SADECE BENİMSİN -2

15.9K 454 0
                                    

Yolda bir mağazaya girerek bir sürü kıyafet denedim. Lakin nedense içime sinen bir şey bulamıyordum.

Cem artık yeter bakışıyla bakıyordu bana.

''Kusura bakmada Cem ben sen kadar oyalanmıyorum sen benden daha çok oyalanıyorsun bundan emin ol.'' diyerek mağazadan çıktık. Geze geze gidiyorduk. Sebebi de İrem hala telefonunu açmıyordu.

Gezerken Cem'in spordan arkadaşlarını gördük. İrem'den daha haber yok diye onlarla oturduk. Onlar otururken canım sıkıldı diye kitapçıya gittim. Kitaplar kendimi bulduğum yerdir hep. Gezinirken Doğan CÜCELOĞLU'na ait bir kitap gördüm. Bir Kadın Bir Ses diye. Arkasını okuduktan sonra beğenmiştim. Kitap, bir kadının, üstelik Toroslar'ın bir köyünde doğan bir kadının, hayatının her evresinde karşılaştığı zorlukları , hayata karşı direnişini anlatıyordu.

Elimde tutarak , kitaplara baka baka kasaya ilerledim. Aldıktan sonra Cem'in yanına giderken oda tam buraya doğru geliyormuş. Bir yere bakmadan İrem ile buluşacağımız yere gittik. Siparişlerimizi verdikten sonra telefonumdan ses geldi arayan İrem idi açarak ''Kızım neredesin sen? Merak ettik.''

''Kusura bakmayın başka bir yere gitmek zorunda kaldım ve gelemicem telefonunda şarjı yoktu. Özür dilerim senden'' deyip birden telefonu kapadı. Şaşkın şaşkın bakarak Cem'e anlattım. Oda 'Aman sen İremi bilmiyor musun? Salla.'' dedi.

Siparişlerimiz geldikten sonra Cem ile Üniversitede hakkında konuşmaya başladık. O kadar dalmıştım ki konuya yanımıza gelen kişiyi görünce fark edemedim. Gözlerimi kapatp açtıktan sonra 2 . şaşırmamı yaşıyordum. Tam karşımda duruyordu. Cem'in yanına oturmuştu bile çoktan. Evet karşım da duruyordu Göktuğ. Bir rüya olsun lütfen!

VOTE+ YORUM BİRAZ KISA OLDU. KUSURA BAKMAYIN

SİZLERİ SEVİYORUM.

(DÜZENLENDİ)

Sadece benimsin(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin