SADECE BENİMSİN -18

2.6K 103 3
                                    

HEY HEY HEY!! BEN VE CANIMIN İÇİ KİTABIMIN YENİ BÖLÜMÜ GELDİİİ. E HADİ GİDİN OKUYUN AMA İLK ÖNCE VOTE BİTİRDİKTEN SONRA DA YORUUMM. -EMEK VAR UNUTMAYIN!- SİZİ SEVİYORUM.


''E Tuğba sen neden buraya geldin?''

''Canım bu seni ilgilendirir mi?''

''Vaoh ! Yürek falan mı yedin sen ya ? Komiksin.'

''Hatırlatayım Kerem bir sıralar sevgilim idi.''

''Hah işte bak sen de diyorsun 'bir sıralar , eskiden, geçmiş zaman' anladın? Yüzsüzlük yapma git'

'Sana soracak halim yok, ımm Güneş''

'Evet bana soracaksın sevgilisiyim sonuçta ''

''Ha bir de burada kalacağım'' diyerek güldü.

'Burada kalacaksın oh ne güzel.''

'evet'

''İzini kimden aldın?''

'İzin alacak halim yok'

'Komikmişsin sen ya.'

Ayağa kalktım ve Tuğba'nın yanına yaklaştım.

''Kendine gel, ve yüzsüzlüğün şeyi yok gidiyorsun derhal!''

Bağırmamı Kerem duymuş ki gelmişti. ''Ne oluyor Güneş.''

''Kız çok ileriye gidiyorda.''

'Ne diyor?''

''Yok burada kalacakmışmış da, seni görmek istiyormuş da.''

''Benim evimde izinsiz kim duruyormuş . Gidecek merak etme.''

''Güneşin bana ne yaptığını biliyor musun?''

''Ne yapmışım ben sana be?'

''AA! Bir de bilmiyormuş gibi davranıyor. Zeytinyağı gibi üste çıkma Güneş. Saçımdan çeken kimdi az önce.''

''Yalana bak yalana. Pislik seni.''

''Hala yalanlarına devam ediyorsun demek ki? Biz bu yüzden bitirmedik mi?'

Hayatımda bu kadar yalancı görmedim kızın yanına yaklaştım ve 'yapmadığım şeyi yaptın diyorsun ben buna baya sinirlendim ve yapmadığım şeyi bana yaptırıyorsun'' Kızın saçını tuttuğum gibi yere çekiyorum.

'ahğ''

''Nasıl böyle düşebiliyorsun anlamıyorum. Mutlu musun şimdi? Onca saç tellerin koptu. Şimdi git.'

Hala konuşmaya çalışıyordu. Kolundan tutup kapıya kadar götürüp kapıyı suratına kapattım.

''Nasıl böyle yalancı kız ile çıktın sen ya?''

''Bir de ben bilsem'' diyerek güldü.

İkimiz de gülüp biraz oturduktan sonra Kerem ''Bir şeyler yapalım mı?'

''Ben eve gitsem senin için sorun olur mu acaba? Bizimkileri yalnız bırakmayayım.''

''İyi tamam, görüşürüz ve dikkatli ol.''

'tamam görüşürüz'

Eve geldiğimde kimse yoktu Poyraz haber vermeden nereye gitti ya. İnsan bana da derdi diyerek odama doğru yol aldım. Yatağa uzandığım da uyuya kalmışım. Cem'in kulağıma saçımla şey yapmasıyla uyanmıştım. ''Hadi hadi uyan , bize gideceğiz.''

''Ha ne? Ay tamam. Sen çık geliyorum ben.'' Saate bakıp 20.00 gibiydi. Camdan baktığımda tam Keremin odasının ışığı yanıyordu.

Giden: ''Selamm''

Gelen-Kerem- ''Selam. Nasılsın?''

Giden: ' İyiyim, az önce uykudan uyandım şimdi de Cemlere gideceğim. Sen?''

Gelen: ''İyi bende yatacağım. Görüşürüz.''

Öküzlüğü tutmuştu. Konuşmayı hemen kestirip atmıştı. Şarj aletimi aldıktan sonra hemen yanlarına inip Cemlere doğru gittik.

Oturup konuşuyorduk. O sırada instagram'dan mesaj gelmişti. Mesajı yollayan Ayaz idi. Kendisi küçüklük arkadaşım burada yaşıyordu.

''Buradasın ve bana söylemedin ne güzel oh.''

''Ya Ayaz, kusura bakma.''

''Bakmam için bir şart lazım.''

''Neymiş?''

''Yarın bulaşacağız?''

''Imm tamam. Görüşürüz.''

Telefonu kapattıktan sonra bizimkiler ile konuşmaya devam etmiştim.. Saat gece saatlerine gösterdikten sonra eve dönmüştük. Yatağımla kavuştukdan sonra cama baktım, Keremin ışığı sönüktü. Sonra bende uykuya daldım.

DÜZENLENDİ


Sadece benimsin(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin