Uzun zaman oldu yazamadığım yorumları okudum ve sevindim. Okuyucu sayılarım da arttı votelerde arttı eğer böyle giderse kitap olabilir *-* çok çok teşekkür ederim iyi okumalar yavrucuklar :D -
İYİ OKUMALAR
''Her adımım seninle olsun o zaman'' diyerek masum gülüş attım. Yüzümde ki saçları elimle alırken.
''Çıkalım mı?'' diyerek sordu Kerem.
'' Olur.'' kıyıya kadar yüzmüştük. Kıyıya geldikten sonra el ele hemen şenzlogların yanına gittik. Üstüme direk havluyu alarak şezlonglara yattım. Kerem saçlarını sallayarak yanıma gelip ''kay bakalım'' dedi.
''Aşkım ama sığmayız buraya kırarız bak valla'' diyerek Kereme baktım.
''Kay sen kay sığarız'' dedi ve kayarak Kerem yanıma geldi.
''Uykun mu geldi senin minik''
''Bak birincisi minik değilim . İkincisi ise evet yoruldum. Ama eğer tamam dersen biraz omuzunda kestirebilirim'' diyerek sustum. Kerem devam etti ''Her zaman senin.'' Keremin omzuna yatarak ''En büyük hayalin ne?''
''Dilediğim , düşündüğüm her şeyin gerçek olması mesela.''
' 'Yani onlar ne oluyor canım sevgilim. Biraz açsan aydınlatsan beni.'' diyerek masum bakış attım.
''Belki bunları ileride görürüz gerçekleştikçe hıh olmaz mı?'' diyerek alnıma bir buse kondurdu. ''Ama sen istersen biraz gözlerini kapat dinlen. Çok yoruluyorsun bir daha.''
''Haklısın.'' diyerek gözlerimi kapatıp dinlenmeye başladım. Yaklaşık yarım saat kadar dinlenmiştim. Gözlerimi açtığım da Kerem telefonuna bakıyordu. Yanımdan kalkmış kendi yerindeydi. Gözlerimi ovuşturduktan sonra kalkıp oturmaya başladım. Kerem ile göz göze geldikten sonra gülüş atıp çantamdan su çıkarıp içtim. Su içerken aklıma İrem gelmişti. Tatile geldiğimden beri ne yazık ki az konuşmuştuk.
''Ben İrem'i özledim.'' dedim birden.
''O kim ki?'' diyerek soru yöneltti Kerem bana.
''Çok yakın arkadaşım. Biz böyle Cem, İrem ve ben hep beraberdik. İşte tatile geldiğimden beri çok az konuştuk. Umarım kırılmamıştır.''
''Baldızım yani desene. Sana kırılmaz merak etme.'' diyerek o güzel gülüşüyle sırıttı.
''Tabi ki de'' diyerek söze devam ettim ''Şey aşkım , akşam bir şey yapar mıyız acaba?''
''Benim için fark etmez. Sen nasıl istersen.''
''Tamam o zaman yaparız bir şeyler.'' diyerek ayağa kalktım. Telefonumu çantadan çıkarıp mesajlar bölümüne girip Biricik'e tıklayarak İreme mesaj attım.-
Kime-Biriciğim
''İreemmm''
Arkadaşımı biraz aksattığım için kendime kızmıştım anlık. Her ne olursa bunu yapmamam lazımdı. Mesajı attıktan sonra Kerem'in yanına oturdum. Bir kaç dakika içinde mesaj gelmişti.
Biriciğim : ''Efendimm Unutan kız ?''
Evet İrem'den trip yiyordum. Ama haklıydı. Kabul ediyorum. Kereme baktıktan sonra dudağımı büzmüştüm.
Kime-Biriciğim ''Ama ağlarım. Tamam haklısın. Ama neler oldu. Özür dilerim. Seni seviyorum''.
Mesajı attıktan sonra dakikasında mesaj geldi.
Biriciğim : Tamam tamam hemen duygusallaşma. Anlatırsın o zaman. Bende seni seviyorumm
Kime-Biriciğim : İşte kimin arkadaşı be . Hemen anlayıp affediyor. Seni seviyorum. Müsait olunca arayacağım seni.
Kerem birden yanağımdan öpmüştü anlık şok geçirmiştim. Hala alışamıştım galiba. Yüzümün kızardığına emindim. Bu hallerime gülüyordu. Ve o güldükçe daha çok seviyordum.
