Pizzacı ya girip sipariş ettiğimiz de karşıdan orta yaşlardan adamın bacaklarıma baktığını fark ettim. İlk başta takmasam da artınca rahatsız olmuştum.
''Ya şey diyeceğim.''
Koray abim ''Söyle bakalım''
''Şurada ki adam bana bakıyor rahatsız oldum da ''
Poyraz kaşlarını kaldırarak 'dayı ne bakıyorsun kız rahatsız oluyor ayıp ayıp kızın yaşındaki kişiyi kesiyorsun'
'bana mı dedin delikanlı'
'evet sana dedim'
'delikanlı biraz saygılı ol'
'ne diyorsun lan sen'
'poyraz tamam sakin ol'
'abi bırak ya şu adama bak ya. Sonra neden böyle olaylar oluyor tabi olur. Sadece bu kız değil başkalarında böyle bakmıyacaksın bey amca''
Yemeğimizi yedikten sonra çıktık. Arabaya bindik ve Poyrazla konuşuyorduk.
'Poyraz beni uyandırdığın güzel de en güzel rüyamın ortasında kestin. beni uyandırdığın ya o yüzden sana ceza veriyorum'
'neymiş o''
''Marketten falan sen gidip alışveriş yapacaksın başka aklıma bir şey gelirse söylerim kuzen'
Baya uzun gittikten sonra Koray abim, Poyraza seslendi 'poyraz ben yoruldum sen sür arabayı biraz'
'tamam abi'
'abla sende istersen arkaya geç ikinizde yayılıp oturursunuz'
'olur kardeşim'
Arabayı kenara çektikten sonra arabayı Poyraz almıştı ve yola devam ettik.
En sonunda izmire gelmiştik ama bide özdereye kadar gidecektik oda 1 saat sürüyordu
Yazlık eve sonunda gelmiştik.Ortada havuzu vardı ,arkaya doğru bahçe gibi bir yer,şenzlogları aklınıza ne kadar çok şey gelirse işte
'Ben buraya bayıldım bence temelli gelelim.''
Eve girdikten sonra evi gezdik 3 katlı, her katta 3 balkon, ve dışarıda ayriyet'ten bize ait bahçe ve balkon.balkonda salıncak vardı
Ablam ile Koray abim 2.katı seçmişti bizde poyrazla 3.kata seçtik.1.kat zaten salon,mutfak ve benzeri..
Saate baktığım da 22.45 olmuştu bile. Karnımız aç olmadığından dolayı herkes odalarına dağılmaya başlamıştı. 2.katta ablamlar'la ayrılıp Poyrazla yukarı çıktık.
'kuzen en büyük oda benim'
'aslında benim olurdu ama şimdi seni çekemem uykum var büyük oda senin'
'Seni seviyorum hadi iyi geceler ben yerleşeyim sonra uyurum'
'tamam benimkileri de yerleştir sene'
'Yoo. Nereden çıktı o. Sen kendi eşyalarını kendin diz'
'hadi kuzen iyi geceler sana'
Odaya girince odamı inceledim resmen harikaydı. Eşyalarımı bavuldan çıkıp dolaba dürüp koydum asılacak olanları ise astım bikinilerimi ise küçük çekmeceye koymuştum. Kitaplarımı alıp aynanın yanında ki raflığa koydum onun altına parfüm ,oje,bileklik,şapka, gözlüğümü falan koyduktan sonra yerleşmem bitmişti. Son olarak ketenleri mi babetleri mi ve terlikleri mi koyduktan sonra hazırdım. Saatin kaç olduğuna bakmıştım ki 03:00. Odamın balkonuna çıkıp biraz oturdum. Uykum geliyordu yatağıma gidip uykuyla iletişime girdim..
VOTE PLS*
(DÜZENLENDİ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece benimsin(DÜZENLENİYOR)
RomanceBiz mükemmel miydik , bilmiyorum.. Çünkü benim mükemmelim herkesin mükemmeli gibi olmadı hiçbir zaman. Çünkü hayatım boyunca kusurları mükemmel sandım; çizikleri,defoları hatta yara izlerini ve kırılıp kendini onarmayı başarabilmiş ruhları.. ...