SADECE BENİMSİN -5

10K 283 7
                                    

Sabah baş ağrısıyla kalkmıştım. Hemen duşa girdim. Çıktığımda menemen kokusu geliyordu burnuma. Mutfağa gidip karnımı doyurdum. Odama geldikten sonra bavulumu tekrar düzenledim.

Bugün tatile İzmir'e gidecektik

Bavulu tekrardan hazırladıktan sonra almamız gereken bir şeyler vardı çarşı'ya gitmek için dolabımı açıp kıyafetlerime baktım. Kot şortumu ve askılı üstümü giydim. Ablamı beklerken telefonda Cemle mesajlaşıyordum. Onunda alacakları varmış hatta AVM'den. Hemde tatile bizden 1 gün sonra gelecekti.Cem ile konuşurken telefonum çaldı. Arayan Göktuğ idi. Açmıyacaktım telefonumu ama nedense açtım ve konuşmaya başladı

' Dün gece için özür dilerim ben sana doğruları söyledim.. buraya gerçekten sadece sen için geldim ben biz olmak için geldim buraya seni sevmeseydim buralara kadar gelmezdim.sen nereye gidersen git ben senle olucağım seni seviyorum'

'Konuşman bittiyse kapatıyorum'

Sözünü tamamlanmadan önce telefonu yüzüne kapattım.

'Ablaa hadi ya kaç saattir seni bekliyorum'

'Tamam geldim işte'

Yeni nar çiçeği ve mavimsi tonda bir bikini aldık. Ablama ise üstü siyah altı mavimsi bir renk almıştık. Plaj terliğini de alınca tam olmuştu. Ayaklarımı hissetmiyordum artık.

''Abla ''

'efendim'

'abla sen neden arabanla gelmedin ya'

''Ne bileyim bu kadar yorulacağımızı''

Cemi arayarak nerede olduğunu sordum ve bizi almasını rica ettim.

Ablama dedikten sonra bir yere geçip oturduk ve gelmesini bekledik. Geldikten sonra ben öne ablamda arkaya geçti.

''Nasılsınız hanımlar''

''Kanka ölüyorum''

'Güneş abartma istersen'

'Abla abartmıyorum. Sen sanki öyle değilsin.

Araba da eve varana kadar konuşmuştuk susmadan. Gelince Cemle vedalaşarak gitti.

Eve girdiğimiz de dayımlar gelmişti..

Poyraz ''Hoş geldiniz hanımlar sonunda''

Ablam ''Siz de hoş geldiniz beyefendiler''

İlk başta dayımla sarılıp konuşup sonra yengemle de sarılıp Koray abime geldi sıra. En sonda Poyraza geldi.

'Oo. -Poyraz'm ne yapıyorsun''

'İyiyim sen nasılsın Bıdık''

'İyii bende Poyraz'm'

Annemle de sarıldıktan sonra ablam lafa atladı.

'Annecim biz o zaman bavulları indirelim artık gidelim biz'

'Al erkekleri indirin'' annem devam ederek 'Size diyorum yardım edin benim kızıma''

Poyraz kalkarak benim ağır bavulumu alıp arabaya götürdü.

''Dikkatli olmak bir şey olmasın''

''Ne olacak Allah'ın bavuluna Yarabbim''

''Olsun''

Bavulları arabaya yerleştirdikten sonra karnımızı doyurup evde kalanlarla vedalaştık.

En sonunda arabaya bindik gidiyorduk.Ablamla Koray öne oturmuştu araba büyük olduğu için bizde arka koltukta yayıla yayıla oturduk..

Arabada baya uzun uzun konuştuktan sonra herkeste suskunluk olmuştu.

Kulaklığımı çıkarıp müzik dinledim yola bakarken uyuya kalmışım.

Yol zaten 7 saate yakın. Ben 3 saat uyumuşum... Aslında uyurdum ama Poyrazın gülmesine uyandım biraz saygılı olur arabada uyuyan var yani..

Uykulu şekilde bağırarak 'Poyraz öldüreceğim seni niye uyandırıyorsun beni'

'uyanman için o yüzden'

'insanca uyandırabilirdin ama'

'sanki öyle kalkacakdın da''

Ablam'' Bakın orada ikiniz böyle şey yapmayın sakın''

Ablama kafa salladıktan sonra 'niye uyandırdın beni'

'yemek yiyeceğiz hemde pizza yiyiceğiz'

'pizza mı '?

'evet pizza'

'Poyraz'm benim iyi ki beni uyandırmışsın seni çok seviyorum'

''Haydi haydi yalakalık yapma''

'hadi gidelim pizza yemeye'

VOTE <3

(DÜZENLENDİ)

Sadece benimsin(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin