Uzun zaman oldu yazmayalı son sınavlar dersler spor falan filan derken anca oldu. Ramazan ayına girdik ve En içten dileklerimle Ramazanınızı kutlarım **
Karşımda İrem duruyordu. ''Bensiz tatil mi olur canım'' diyerek her zaman ki kahkası ile güldü.
''Ya ama'' diyerek İrem'le sarılmıştık. Ne çok özlemişim de haberim yoktu.
İrem ''Meşhur enişte sensin demek ki'' dedikten sonra Kerem ve bana baktı.
''İreemm'' diye öksürüp gülmeye başlamıştım.
''Ay ne var ya be. Ben İrem baldızın olurum''
Kerem söze atılarak '' Kerem bende hoş geldin baldız'' Kerem ile ikisi sarıldıktan sonra bavullarını alıp kenara koyup içeri girdik. Meğerse sadece Kerem ve benim haberim yokmuş geleceğinden. İrem içeride ki herkes ile sarılıp yorgunluğunu atmak için kendini koltuğa atmıştı. Aradan yarım saat geçince ablam ve Koray abim eve geçmişlerdi. İrem , Cem'in yanına geçip telefonundan bir şeyler gösteriyordu. Poyraz ise bir telefonuna bir etrafa bakıyordu. Biz ise kafamı Keremin omzuna koymuş bir şekilde duruyorduk. Keremin kulağına yanaşarak ''Bak şimdi bu kuzenim olacak Poyraz, İrem'den hoşlanıyor ve karşılıklı. Ama bu tuhaf insanlar söylemiyorlar. Ne kaybedecekler çok merak ediyorum. Zaten belli ama kaçıyorlar birbirlerinden '' deyip gülmüştüm.
İrem bana bakarak ''Söyle hep beraber gülelim Güneş hanım.''
''Hiçbir şeye gülmüyorum canım benim'' diyerek telefonumdan saate bakmıştım. Saat çok geç değildi ama uykum gelmişti.
''Benim uykum geldi ama'' diyerek Kerem'e daha çok yaslanarak yatmaya başlamıştım.
''Güzelim burada uyuma hadi eve gidelim istersen orada yatağında yat.'' dedikten sonra haklı bulup hepimiz birden kalkıp bize doğru gitmiştik. Poyraz , İrem'in bavullarını alıp önden gidiyordu. Kerem ile ben de arkadan gidiyorduk. Vedalaştıktan sonra Kerem kendi evine gitmiş biz de içeri girmiştik. Ablam ile Koray abim film izliyorlardı.
Poyraz çoktan İrem'in eşyalarını alıp yukarı çıkarmıştı daha sonradan bende arkadan gidip merdivenlerden odama çıktım. Odaya çoktan İrem gelmişti. Ben odaya girdiğim de Poyrazda odadan çıkıyordu . Yatağın üstüne İrem'le oturduktan sonra başımdan geçen her şeyi anlattım. İrem ise ''bir ben yoktum şimdi tam oldu'' diyerek güldü.
İrem ile konuşurken gözlerimin kapandığını hissediyordum. İrem de aynı şekildeydi. Çok beklemeden ikimiz de yatağa yatıp uyumaya koyulduk. Yan yana uyumuştuk. Sabah kolumun uyuşmasıyla birden uyanmıştım. Lavaboya gidip rutin işlerimi hallettikten sonra telefonuma baktığım da Keremden mesaj yoktu. Kerem'e tıkladığım da ben yazmaya başlamıştım.
Kime-Love'm : ''Günaydın aşkım''
Mesaj attıktan hemen sonra saçlarımı örüp 5 dakika sonra telefonuma baktığımda hala mesaj yoktu. Ayağa kalktıktan sonra camdan baktığımda perdesi hala çekiliydi , uyuyordu demek ki.
İrem aradan 10 dakika geçti geçmeden uyanmıştı. Rutin işlerini halledince sonra aşağı inip kahvaltıyı hazırladık. İrem,Poyrazı uyandırmaya gidince ben ise ablam ve Korayı uyandırmaya gittim. Uyandıklarında kahvaltı masasına hemen oturup yemeğe başlamıştık. Erkekler bir kenara çekilip biz de masayı topladıktan sonra üçümüz masanın etrafına oturup konuşmaya başlamıştık. Aradan beş dakika geçince aklıma Kerem gelip telefonuma baktım . Mesaj gelmişti sonunda hemen telefon kilidimi açıp okumaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece benimsin(DÜZENLENİYOR)
Roman d'amourBiz mükemmel miydik , bilmiyorum.. Çünkü benim mükemmelim herkesin mükemmeli gibi olmadı hiçbir zaman. Çünkü hayatım boyunca kusurları mükemmel sandım; çizikleri,defoları hatta yara izlerini ve kırılıp kendini onarmayı başarabilmiş ruhları.. ...