SADECE BENİMSİN - 35

813 19 8
                                    

    Sabah gözüme vuran güneş ışığı ile gözlerimi açmak zorunda kalmıştım. Dün gece Kerem'in bacaklarına kafamı koymuştum . Uyandığım da ise yatağımdaydım. Kerem'im gece beni yatağa getirmişti.
Şu an ise o yanımda mışıl mışıl uyuyordu. Ah sevgilim o kadar güzelsin ki sana bakmaya kıyamıyorum.

   Sessizce yataktan kalkıp , rutin işlerimi halletmek amacıyla lavabonun yolunu tuttum. Yüzümü yıkamadan saçlarımi bulduğum siyah bir toka ile topuz yaparak daha rahat bir şekilde yüzümü yıkayacaktım.

    Lavabodan çıktığım da odaya hiç uğramadan mavişime bakmaya gittim. O da hala uyuyordu. Uyanıp havlamasın diye sevmeden mutfağa ilerledim.

    Bugün ne yesek acaba diyerek mutfağa boş boş bakışlar attım. Hala atmakla devam ediyordum. En azından çaydanlı alıp su kaynatmaya koyulmuştum. O arada kaynaya kadar bir şeyler yapmak için buzdolabından domates , biber ve birkaç tane yumurta alıp dolabı kapattım.
Domates ve biberi yıkayıp güzel güzel doğrayıp yağa koyup kavrulmalarını beklerken ,yumurtayı çırptım. Evet yumurtayıda dökünce hazır olacaktı.
Masaya çatal , bıçak ve birkaç kahvaltılığı koyduğumda hazırdı.
Aygazda ki menemeni alıp masaya koyduğumda artık tamamen bitmişti.

   Geriye kalan tek şey Kerem'in uyanmasıydı. Odaya döndüğümde mışıl mışıl uyuyanı, uyandırmak istemesem de karnım zil çalıyordu.

"Kerem!"

"Hadi biriciğim, uyan artık. Kahvaltıda hazır bak."

   Kerem yüzünü bana doğru döndürüp "Imh" diye ses çıkararak tekrar uyumaya devam etmişti.

"Kerem , bak yapmak istemediğim şeyleri yaptırma. Hadi karnım çok acıktı."

Tek gözünü açıp "Benim de hanımefendi, kahvaltıda senden istiyorum."

"Öff Kerem ya " diyerek sırıtarak " İki dakikan var gelmen için." Diyerek odadan çıktım.

Çayları bardağa doldurana kadar gelmişti.

"Günaydın hanımefendi." Yanağımdan öptükten sonra " döktürmüş benim bıdığım."

"Ne sandın Kerem Bey."
...

   Sofrayı toplamam da Kerem de yardım etmişti. Hemen toplayıp maviş ile ilgilenmiştik. Biz kahvaltıdayken uyanmamıştı. Toplarken uyanmıştı anca.

    Her ne kadar uyandığımdan aklıma getirmemeye çalışsamda bugün Cem gelecekti. Her ne kadar onu görücem diye mutlu olsamda biraz kırmıştı. Gelince anlayacaktık bakalım.

    Kerem , maviş ile dışarı çıkmak için hazırlanıyordu. Banada teklif etmişti ama hiç dışarı çıkasım gelmemişti.

"Olmuş muyum?"

"Hayırdır Kerem bey kime beğendireceksiniz kendinizi."

"Sen beğendin ya o yeter."

   Ah Kerem biliyorsun ki seni her saniye daha fazla beğeniyorum.

" Çok tatlı olmuşsun ama sen."

"Evet ya fark ettim onu."

   Kerem'e bakıp gülmeye başlamıştım. "Yalnız ben onu mavişime demiştim ama yine de sen bilirsin. Bay ego ay Kerem diyecektim."

  Tebessüm ederek yanıma biraz daha yaklaşmıştı. "Demek öyle?"

"Evet."

   Biraz daha yaklaşmıştı. Yanağımdan öpüp belimden tutup havaya kaldırmıştı.

"AYY KEREM NABUYORSUN."

" Bana dayanamayıp uçmaya başladın , ben bir şey yapmıyorum Güneş hanım."
"Sen sen çok egolanmaya başladın Kerem Bey." Devam ederek " Seni seviyorum Kerem Bey."

"Sana aşığım Güneş'im."

