SADECE BENİMSİN -17

2.6K 114 1
                                    

Kapının önünde buluşup arka bahçeye doğru yürümeye başladık. Baya sessiz kalmıştık ama sessizliği bozan ben oldum.

''Güzel yer ama sıkıldım ben şimdiden ya.''

''Benden mi sıkıldın yoksa.''

'''Nereden çıkarıyorsun Kerem.''

Gülmüştü. Biraz konuştuktan sonra telefonu çalmıştı.
Telefon müziği marilyn manson this is the new shit idi. Güzel müzikti.

''Has.'' Deyip tamamlamamıştı cümlesini.

'Kerem Ne oldu'
''Eve gitmemiz lazım.''

''Noldu?''

''Tuğba buradaymış.''

''O kim?''

''Eski arkadaşım. Yani eski sevgilim.''

'N-ne eski sevgilin mi' Neydi bizim bu eskilerden çektiğimiz anlamıyordum.

''Rol yapacağız yine haberin olsun.''

Eve geldik ve heyecanlanmıştım.. Kerem ise umursamazcasına elimi tutup eve girdi. .

''Ah Kerem hoş geldin, ve sen '' diyerek beni inceledi.

''Canım adım var benim ya.''

Kerem araya girerek 'bu benim sevgilim Güneş'

''Memnun oldum bende Tuğba.''

Kafamı sallayarak koltuğa oturmuştum. Kerem Mutfağa gitmişti. Ve bana seslenmeye başlamıştı.

'prenses'

'efendim canım'
'Sana zahmet bir baksana.''

'tamam'

''Ne güzel rol yapıyorsun sen'' diyerek gülmüştü. ''Kıskançlık rolü falan mı '' diye güldü.

''AHAHA. Çok komik , seni de gördük Kerem bey.''

Kerem sadece kaşını kaldırıp bana bakmıştı. Tebessüm ile gülerek ''Ben sevgili Tuğbanın yanına gideyim.''

MMMERRHABAA CANLARIM. YENİ BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYYIM. SİZİ SEVİYORUM. LÜTFEN BEĞENİ VE YORUM UNUTMAYI KALP KALP KALP.

DÜZENLENDİ

Sadece benimsin(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin