Gözümün önünden en baştan en sona kadar geçti onla olan bütün anılarım. Lakin sonuç aynıydı gereksizdi benim için. Kendime geldikten sonra bana el uzattığını fark ettim. Ayıp olmasın diye. Memnun olmuyordum asla.
Cem ile ikisi samimi samimi konuşuyorlardı. Onlar ben kadar karşı çıkmamıştı gitmesine. Bana ''Nasılsın kuş'' demişti. Cidden bu ne yüzsüzlükte ne sanıyordu ona koşacağımı mı ?
''Teşekkürler ama kuş eskide kaldı Göktuğ. Yüzsüzlük yapma sinir etme beni''
''Sakin ol ne dedik şimdi''
''Ya sen gitsene ben Cem ile oturuyordum senle oturmaya mı geldim?''
Cem lafa karışarak ''Güneş sakin ol''
''Yok. Kusura bakma Cem olamıyorum. Gidiyorum ben iyi oturmalar size''
Çantamı alıp, Ceme sarıldım. Oradan uzaklaşmak istiyordum hemen. Kulaklık takacakken Göktuğ'un ''Güneş diye seslenmesini duydum'' devam ederek ''lütfen dur''
Durduktan sonra arkamı döndüm ve gelmesini bekledim.
''Teşekkürler''
''Göktuğ uzatmadan söylesen ne diyeceksen. Bak Cem de orada bekliyor.''
''Akşam buluşsak , konuşsak tek başımıza adam akıllı. Buna bence ikimizinde ihtiyacı var. Ha belki senin yoktur ama benim var buluşalım lütfen''
Kendi kafamda istişare yaptıktan sonra nedensizce ''tamam'' deyip yoluma bakmıştım. Yürürken aklıma geliyordu. İremin gelmemesi belki Göktuğla konuşup o yolladı.
Telefonumdan direk İremi aradım. 2. çalışta açtıktan sonra ''İrem ne yapıyorsun sen ya''
''Ne yapmışım ki ?''
''Bir de soruyor musun cidden? Komik. Anlamıcağımı mı sandın.''
''Özür dilerim. Arkadaş olmanızı geri istedim sadece. ''
''İrem istemediğimi biliyorsun. Neden yapıyorsun bunu. Ona karşı zerre bir şey hissetmiyorum kuzum. Olsa ben zaten şey yapmaz mıyım?''
''Ne bileyim. Özür dilerim ama cidden başka yere gidiyorum şuan. Beni affet kapatmam lazım öpüyorum''
''Bende.''
Telefonu kapattıktan sonra şarkıya devam edip dinleye dinleye ev yoluna devam ettim. En azından müzik rahatlatıyordu insanı.
NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ BÖLÜM HAKKINDA SİZCE NELER OLACAK?
(DÜZENLENDİ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece benimsin(DÜZENLENİYOR)
RomanceBiz mükemmel miydik , bilmiyorum.. Çünkü benim mükemmelim herkesin mükemmeli gibi olmadı hiçbir zaman. Çünkü hayatım boyunca kusurları mükemmel sandım; çizikleri,defoları hatta yara izlerini ve kırılıp kendini onarmayı başarabilmiş ruhları.. ...