   Bu sefer etrafında döndürmeye başlamıştı Kerem. Gülmelerime daha çok gülüyordu.

   Maviş ise etrafımızda havlayıp oda dönüyordu. Ne kadar güzel olmuştuk. Hem de çok. Başımı öyle döndürüyorsun ki Kerem.

      Kerem sonunda yere bırakmıştı. Mavişte ben aşağıya inince havlamasını kesmişti.

"Sizi tutmayayım o zaman Kerem bey."

   Mavişi kucağına alıp "Geliriz az sonra. Dikkat et kendine."

"Siz de." Alnımdan öptükten sonra kapıyı açıp çıkmıştı

  Odaya gidip telefonumu aldığımda Cemden , üçümüzün olduğu gruba , mesaj atmıştı.

Kimden: OurKing Cem

"Uçaktan indim , trene binicem az sonra. Maksimum 3 saate kadar orada olurum."
"Nerede buluşuyoruz."
"Görüldü atmasınıza tilt oluyorum kafanızı ısırırım. Ciddiyim."

Kimden: İrem

"Asıl biz senin kelleni alıcaz ama neyse."
"Onca gelmişsim , nerede buluşucaz."

Kimden:OurKing Cem

"Şey dicem sevgililerinizden bir gün ayrılında , Güneş yani bizim evde toplaşalım. Her zaman yaptığımız gibi."
"Cevap versene kafasını ısırdığım şebek suratlı."

Kime: OurKing Cem , İrem

"Eh iyi madem."
" Yaklaşınca haber ver."

Kimden: OurKing Cem

"Sizi seviyorum öptüm baldan tatlılar."

   Mesajlardan çıkarak , biraz daha sosyal medyada gezindikten sonra telefonun tuş kilidinden kapatıp , elime kitap alıp okumaya koyuldum.

.......

   Mavişin sesi evin içini doldurunca kitabı bırakıp hemen kapıya gitmiştim. Gelmişlerdi. Kerem'e sarılıp öptükten sonra üstüne değiştirmek için odaga geçmişti.

   Mavişi kucağıma alıp sevdikten sonra kucağımdan indirip mamasının yanına koymuştum.

    Kerem üstüne borda ince kısa kollu giyip gelmişti yanıma.

"Neler yaptın bakalım ?"

"Hiç. İrem ve Cemle konuştum. Cem gelmiş."

"Ne yapacaksınız?"

"Benim evimde buluşalım diye sözleştik. Üçümüz eskisi gibi. "

"Güzel olur , uzun zamandır ayrısınız zaten."

"Sizin nasıl geçti dışarısı."

"Ne olsun işte köpek bahanesiyle sevmeye gelen kızlar oldu parkta."

"EEEE!"

"Öyle yani bir şey olmadı."
Kerem'e biraz daha yaklaşarak " Ne olmasını isterdin başka Keremcim."

" Şu an sana sarılmak?"

   Kerem hemen yana kayıp beni de yanına yatırmıştı. İtiraz etmeden yanına sokulmuştum. Yüzyüzeydik. Kafamı onun kafasının altına koyarak kokusunu biraz daha ciğerlerime doldurmuştum. Her şeyin çok güzel Kerem , farkında mısın?

"Seni seviyorum güneş sistemim."
"Ben de seni seviyorum Kerem bey."

....
 
    KEREM BEEY DÜŞÜYORUMM SANAAA ⭐

  SELAM ARKADAŞLAR UZUN BİR SÜRE SONRA GELDİ YENI BÖLÜM  SORRYY 🧡
  
  BİLGİSİYARIM BOZULDU VE BU BENİ ÇOOOK ÜZDÜ..  BİLGİSİYARIM YANIMDA OLSA BU KARANTİNA ZAMANLARINDA  BİR SÜRÜ BÖLÜM ATARDIM AMA TELEFONDAN  ZOR OLUYOR AMA ELİMDEN GELDİĞİNCE ATMAYA ÇALIŞICAM.

BÖLÜM HAKKINDA GÖRÜŞLERİNİZİ
BİLDİRİNNN YAVRUSU'LAR 💜
BEĞENMEYİ UNUTMAYIN. BOL BOL BEĞENİN , YORUM YAPIN

   SİZİ SEVİYORUM , YAKINDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
 

Sadece benimsin(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin