İKİ GÜN SONRA
KEREMiN ANLATIMINDAN
Güneşi tanıdıktan sonra bana bir haller olmuştu. O kadar mutlu oluyordum ki onun yanında. Tanışmamız ise o kadar tuhaftı ki.. İyi ki diyorum bazen 'iyi ki kurtamışım. iyi ki ben görmüşüm onu.''
Hem de kıskanıyorum. Kimseyi kıskanmayan ben onu kıskanıyordum. İlk kuzeniyle onları çok yakın olarak görmem.
Cemi gördüğün de sarılması. Bunlar en azından arkadaş ve kuzeniydi. Bir şey olacağı yoktu fakat. O eski sevgilisi beni en deli eden oydu. Prensesimi ne hale sokmuştu...
Güneş ile gezmeyi o kadar çok seviyordum ki.. Fark etmediğimi sanıyordu ama bana bakanları görünce diğer kızları yiyecek gibi duruyordu. Çok komik oluyordu. Mesela onu sinir etmelerime bayılıyorum. Cidden çok tatlı oluyordu.
Balkonda ki sallanan salıncağa oturduğumda sonra aklıma Barışın bugün geleceği geldi. Konuştuğumuz da akşama doğru gelirim demişti. Telefonuma bakarken Güneşi instagram da buldum. Takip ederek fotoğraflarını beğendim. Cidden güzel kızdı.
''Hop birader'' Kafamı çevirdiğim de Barış gelmişti.
''Nereden çıktın lan sen''
''Abi şimdi onu konuşmayalım istersen'' diyerek güldük.
Eve girecekken Güneşin geldiğini gördüm.
''Güneş''
''Kerem ben de tam sana geliyordum.''
''Fark ettim''
Barış yanımıza gelerek Güneşe dik dik baktı. Ben bunu fark edince bozulsam da Barış söze atıldı.
''Ne arıyorsun sen burada Güneş?''
''Barış. Nükleerde ki Barış değil misin sen ya''
''Evet'' diyerek ikiside gülüştüler sadece o an izledim.
Ayak üstü konuşmasından sonra Güneş gitti , biz de içeri girdik.
Akşam bulaşacaktık ama Barış biraz daha erken geldiği için onları bize çağırmıştım.
GÜNEŞİN ANLATIMINDAN
Bu sıralar çok kötüydüm. Hem de kötünün de kötüsü yani.
Fakat bu kötü zamanlarımı güzelleştiren var. Kerem.
Bugün dışarıya çıkıcaktık ama kuzeni geldiği için heralde biz onlara gidecektik... Poyraz, Cemlerde idi ve Cemlere gidip ''akşam Keremlerde olacağımızı'' söyledim.
Poyraz ilk başta hayır dese de ikna ederek mutluluk dansımı yaptım.
Cem ve Poyraz ''Valla bu kız abayı yakmış çocuğa. Görünce içine düşecek gibi oluyor''
''Ciddi misiniz? Öyle mi gözüküyor.''
''Ne yazık ki evet'' diyerek gülüşmeye başladık.
Saate baktığım da daha erkendi. Canımız sıkıldıktan sonra dördümüz denize gittik. Geldiğimiz de dışa girerek giyinmeye başladım.
Aklıma Kereme haber vermediğim gelerek hemen ''biz geleceğiz'' diye mesaj attım.
Saçlarımı örerken mesaj geldi. ''Tamam'' kısa ve öz idi.
Ahmet gelmiyordu. Onun burada ki başka arkadaşlarıyla bulaşacakmış.
KEREMİN ANLATIMINDAN
Güneş mesaj atmıştı 'gelecez' diye markete gidip bir kaç şey aldık pizza siparişide verdik.
Eve geldiğimiz de Barış, Güneş hakkında bir sürü soru soruyordu.
''Kardeşim ne saçma sorular bunlar ya. Neden soruyorsun?''
''Bilmem. Şimdi adam akıllı konuşacaksak kızı 9. sınıfa giderken seviyordum ve onun da sevgilisi vardı sonra da vazgeçmiştim.''
Barış bunları söylerken sinirlenmiştim. Barış devam ederek ''sevgili var mı?''
'Yok kardeşim'' '
'O zaman yine şansımı deneyeyim ben'' diyerek kendisi gülmeye başladı. Sinirim git gide bozuluyordu. Tam o sıra zil çalmıştı.
''kapı çaldı geldiler heralde Barış açsana kapıyı'
'tamam abi seve seve açarım'
''Hoşgeldiniz hanım ve beyler''
''Teşekkürler Barış''
''Aha bu Barış bizim Barışmış'' diyerek Cem ile Barış sarıldılar.
'Meraba ben poyraz güneşin kuzeni'
'bende barış'
'oo kerem nabıyorsun'
'iyi poyraz sen sen nabıyorsun'
'iyi bende'
'güneş sen nabıyorsun'
'iyide siz şu merabalaşma faslını kapatırsanız daha iyi olacak' diyerek Güneşe dik dik baktım. Güneş, Cem ve Poyrazın ortasında oturuyor, çaprazında ben vardım. Tekli koltukta da Barış.
Güneş konuşmaya başlamıştı ' Ne izlicez kerem'
'Bilmem'
''Korku filmine ne dersiniz?''
''Olur deriz vallaha''
Barış ayağa kalkarak filmi taktı. Güneş aşk ile pizzayı yiyordu resmen.
Film başlıyor idi. Güneş ''Bak çok korkarsam bağırırım haberiniz olsun.''
^^^^^^^^^^^^^^^^^^
BARIŞIN ANLATIMINDAN
Güneşi 9. sınıfta gördüğümden beri Güneşten hep etkilenmiştim. Şans benden yana olmuştu. Aynı tatil yerindeydik.
Şans gitmeden ona açılacaktım. Güzel yolu bu. Güneş'e baktığım da korktuğu çok belliydi. Filmin baya korkunç yerlerindeydi.
Tam filmin en korkunç yerindeydi ki ışıklar kapanmıştı.
Güneş çığlıkları başmıştı..
''Ben korkuyorum'
'kuzen korkma gelip seni götirecek halleri yok ya'' devam ederek ''Yani filme o kadar dalmışın ki Cemin kalkıp kapattığını görmemişin'' diyerek ben ve Güneş hariç herkes güldü.
''Barış tebrik ederim. Gülmediğin için'
'önemli değil'
GÜNEŞ'İN AĞZINDAN
Onlar bana gülünce aklıma direk bir fikir gelmişti. Biraz çocukçaydı ama olsun. Bana yardım edecek olan Barış vardı.
'barış benle mutfağa gelsene bir şey diyeceğim sana' diyerek ayağa kalktım ve Keremin baktığını gördüm.
' geliyorum' mutfağa geldiğimizde seslenerek
'barış'
'efendim'
'hani bunlar seni alıp götürecek halleri yok dediler ya ben bunlara oyun oynamak istiyorum sende yardım edermisin bana'
'benim için uyar anlat planı''
''Kısa ve öz olarak kaybolucaz'' devam ederek ''bilekliğimi bırakayım şuraya bekle''
'olur''
'tamam'
Balkondan gizlice çıkarak yürümeye başladık.
VOTE + YORUM
(DÜZENLENDİ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece benimsin(DÜZENLENİYOR)
Roman d'amourBiz mükemmel miydik , bilmiyorum.. Çünkü benim mükemmelim herkesin mükemmeli gibi olmadı hiçbir zaman. Çünkü hayatım boyunca kusurları mükemmel sandım; çizikleri,defoları hatta yara izlerini ve kırılıp kendini onarmayı başarabilmiş ruhları.. ...