EVVETTTT. SONUNDA YENİ BÖLÜM GELDİİİİ. VEEE BENDE ÇOK MUYLUYUM SONUNDA 100K OLDUK. DÜN GECE GÖRDÜM VE BİR BİLSENİZ NASILL MUTLUYUM . KAHKAHA ATIP ATIP DURUYORUM. TEŞEKKÜRLER BENİ VE CANIMIN İÇİ OLAN KİTABIMI DESTEKLEDİĞİNİZ İÇİN SONSUZZ TEŞEKKÜRLER, UMARIM DAHA GÜZEL YERLERE VARMAK DİLEĞİYLE... BEĞENİ VE YORUM UNUTMAYINNN.
İYİ OKUMALAR.
Mavi'yi kucağımda severek Kerem ''Yalnız, Maviyi seveceğim diyerek beni unutma'' diyerek güldü ve devam ederek ''Mavi , bende dursun. Sende onu yalnız bırakmayacağına göre, daha çok biz de kalır ve seversin.''
Kafamı sallayarak onay veriyorum. Kırmızı ışıklarda beni öpüyor Kerem. İçinde bulunduğum mutluluğu her yanımı sararken kolları yavaşça gevşedi ve dudaklarımızda ayrılırken gülümseyerek aramızda sevinçle hoplayıp zıplayan ufaklığa baktık.
''Böyle bir anı hak etmek için ne yaptım?'' diye geçti aklımdan. ''Bu denli mutlu olmak için ne yapmış olabilirim?''
Bir nedenide yoktu aslında.. Böylesine mutlu veya da mutsuz olmak için illa bir neden gerekmiyordu bence. Hayat böyle bir şeydi işte; siyahı kadar beyazıda var. Ne zaman ve nerede karşımıza çıkacağı belli değildi. Eve vardığımız da karnımızı doyurup geri kalan zamanımızı Mavi ile geçirdik. Bugün eve gitmeliydim. Yeni gelmiştim ve evde yapılacak işlerim vardı.Mavi'den ve Kerem'den ayrılacaktım. Beni eve bırakacaktı. Arabaya bindikten sonra hiç susmadan konuştum. Eve vardığımızda torpido gözüne uzanmış heyecanlı bir şey arıyordu. Aradığı şeyi bulmasının tatmin ifadesiyle avucunun içindekiyle torpidoyu kapatıp ve elindekini bana verdi.
''Senin bunlar. Önceden gelip gidiyordun ama sana özel anahtarın yoktu. Bence artık senin de anahtarın olmalı.''
''Daha güzel olur'' diyerek arabadan inip ikimizde kapının önünde sarıldık. Tam gidecekken bir şey demeye başladı ''Yarın akşam Mavi için romantik bir hoş geldin kutlaması yapmaya ne dersin?''
''Her şey de Maviyi bahane etmesek?''
''Romantik uymadı demi?'' diyerek güldü ve devam ederek ''Öylese ikimiz için bir romantik yemeye ne dersin. Sadece ikimiz için.''
''Anlaştık'' dedikten sonra tekrardan sarılarak, eve girdim. Odama geldiğim de üstümde ki kıyafetleri çıkarıp pijamalarımı giydikten sonra yatağa yattım.
Yaşadığım günün rehavetinden ve ertesi günün heyecandan geceleyin yatakta dönüp durdum. Sabahın ilk ışıklarına karşı uyuyamadım..
Uyandığımda saat 9.30 idi. Kalkarak yatağımı toplayıp, rutin işlerimi hallettim. Kirliye attığım kıyafetleri yıkayıp astım. Evi de temizledikten sonra telefona baktığım da hala mesaj yoktu. Kerem uyanmamıştı. Ben de duşa girip şimdiden akşam için hazırlandım.
Yanıma lacivert renkte olan şort elbisemi alıyorum. Şimdilik ise bir pantalon ve gömlek giyiyorum. Sonra saçlarımı kuruturken komidenin üzerin de Kerem'in bana verdiği anahtarı gördükten sonra yüzümde bir gülümse oluşuyor.
Hazırlandıktan sonra evden çıkıyorum. Anahtarlarımı çantaya koymayı unutmuyorum ama. Markete ve fırına uğrayıp yürüyerek Kereme gidiyiyorum.
Kapısının önüne geldiğim de içime heyecan basıyor. Önceden hep onla girmiştim. Şimdi kendi anahtarlarımla girecektim. Eve girdiğim de Maviyi görüp odalardan odalara koşturuyoruz. En sonda Kerem'in uyuduğu oda.
Yanına yatarak uyandırmaya çalışıyorum sonra yatağa Mavi çıkıyor. Kerem gözlerini açıyor uyku sersemiyle yanağımdan öpüyor.
''Hoşgeldin güzel kız.''
''Hoşbuldum güzel adam.''
Keremin yanından kalkarak mutfağa gidiyorum simitleri çıkarıp kahvaltı hazırlıyorum. Afiyetle yedikten sonra akşam için yemek yapmaya koyuluyorum. O sırada Mavi için bir kaç şey almaya gidiyor Kerem.
Sebzeli, mantarlı ve tavuklu sote yapıyorum. Yanına da makarna ve güzel bir salata. Her şey bittikten sonra kendimi hazırlıyorum.
Eve geldiğinde ve ben onu lacivert şort elbisemle karşılıyorum. Bir masaya bakıyor bir bana. Masanın etrafını mum ile süslemiştim. Kendime şaşmıştım.
''Vay be! Bu kadarını beklemiyordum.''
''Sevgilim, yapıyorsan en iyisini yapacaksın!''
Masaya doğru geldi, yanıma yaklaştı sonra da. Elini bana doğru uzattı. Elini tuttuğumda olduğum yerde nazikçe döndürdü. Hayranlıkla ''Çok güzel görünüyorsun.''
Yemek masasına oturup şahane yemeklerimden büyük bir keyifle yemeye başladığımız da rahatlamıştım
''Her şey çok lezzetli!''
''Ciddi misin?''
''Sana ne zaman yalan söyledim ufaklık?'' diyerek ikimiz de güldük.
Yemek boyunca an gelmiş birbirimize takıldık, tatlı tatlı atışmalar..
Tam sohbetin ortasın da ''O zaman'' dedi elindeki kadehi kaldırarak ''Aşkımıza içelim.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece benimsin(DÜZENLENİYOR)
Roman d'amourBiz mükemmel miydik , bilmiyorum.. Çünkü benim mükemmelim herkesin mükemmeli gibi olmadı hiçbir zaman. Çünkü hayatım boyunca kusurları mükemmel sandım; çizikleri,defoları hatta yara izlerini ve kırılıp kendini onarmayı başarabilmiş ruhları.. ...