Kerem ile yürürken Cemi gördüm. Öğlene kalırlar diye düşünmüştüm ama erkenden gelmişlerdi.
Cemle bakıştıktan sonra sarıldık.
''Ya bak daha bir kaç gün oldu ama çok özlemişim seni''
'Ben de. Ben de''
Sonra Cem'in kuzeni Ahmet ile görüştükten sonra ayak üstü konuştuktan sonra Cemler dinlenmek için eve gittiler bizde plaja.
Kereme yolda giderken Cemden bahsettim. Plaja geldiğimiz de Kerem üstündekini çıkardı. Güneş kremini sürmemi rica ettikten sonra sürdüm. Sırtıma ulaşamadığım için ben de Keremden rica ettim.
İkimiz de şezlonglara iyice uzandıktan sonra biraz konuşmadık. Yanımızdan geçen kızlar Kereme bakıyordum. Dik dik bakıyordum ben de onlara karşılık olarak bakıyordum.
-''Güneş''
''Efendim''
'Hadi denize girelim'
''Olur'' telefonlarımızı benim çantamda gizleyerek denize doğru ilerledik. Ayağımı uzattığım da donmuştum. Kerem ise hemen girmişti suya.
Kerem yanıma yaklaşarak beni suyun içine çekmişti. Sudan çıktığım da Kereme şaşkın şaşkın bakıyordum.
Gülerek bana bakıyordu.
''Hahahahaha çok komik''
Kerem yüzerek uzaklaşıyordu. Yanına yüzerek ben de giderek su atmaya başladım ama tepki göstermiyordu.
''Öf. Ama sen de varya Kerem.''
Yüzümü silerken gözlerimi kapatmıştım. Açtığım da Kerem yoktu. Nerede diye bakarken bacaklarımda bir şey hissetmem bir oldu. Sonrası da suya düşmem.
Sudan çıktığım da Kerem ile yüz yüze geldik ve gülmeye başladı. Yanağıma bir buse kondurdu sonrada. Sadece yüzüne bakıyordum.
''Gülme ben gidiyorum.'
''Nereye ya'
'Eve gidiceğim. Oradan da Cem'e''
''Sen bilirsin prenses.''
''Çok durma yanarsın.'' diyerek sudan çıkıp çantamı alıp eve gittim. Eve varınca hemen duşa girip üstümdeki kumları temizledim. Çıktığım da odamda yabancı bir telefon sesi ötüyordu. Çantama baktığım da Keremin telefonu benim çantam da kalmıştı. Yabancı bir numara arıyordu. Kendi telefonumun yanına koyup giyinmeye başladım. Hazır olduktan sonra telefonları alıp cebime koyup Poyrazın yanına gittim. İkimiz de evden çıkıp Cemlere gidecektik.
Keremin geldiğini görmüştüm. Birden 32 diş tebessüm etmiştim. Denizden daha yeni çıkmış... Biraz kızarmış yüzü güneşten.
''Yanmışın. Demiştim sana.''
''Birazcık öyle oldu'
Sonra ikisi Poyrazla konuşurken onu izlemeye koyuldum Bana baktığında aklıma telefonu geldi.
''Ha telefonun ben de kalmış'' diyerek cebimden çıkararak verdim. Vedalaşıp Cemlere gittik.
Kapıyı Ahmet açmıştı. Selamlaştıktan sonra Poyraz koltuğa oturmuş ben de Cemi uyandırmaya gitmiştim.
''Hani haniymiş. Uyuyacakta büyüyecek mi bu.'' Ses yoktu. Aklıma Cemin Matematik hocamız geldiği zaman derhal uyanması geldi. ''Cem matematikçi geliyor çabuk kalk.'' dediğimde gözlerini açmıştı.
Gülerek 'sadece uyanman içindi'' diyerek diğerlerinin yanlarına gittik.
Karnımızı doyurduktan sonra Cem, Kerem hakkında sorular sormaya başladı. Ona her şeyi anlattıktan sonra ''Sadece arkadaşız'' diyebildim.
Konuşurken telefonuma bildirim geldi. Kerem sanarak hevesle almıştım ki ne yazık ki Göktuğ idi.
Göktuğ-Aklım daha yeni yeni basıyor o çocuk kim Güneş'im. Sen benden başkasına bakmazsın. Bilirim ben. Biz senle ikimize çok aşığız. Benden başkasına aşık olamazsın SEN.
Gülerek ''Yemin ederim mal bu çocuk ya'' diyerek Cem telefonuma baktı ve diğerlerine söyledi. Yine elim ayağım sinirden titremeye başlamıştı.
Şimdi de arıyordu. O anki sinirle açıp konuşmaya başladım.
'Ne istiyorsun benden. Ben unuttum seni.'' nefes alarak ve kendimden emin bir şekilde ''Başkası var hayatım da. Yeter bak beni hasta ediyorsun.''
'''Seni istiyorum sadece.Sende biliyorsun bunu''
''BEN SENİ İSTEMİYORUM.''
''Bana aşıksın biliyoruz.''
'SUS ÖKÜZ SUS ALLAH'IN CEZASI SUS. SENDEN NEFRET EDİYORUM'
Telefonu Poyraz eline alarak sövmeye başlamıştı. Kendim de değildim. Kriz geçiriyordum. Hatırladığım şey koltuğa yatırmaları.
Uyandığım da sabah çoktan olmuş. Hepsi yanımdaydı. Poyrazdan su isteyerek, Cemden de olanları anlatmasını istedim. Hap vererek kendime gelmişim. Hatta ve hatta Kerem bile gelmiş gece. Ekmek ve benzeri şeyler almaya gitmiş.
Suyumu içtiğim de kapı çalmıştı. Gelen Kerem idi.
''Uyanmışsın''
''Evet''
''Hepinize telaş verdim özür dilerim. Fakat elimde değil.''
''Yav kuzen sen oralara girme. İyisin iyi şimdi. Hadi kalk kahvaltı yapacağız. Hem bak Kerem simitte almış sevdiklerinden'' diyerek kahvaltı yaptık.
Sonrasın da sitede ki havuzda eğlendik biraz. Keremden başka bir şeye bakmıyordum. Aklıma o kadar kazınmış ki.. Denilen şeyleri bile duymuyordum.
VOTE YORUM UNUTMAYIN SEVGİ PITIRCIKLARIM
(DÜZENLENDİ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece benimsin(DÜZENLENİYOR)
Любовные романыBiz mükemmel miydik , bilmiyorum.. Çünkü benim mükemmelim herkesin mükemmeli gibi olmadı hiçbir zaman. Çünkü hayatım boyunca kusurları mükemmel sandım; çizikleri,defoları hatta yara izlerini ve kırılıp kendini onarmayı başarabilmiş ruhları.. ...