İYİ OKUMALAR.
Caddeye indiğim de daha gelen yoktu. Pek de insan geçmiyordu , görünene göre.
On dakika olmuştu bekleyeli hala gelmemişti. Ayakta dura dura yorulmuştum. Hızlı bir şekilde önümde araba durmuştu. Bana bakarak ''bin'' diyerek kapıyı açıp içeri girdiğim de sinirle bana bakıyordu.Konuşan yoktu. Çok sessizdi. Sessizliği bozan bendim. ''nereye gidiyoruz?''
Yüzünde ki sinire göre sesi sakindi. ''gidince elbet görürsün.''
''peki.''
Bana ilk defa bu kadar sert bakıyordu bana.. Bu beni üzmüştü. Sesi sakin olmasına rağmen bakışlarından irkilip üzmüştü. Konuşurken yüzüme bakmamıştı bile. Umursamıyor muydu beni? En çok da üzen bu olmuştu beni. Değersizdim , sevdiğin kişinin umurunda değilsin çok kötü bir şey değil mi? Bunları düşünürken gözümden yaş gelmişti. Kendimi zor tutuyordum. En sonunda saldım ve göz yaşlarıma hakim olamadım
ağlıyordum. Beni sevmeyen kişiye aşık olmuştum. Kendime acıyorum gerçekten de şuan acınacak haldeyim.
'Ne oldu neden ağlıyorsun?'''Boşver. Umurunda m? sanki.'' daha çok ağlıyordum.
Bana peçete uzatarak devam etti ''şşt neden öyle diyorsun?''
Burnumu sildikten sonra ''Hava almak istiyorum, sahile gitsek.''
'Tamam orada konuşuruz''
Arabayı yolun kenarına park ettikten sonra sahile doğru ilerledik. Durup göz yaşlarımı elimin tersiyle sildim ve derin nefes alarak yürümeye devam ettim. Sahile geldiğimizde Kerem şezlongların oraya gidiyordu ama ben kumların üstüne oturdum. Bana baktıktan sonra yanıma Kerem'de gelip oturdu.
''İyi misin?''
''Nasıl olabilirim? Beni umursamayan birinin bunu bana sorması da yani ne bileyim..''
''Sadece sana sinirliydim.''
Yüzüne bakmadan konuşuyordum '' peki neden?''
''Bu gün için ikimiz içinde güzel bir şey yapacaktım. Sense başka yere gittin ve mahvoldu her şey. Kaç kere aradım seni biliyor musun? Her aradığım da korkuyla aradım. Çocukluk yaptığının farkındasın demi sen?''
Yüzüne küçük bir bakıp konuşmaya başladım. '' Sadece ulaşılmayan ben olmak istedim bu gün. Kafamı dinlemek istedim. Kimsenin beni merak etmediğini biliyordum. Etmezseniz diye de telefonumu sessize aldım.''
''Şunu düşündün mü ? Kerem beni merak edebilir belki diye?''
''Hayır. Yeni tanıştığın kızı ne bileyim''
''Ama ben ediyorum Güneş.''
'Peki neden merak ediyorsun'
Yüzüme baktı , parmaklarını kütletti, kafasını döndürdü , bacaklarını kendine doğru çekti ve biraz daha yaklaştı bana. Konuşmaya başlamıştı.
''Uzun uzun konuşup da lafı uzatmak istemiyorum. Her şey çok kısa sürede gerçekleşti biliyorsun ama ben bu oyunu gerçek boyuta taşımak istiyorum artık. Umarım anlatabilmişimdir.''
Gözlerim Keremde idi. O kısa konuşmasında gözlerimden yaşlar gelmişti. Üzgün olduğum için değildi , mutlu olduğum içindi. Seni seviyorum demese de direk , dedikleriyle anlatmıştı . Hem de bana demişti , bana ..
Utancımdan yüzüne bakamıyordum , içimde ki kelebekler dans etmekten başka bir şey yapmıyordu. Kalp ritmim değişmişti. Lütfen hep kalp ritimlerimi değiştir lütfen.
Yerimden birden kalkıp denize doğru koşmuştum. Su ayaklarıma geldiğinde bir adım geri giderek ellerimi yukarıya doğru kaldırmıştım.
Arkadan Kerem ''Güneş ne yapıyorsun ? '' seslenerek bana geliyordu. Olduğum yerde duruyordum , kumlara düşen Kerem'in gölgesini görüp gözlerimi saniyelik kapatıp açıp ona doğru dönmüştüm. Kerem ile aramızda sadece iki adım vardı belki de bir . Kollarımı tekrarda açıp bu sefer Kerem'e sarılmıştım. Kurduğum düşler gerçek oluyordu. Karşılık alıp oda bana sarıldı. Parmak uçlarımı biraz havaya kaldırıp kulağına '' Seni o kadar benimsedim ki. O kadar güzel anlattın ki kahramanım. ''Kulağına fısıldadıktan sonra kollarımı ondan çekip kendi etrafım da dönmeye başlamıştım. '' İyi ki. '' deyip dönüyordum. Ayağıma giren kumlardan rahatsız olunca olduğum yerde durup Kerem'in yüzüne bakmıştım. Öyle güzel bakıyordu , öyle güzel gülüyordu ki... O güldükçe ben de sırıtıyordum. Kerem arabayı işaret ettikten sonra ikimizde arabaya gitmek için hareket etmiştik fakat ayağıma giren kumlardan aşırı derece rahatsız olmuştum. Kumlarda biraz daha yürüdükten sonra kaldırıma gelince oturup kumları temizleyip ayağa kalkmak için yeltendiğimde Kerem elimden tutup yardım etmişti. Yine göz göze geldiğimiz de ''O zaman neden ayrı beden olacağımıza biz olmuyoruz ? ''
EVEEEEEEET İKİ AŞIKLAR BİRBİRİNE KAVUUŞTUUUU. -UMARIM SİZDE AŞKINIZLA KAVUŞURSUNUZZ- SİZİ SEVEN BİRİ OLSUN YALNIZ-
NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ BÖLÜM HAKKINDA? VOTE+ YORUM UNUTMASİZİ SEVİYORUM
(DÜZENLENDİ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece benimsin(DÜZENLENİYOR)
DragosteBiz mükemmel miydik , bilmiyorum.. Çünkü benim mükemmelim herkesin mükemmeli gibi olmadı hiçbir zaman. Çünkü hayatım boyunca kusurları mükemmel sandım; çizikleri,defoları hatta yara izlerini ve kırılıp kendini onarmayı başarabilmiş ruhları.. ...