empat puluh

291 55 3
                                    

🦋

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🦋.🦋.🦋

Renjun rebah di atas lantai . Darah segar membuak - buak keluar dari mulutnya . Wajah tampannya juga terdapat kesan lebam akibat di belasah dengan teruk .

Dia mula menjerit kuat saat kakinya di sepak . Berulang kali , sehinggalah dia sendiri yang meminta untuk berhenti .

" b-berhenti ."

Dan mujur sahaja sepakan itu di hentikan . Seorang lelaki duduk mencangkung di hadapannya . Bahunya di tolak menggunakan muncung pistol .

" Huang Renjun ."

" tch , dah lama aku sabar dengan kau ."

Jeno yang berdiri di situ hanya memerhati tanpa ada niat ingin menghalang . Dia sudah biasa dengan perkara - perkara seperti ini . Malah perkara yang lebih kejam yang pernah jaemin lakukan juga pernah dia saksikan .

" Kau ada hati dengan park hyunjin ? Hm ?"

" M-mana . . . "

" Dari mata kau . Dari perbuatan kau . Semua tu cukup untuk buktikan yang kau ada hati dengan dia . "

Jaemin mula menarik picu pistolnya . Muncung pistol di acu kan pada dahi renjun .

" Tapi malangnya , kelmarin merupakan hari terakhir kau boleh nampak dia ."

Setiap almari di buka mencari - cari ubat tahan sakit . Sakit di kepalanya bukan kepalang . Sangat sakit sehingga kan dia ingin sekali menghentak kepala pada dinding keras itu .

" S-sakit . . . j-jaem . . . "

Kerana tidak tahan dengan kesakitan yang melampau itu , hyunjin akhirnya rebah tidak sedarkan diri .

Selesai menukar pakaian dengan pakaian yang baru , jaemin keluar dari kamar mandi . Rambut yang masih kebasahan itu di biarkan sahaja .

Kotak rokok di atas meja di capai . Belum sempat dia keluarkan sepuntung rokok , jeno masuk ke dalam ruangan private miliknya .

" Kau kenapa ? Tak reti ketuk pintu sebelum masuk ? "

" maaf ."

" hmm , ada apa - apa ke kau nak bagitahu aku ?" Soal jaemin . Dia menyambung semula apa yang ingin di lakukan tadi .

" Tuan Leo , Cik Hyunjin . . ."

Mendengar nama hyunjin , jaemin terus memandang tepat ke arah jeno . Tajam iris matanya merenung lelaki itu .

" Cik Hyunjin masuk hospital . "

Tanpa membalas kata - kata jeno , dia terus mencapai kunci keretanya . Tiba - tiba dia rasa menyesal dan marah pada dirinya sendiri kerana meninggalkan hyunjin keseorangan dalam kondo .

' shit '

🦋.🦋.🦋

🦋

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Addicted : His ButterfliesWhere stories live. Discover now