo . Anyways , sorry pertemuan pertama kita dulu tak seindah orang lain ." Kata hyunjae memulakan perbicaraan antara mereka berdua .

Dia memandang hyunjin dari bawah hingga atas . Dengan gaun royal blue paras lutut yang tersarung di tubuh ramping itu , sesuai dengan warna kulit hyunjin .

Hanya satu perkataan yang mampu hyunjae ungkapkan ketika ini . Perfect !

Sempurna .

Hyunjin terlalu sempurna di matanya .

Patutlah jaemin terlalu sayang kan gadis ini .

" kitty , can i kiss you ?"

Hyunjin segera menjauh . Bisikkan hyunjae terlalu hampir di telinganya sehingga kan nafas lelaki itu menampar kulit leher .

" please behave ."

" no . Aku tak kenal apa itu behave bila bersama kau ."

Hyunjae tersenyum senang melihat wajah hyunjin dari jarak yang dekat . Baru sahaja dia ingin memaut pinggang gadis itu , matanya menangkap satu figura yang datang menghampiri mereka .

" shit .  .  ." Carutnya perlahan .

" see you again , kitty ."

sempat dia menghidu wangian rambut hyunjin sebelum meninggalkan gadis itu .

🦋.🦋.🦋

cer bagitahu kenapa suka dengan jaemin ?? Pat ii nak tahu gakk 🥺🖐️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

cer bagitahu kenapa suka dengan jaemin ?? Pat ii nak tahu gakk 🥺🖐️

kalau tak nak gitau , haaa taknak update agi 😌

izaa dah bagitahu 😂❤️

yang lain ni pulaa canee ?

Addicted : His ButterfliesWhere stories live. Discover now