''Kerem''
''Buyur aşkım''
''Şey diyeceğim eve gidelim mi artık ? Yanacağız iyice.''
''Olur giy üstüne tişörtünü.''
Bikinimin üstüne sabah giydiğim beyaz tişörtü giydiğim altımı da hemen geçirdikten sonra Kerem çoktan hazırdı.
Giderken küçük yavru krem renkli golden köpek gördükten sonra eğilerek köpeği sevmeye başladım. Köpeklere karşı ilgi duyuyordum. Kereme dönerek '' Bir sıra köpeğim vardı ama hastalanıp ölmüştü o zaman ne kadar ağlamıştım. O zamandan beri de köpek almadım. Alıp tekrardan eğlenmek isterim ama korkuyorum.'' Köpeği sevdikten sonra ayağa kalkarak Kereme bakarak o ciddi olan bakışlarını izledim.
Kerem '' Senin suçun yok ölmesinde. Yeni köpek almaman için elinde olumsuz bir şey göremiyorum. '' dedi ve devam ederek ''Gel bakalım yanıma hadi gidelim artık.''
Eve varınca Kerem yanağımdan öptükten sonra ''duştan çıkınca mesaj atarım'' diyerek benim eve girmemi bekledi.. El sallayarak kapatmıştım kapıyı.
Mutfağa ilerlediğim de Poyraz oradaydı. Su içtikten sonra bana ''Cemlere gideceğiz haberin olsun.''
'' Şey ama Kerem ile bir yere gidebilirdik ama orayada gelebiliriz galiba derim Kereme'' dedikten sonra merdivenlerden odama çıktım. Odaya girince bornozumu alıp banyoya girdim., Kendimi ılık suya teslim edip duş aldım. Çıktıktan sonra odamın perdesini kapatıp giyinmeye başladım. Üstüme kırmızı renkte bir kıuafet , altımada siyah bir eşofman altı giymiştim.. Perdeyi açıp telefonuma bakmıştım. Keremden mesaj vardı.
Love'm : Neredesin aşkım ?
Kime-Love'm : Duştan yeni çıktım daha. Giyinmem anca oldu daha yeni gördüm kusura bakma. Akşama Cemlere gitsek olur mu?
Bir iki dakika sonra mesaj gelmişti
Love'm : Ne zaman gideceksiniz?
Love'm : ''Ben gelmem. Bekleme beni gideceksen git sen''
Kime- Love'm : Neden ama ?
Love'm : Yorgunum biraz.
Kime- Love'm :Yaa lütfen gel.
Love'm : Bakarız .
Kalp emojisi attıktan sonra saçımı örmeye başladım. Aynada bakınca kendime hazırdım. Telefonumu alarak aşağı indim. Poyraza baktığımda aynada saçlarını düzenliyordu. Ablam ve Koray ise telefonlarına bakıyordu. Kapı sesini duyunca açmaya gittiğimde Kerem'in geldiğini tahmin ederek hemen kapıyı açtım . Sarılarak ''hoş geldin aşkım '' diyerek karşılık aldım. Bizimkilere ''Haydi gidelim'' dedikten sonra Cemlere doğru ilerledik.
Cemlere gelince zile bastığımda Cem kapıyı açtıktan sonra içeriye herkes girmişti Kerem tam içeri girecekken kolundan tuttum.
''Neyin var?''
''Yorgunum dedim ya minik.''
''Emin misin?''
'' Evet hatta şu an senden bi buse alırsam yorgunluğum gidecek.
Bakışlarımla onu süzdükten sonra ''öyle mi beyefendi''
''Öyle hanım efendi'' diyerek sırıttı.
Yanağımdan öperek elinden tutup içeri girdik. Tam odaya girecekken kapı çalınmıştı. Kapıyı açtığım da büyük bir şok ile kapıdakine bakıyordum.
(DÜZENLENDİ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece benimsin(DÜZENLENİYOR)
RomansaBiz mükemmel miydik , bilmiyorum.. Çünkü benim mükemmelim herkesin mükemmeli gibi olmadı hiçbir zaman. Çünkü hayatım boyunca kusurları mükemmel sandım; çizikleri,defoları hatta yara izlerini ve kırılıp kendini onarmayı başarabilmiş ruhları.. ...