EVET. YENİ BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM. SONUNDA 10 K OLDUK. İNŞALLAH DAHA ÇOK ARTAR. BAYA UZUN ZAMAN YAZAMADIM HASTAYIM VE HASTA HASTA YAZIYORUM SONRA SINAVLAR FALAN NEYSE. +10 VOTEDEN SONRA YENİ BÖLÜM GELECEK ARTIK.. İYİ GÜNLER...
İYİ OKUMALAR
Gözüme gelen güneş ışığı ile uyandım. Yanımda masum masum uyuyan sevgilim vardı. Yüzünde ki her detayı inceledikten sonra göğsüne doğru yattım. Kalp sesini duyabiliyordum. Huzur doluyordum. Hissedebiliyordum. Kapının birden açılmasıyla Poyraz odaya dalması bir oldu. Dik dik ona bakıyordum.
''HEY! Ne yapıyorsun? Ben sana ne demiştim? Odaya dalmak yoktu hani?''
''Şarj aletimi bulamadım seninkini alıp çıkacağım '' diyerek odadan çıktı. Bizim sesimize Keremde uyanmıştı. Gözlerini açıp kapatmıştı.
''Günaydın sevgilim''
''Sana da günaydın sevgilim'' diyerek yanağıma öpücük kondurdu. Birden içimde değişik duygular oluştu. O huzur bulduğum yerden uzaklaşarak yatağın üstünde oturmaya başladım. Kerem hala yarı uyanık yarı uyurdu.
Güzel değil mi? Her şeyin istediğim gibi olması. Onla uyumak, onla uyanmak, ona rahatça seslenmem ve aşkımızı bilmemiz. Ya rüya ise ? Ya her şey hayalse? Birden bunları kafamdan atarak gerçek olduğunu aklıma sokarak Kereme küçük bir öpücük kondurdum.
''Hadi uyan artık. Günümüzü böyle geçirmeyelim.'' diyerek yataktan kalktım devam ederek ''Sen ne kadar uykucusun ya.'' diyerek güldüm.
''Uyandım oldu mu Güzelim'' diyerek ayağa kalktı.
Kafamda bir kaç kere Güzelim lafını tekrarladıktan sonra ''Aferin sevgilime'' dedim.
''Şimdi ben eve gidiyim sende hazırlan gel bize kahvaltı yapalım denize gidelim'' diyerek bana bakış attı. Bende ona aşkla bakarak ''Tamam hazırlanıp gelirim'' diyerek cevap verdim.Alnımdan öpüp ''Çabuk ol aşkım'' diyerek odadan çıktı. O gidince balkona çıkı evden çıkmasını bekledim. Çıktığında arkasından baktım oda bana bakarak öpücük yolladı.
Kerem de eve girince bende eve girerek elimi yüzümü yıkamaya gittim. Lavabodan çıktığımda Poyrazı görerek yanına gittim.
''Sen neden lap diye odaya dalıyorsun ya mal kuzenim'' diyerek cevap verdim''Yapacak bir şey yok.'' sırıtarak odasına girdi.
Bende odama girerek dolabı açtım. Kaç dakika ne giyeceğime baktım bilmiyorum. En sonunda dolabımın içinden plaj çantasını çıkardım. Küçük dolaptan ise üstü nar çiçek rengi olan bikini üstümü ve mavi bikini altımı alıp üstüme giydim. Plaj çantamın içine de güneş kremi, cüzdanımı ve birkaç şey daha koyduktan sonra bu sefer üstüme giyecek bir şeyler baktım. Dolabın arkasında üstüme beyaz bol bir kıyafet buldum. Altıma da klasik kısa bir şort giyerek çantamı alıp aşağı indim.
Ablamı görünce ''Ben Kereme gidiyorum oradan da plaja gideceğiz öptüm'' diyerek ablama sarılarak evden çıktım. Kereme doğru gittim. Geldiğimde derin nefes alarak zile bastım. Karşıma altında bir kaprisi ama üstünde bir şey olmayan bir Kerem çıktı. Gözlerimi kapayarak ''Ya ben olmasaydım'' diyerek söylendim.
''Utanmana gerek yok plajda görmedin sanki '' diyerek cevabını verdi ve arkasından devam etti ''Utanma gözlerini aç ve içeri gir 5 dakikaya kadar geliyorum'' diyerek yanımdan ayrıldı. İçeri girdiğimde çantamı koyarak oturdum. Bu çocuk ne yapıyordu 5 dakikası 10 dakika olmuştu resmen diyerek söylenmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece benimsin(DÜZENLENİYOR)
RomanceBiz mükemmel miydik , bilmiyorum.. Çünkü benim mükemmelim herkesin mükemmeli gibi olmadı hiçbir zaman. Çünkü hayatım boyunca kusurları mükemmel sandım; çizikleri,defoları hatta yara izlerini ve kırılıp kendini onarmayı başarabilmiş ruhları.. ...